kitaratapesho Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 а в духът на темата, някой има ли престава примерно някой автор, който пише песни за поп или чалга певци по колко взима. здравей имам преки наблюдения за едно известно българско чалга студио - композиция + аранжимент + запис + мастеринг (и коригиране на гласа и евентуалното му изпяване от друг човек) = 1500-2000лв за чалга парче, като в тази цена влиза и заплащането на студийните музиканти (обикновенно 30-50лв ). ами това е. при голямо желание на ЛС ще кажа кое е студиото и кои от последните хитове са записвани там а по темата - най-много трябва да взима този, който си върши най-добре работата. ако имаме кофти продукт, но перфектен пласмент и реклама - мениджъра да взима голям процент. и обратното. в БГ не е точно така обаче, както всички знаем поздрави петър Цитирай
bobalan Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 кажи публично, да се знае къде какво колко и как, може да бъде полезна информация за някого Цитирай
BlackCorsair Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 То така е много ясно ,че някаде някой за нещо си дава от 0 лв до Еди-ква си сума пари ...И аз знам някои неща за някои хора дето са поръчвали и са продавали някакви неща. Безсмислено е според мен да се обсъждат подобни неща , защото Всичко зависи от Двете Преговарящи Страни. :read: Цитирай
BlackCorsair Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 а в духът на темата, някой има ли престава примерно някой автор, който пише песни за поп или чалга певци по колко взима. В Духът на Темата предлагам всеки пишещ тука Музикант или Приятел на Музикантите да си Декларира съвсем Доброволно и Добросъвестно и Честно Доходите си от Музика или от Дейност свързана с Музиката :green: Обещавам ,че данъчните от този ред нататъка НЯМА да четат Цитирай
ronia Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 Никакъв проблем. От началото на 2006 групата ни чисто, само от записи, е олекнала със 130 лева (по 26 лева на човек). Да продължавам ли? Цитирай
bobalan Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 а в духът на темата, някой има ли престава примерно някой автор, който пише песни за поп или чалга певци по колко взима. В Духът на Темата предлагам всеки пишещ тука Музикант или Приятел на Музикантите да си Декларира съвсем Доброволно и Добросъвестно и Честно Доходите си от Музика или от Дейност свързана с Музиката :green: Обещавам ,че данъчните от този ред нататъка НЯМА да четат Ако беше казал само музика щях веднага да ти кажа Но има дейности свързани с музиката, доходите от които знае само жена ми, дори аз не Цитирай
tupoto kopele Отговорено Март 20, 2006 Отговорено Март 20, 2006 за разходи може много да си говорим....скоро завършихме (почти) репетиционната и после по ред причини се наложи да си купим някои нови играчки....ама то това е манията бе.....нали знае къв е девизът "ДАЙ ЗА ДА ДАДЕШ" Цитирай
docc Отговорено Март 21, 2006 Отговорено Март 21, 2006 Вероятно е редно най-много да получи инвеститорът,т.е. този който осигурява финансирането на проекта.В много от случаите това е самият продуцент.Но теоретично(и не само) инвеститорът може да не е наясно с цялата схема за реализация и тогава възлага работата по проекта на компетентен човек т.е. продуцент,или пък част от работата,която не е в състояние да извърши - на копродуцент.Много често самите артисти и автори са инвеститори,продуценти,или участници в продуцирането заедно със специалисти професионалисти. Авторите и изпълнителите притежават отделно 'Авторски Права' и ако продуктът е читав,и се държи на пазара дълго време,това им осигурява сериозни приходи(ако не са обвързани с някой безумен договор от младежките години).Ако продукта не става,всички хукват към хладилника за вода,но първи е инвеститора,защото вече парите му са издухани. Цитирай
soundburger Отговорено Септември 22, 2009 Отговорено Септември 22, 2009 Вероятно е редно най-много да получи инвеститорът,т.е. този който осигурява финансирането на проекта.В много от случаите това е самият продуцент.Но теоретично(и не само) инвеститорът може да не е наясно с цялата схема за реализация и тогава възлага работата по проекта на компетентен човек т.е. продуцент,или пък част от работата,която не е в състояние да извърши - на копродуцент.Много често самите артисти и автори са инвеститори,продуценти,или участници в продуцирането заедно със специалисти професионалисти.Авторите и изпълнителите притежават отделно 'Авторски Права' и ако продуктът е читав,и се държи на пазара дълго време,това им осигурява сериозни приходи(ако не са обвързани с някой безумен договор от младежките години).Ако продукта не става,всички хукват към хладилника за вода,но първи е инвеститора,защото вече парите му са издухани. да ,така е. Цитирай
Бицев Отговорено Септември 22, 2009 Отговорено Септември 22, 2009 Посмях се от сърце в тая стара, но съживена тема. Защо трябва да има правило? Единственият верен отговор е "Зависи!" Примерни сценарии: - Гениален композитор, всяка нота изпод перото му е хит. Некадърен изпълнител му осира поредното парче и то не се харчи на пазара. Кой да вземе повече? - Посредствен композитор преписва за пореден път от руски романс (андалузки, неаполитански, по избор; или кънтри песничка от 19 век, или 12-тактов блуз). Безличното парче го взема ярко талантлив певец-интерпретатор и го прави супер-хит. Кой да вземе повече? - Чичко-паричко си чеше егото и се нарича "продуцент". Нито е погледнал парчето, нито е стъпил на репетиция или запис. Другите са средна ръка, но има достатъчно бюджет за наемен аранжимент, добър тон-инженер да оправи грешките на певицата и най-вече - за як маркетинг. В резултат публиката е прелъгана да изкупи милион диска. Кой да вземе повече? - Жесток продуцент знае и да аранжира, и да намира студийни сешън музиканти, и да седи зад пулта и да командва тон-инженерите за идеален микс, и да 'пакетира' цялото нещо заедно с текст и визия и да 'произведе' (продуцира) безгрешен продукт. Изобщо "продуцент отсЕкъде". Писнало му е да обогатява с труда си 'чичко-паричковци' и се напъва да е инвеститор. Не е богат, продава си къщата, взема и заеми. Продуктът е страхотен, но радиостанциите не го свирят (защото големите лейбъли са им платили повече да пускат техните бози). Критиците и те се хранят от големите лейбъли, и не го номинират за награди. Великия продукт са го чули само лелята на певеца и заклетите фенове (всичките седем такива). Нашия супер продуцент се разорява и самоубива. Кoй да вземе повече? Изобщo що за въпрос? Цитирай
LUI THE GREAT Отговорено Септември 23, 2009 Отговорено Септември 23, 2009 (Редактирано) - Жесток продуцент знае и да аранжира, и да намира студийни сешън музиканти, и да седи зад пулта и да командва тон-инженерите за идеален микс, и да 'пакетира' цялото нещо заедно с текст и визия и да 'произведе' (продуцира) безгрешен продукт. Изобщо "продуцент отсЕкъде". Писнало му е да обогатява с труда си 'чичко-паричковци' и се напъва да е инвеститор. Не е богат, продава си къщата, взема и заеми. Продуктът е страхотен, но радиостанциите не го свирят (защото големите лейбъли са им платили повече да пускат техните бози). Критиците и те се хранят от големите лейбъли, и не го номинират за награди. Великия продукт са го чули само лелята на певеца и заклетите фенове (всичките седем такива). Нашия супер продуцент се разорява и самоубива. Кoй да вземе повече? Бицев, този сценарий ще вземе поне 5 оскара.В главната роля виждам някое Натвиз-чийско лекенце-гей. - Чичко-паричко си чеше егото и се нарича "продуцент". Нито е погледнал парчето, нито е стъпил на репетиция или запис. Другите са средна ръка, но има достатъчно бюджет за наемен аранжимент, добър тон-инженер да оправи грешките на певицата и най-вече - за як маркетинг. В резултат публиката е прелъгана да изкупи милион диска. Кой да вземе повече? Пак излязохме извън родната картинка.Тиражи с 5 и 6 цифри спряха да се спрягат откакто mp3-ката лиши родните пирати от мангизи за пране. - Посредствен композитор преписва за пореден път от руски романс (андалузки, неаполитански, по избор; или кънтри песничка от 19 век, или 12-тактов блуз). Безличното парче го взема ярко талантлив певец-интерпретатор и го прави супер-хит. Кой да вземе повече? За Стефан Диомов ли говориш? Тоника СВ - "българската ABBA"-ахаааах Този колко кънтрита е откраднал.... и му плащат, защото ги представя за свои,а за "Минавам през теб " - да не говорим... Цитат(Бицев @ Sep 22 2009, 08:04 PM) Гениален композитор, всяка нота изпод перото му е хит. Некадърен изпълнител му осира поредното парче и то не се харчи на пазара. Кой да вземе повече?[/b]" "Оставаме,оставаме." Редактирано Септември 23, 2009 от LUI THE GREAT Цитирай
LUI THE GREAT Отговорено Септември 23, 2009 Отговорено Септември 23, 2009 (Редактирано) Редактирано Септември 23, 2009 от LUI THE GREAT Цитирай
soundburger Отговорено Септември 24, 2009 Отговорено Септември 24, 2009 и 2мата се опитвате да манипулирате за пореден път. Цитирай
Бицев Отговорено Септември 24, 2009 Отговорено Септември 24, 2009 Всяка прилика с действителни лица е случайна. Разказаните (изцяло измислени!) случки само илюстрираха колко смисъл има главния въпрос. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.