hegemon Публикувано Ноември 30, 2010 Публикувано Ноември 30, 2010 Аз съм начинаещ китарист и ще си копувам китара (досега свирех с 1 на приятел) и искам да попитам акустична или класическа ще е по-добре в началото? и тъй като не разбирам особено много искам да ви попитам Yamaha C30M добра ли е за начинаещ и за парите които иска ? Цитирай
Георги Тотев Отговорено Ноември 30, 2010 Отговорено Ноември 30, 2010 Дъвкана, предъвквана и все още актуална тема ! ... "Акустична или класическа?" ... ей това ме разби! Цитирай
hegemon Отговорено Ноември 30, 2010 Автор Отговорено Ноември 30, 2010 вместо да се разбиваш можеше да ми помогнеш Цитирай
kiusha82 Отговорено Ноември 30, 2010 Отговорено Ноември 30, 2010 Трябва ти удобна с нисък екшън акустична китара. Цитирай
hegemon Отговорено Ноември 30, 2010 Автор Отговорено Ноември 30, 2010 Трябва ти удобна с нисък екшън акустична китара. нисък екшън кво ще рече ? да е малко разстоянието от грифа до струните ? Цитирай
kiusha82 Отговорено Ноември 30, 2010 Отговорено Ноември 30, 2010 Да,поне според мен е по добре за начинаещия китарист.Да натиска по лесно струните,за по добро звукоизвличане. Цитирай
hegemon Отговорено Ноември 30, 2010 Автор Отговорено Ноември 30, 2010 Да,поне според мен е по добре за начинаещия китарист.Да натиска по лесно струните,за по добро звукоизвличане. а тази Yamaha подходяща ли е ? Защото съм се нацелил към нея Цитирай
kiusha82 Отговорено Ноември 30, 2010 Отговорено Ноември 30, 2010 (Редактирано) Преполагам,но за екшъна няма как да знам какъв е.Отиди до някой магазин и пипни,така ще разбереш. Надявам се други колеги от форума да ти помогнат за избора на китарата. Редактирано Ноември 30, 2010 от kiusha82 Цитирай
hegemon Отговорено Ноември 30, 2010 Автор Отговорено Ноември 30, 2010 Преполагам,но за екшъна няма как да знам какъв е.Надявам се други колеги от форума да ти помогнат за избора на китарата. мерси за помощта сега ще се разровя из нета да видя за този екшън. а горе долу колко милиметра трябва да е ? Цитирай