Jump to content
Българският форум за музиканти

Малко акустик релакс от мен :)


PlamenM

Recommended Posts

Леле какъв хубав форум имало , пък аз да не знам толкоз време..така е , като :lol::D съм се изолирал от музикантските среди..както и да - ето едно малко акустично парченце и от мен..Китарата е акустичен Ибанец , през Зуум процесор и в ПЦто...аматиорска работа обаче трябва да се забавляваме :lol:

 

Импровизацийка..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екстра е :D , много ми харесва , а може ли да постеш трака без солата за да се пробвам да дрънна и аз нещо отгоре , даже ако искаш , запиши твои сола и остави местенце тук таме , че ми е мерак и на мен да ударя нещо върху тази хармония.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, сте сложа само прогресията без солото, само да свърша работа и да са измъкна от офиса..а иначе :

Cmaj7 - A 7/5+ - Dm9 - G 13 - това е - свирите отгоре в до мажор и става идеално :D въпреки дисонантния тон до диез в A 7/5+

Някой наблюдения за тази прогресия - вместо G 13 можете да свирите D#9 ili Galt. - т.е G 7/5+/9- например..стар изтъркан похват от джаза тритон заместване ама върши работа

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбира се, сте сложа само прогресията без солото, само да свърша работа и да са измъкна от офиса..а иначе :

Cmaj7 - A 7/5+ - Dm9 - G 13 - това е - свирите отгоре в до мажор и става идеално :D въпреки дисонантния тон до диез в A 7/5+

Някой наблюдения за тази прогресия - вместо G 13 можете да свирите D#9 ili Galt. - т.е G 7/5+/9- например..стар изтъркан похват от джаза тритон заместване ама върши работа

Благодаря за инфото , наистина хубава прогресия , довечера ще пробвам , че и аз съм на работа сега :lol:)

Още веднъж много приятно е парчето :lol: , аз харесвам такива неща. :guitar: :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обичам подобно звучене - релаксираща и приятна музика! Хареса ми. :metalist:

(Бел.: При тритонусовата замяна новият акорд е с основа, намираща се на интервал тритонус надолу спрямо примата на доминантовата структура, при което съответно се запазва тритонусовият интервал и образуващите го тонове. Така тритонусовата замяна на доминантен акорд с основа G ще има за основа Db и ще използва лидийско-доминантна акордова скала.)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обичам подобно звучене - релаксираща и приятна музика! Хареса ми. :metalist:

(Бел.: При тритонусовата замяна новият акорд е с основа, намираща се на интервал тритонус надолу спрямо примата на доминантовата структура, при което съответно се запазва тритонусовият интервал и образуващите го тонове. Така тритонусовата замяна на доминантен акорд с основа G ще има за основа Db.)

Дам, разбира се , мерси за корекциата...сега видях каква глупост съм написал за тритонуса, не ре диез а ре бемол.. т.е срещу G7 можете да свирите ре бемол миксолидийски лад..друг вариант базиран пак на тритонус концепцията е да се свири срещу доминантен септакорд т.нар скала на Колтрейн - лидийско доминантна..обаче май навлязох много офф топик..сори :)...Craig , мерси за хубавите думи..балсам ;)

честно да си призная тази импровизацийка не е точно мой стил, прекалено гладка и консонантна е....но пък се опитах да наблегна на мелодично фразиране за сметка на драматизма ;))...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Готина и блага е хармонията,

но импровизацията ми се стори малко ограничена-бих се изкефил на нещо повече,което очертава смените,нещо по-драматично и определено по-малко диатонично.Но все пак си е готина прогресиика,пусни нещо по-дръзко върху нея :metalist:

 

 

Владо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друг вариант базиран пак на тритонус концепцията е да се свири срещу доминантен септакорд т.нар скала на Колтрейн - лидийско доминантна

не беше ли революцията тръгнала от Колтрейн всъщност идеята за движение на тоналния център на голяма терца нагоре и/или надолу от временно стоящия - известна още като Колтрейн Чейнджис ?а лидийската доминанта си е ползвана сериозно много преди 60те години :metalist:

 

приятно парче :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не беше ли революцията тръгнала от Колтрейн всъщност идеята за движение на тоналния център на голяма терца нагоре и/или надолу от временно стоящия - известна още като Колтрейн Чейнджис ?а лидийската доминанта си е ползвана сериозно много преди 60те години :metalist:

 

приятно парче :)

Да не отвличам темата, но си прав за Колтрейн чейнджис.И аз за пръв път чувам че Колтрейн скалата е лидийско-доминантната.От мой личен опит от слушане на Колтрейн,ако има скала,която той използва най-много то това е пентатониката.

 

Владо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.