PlamenM Публикувано Декември 29, 2005 Публикувано Декември 29, 2005 Леле какъв хубав форум имало , пък аз да не знам толкоз време..така е , като съм се изолирал от музикантските среди..както и да - ето едно малко акустично парченце и от мен..Китарата е акустичен Ибанец , през Зуум процесор и в ПЦто...аматиорска работа обаче трябва да се забавляваме Импровизацийка.. Цитирай
motorbreath Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 яко е свежо такова кефи ме браос Цитирай
DeathZone Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 Екстра е , много ми харесва , а може ли да постеш трака без солата за да се пробвам да дрънна и аз нещо отгоре , даже ако искаш , запиши твои сола и остави местенце тук таме , че ми е мерак и на мен да ударя нещо върху тази хармония. Цитирай
don_pepinio Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 Браво бе човек,много е готино! Цитирай
PlamenM Отговорено Декември 29, 2005 Автор Отговорено Декември 29, 2005 Разбира се, сте сложа само прогресията без солото, само да свърша работа и да са измъкна от офиса..а иначе : Cmaj7 - A 7/5+ - Dm9 - G 13 - това е - свирите отгоре в до мажор и става идеално въпреки дисонантния тон до диез в A 7/5+ Някой наблюдения за тази прогресия - вместо G 13 можете да свирите D#9 ili Galt. - т.е G 7/5+/9- например..стар изтъркан похват от джаза тритон заместване ама върши работа Цитирай
DeathZone Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 Разбира се, сте сложа само прогресията без солото, само да свърша работа и да са измъкна от офиса..а иначе : Cmaj7 - A 7/5+ - Dm9 - G 13 - това е - свирите отгоре в до мажор и става идеално въпреки дисонантния тон до диез в A 7/5+ Някой наблюдения за тази прогресия - вместо G 13 можете да свирите D#9 ili Galt. - т.е G 7/5+/9- например..стар изтъркан похват от джаза тритон заместване ама върши работа Благодаря за инфото , наистина хубава прогресия , довечера ще пробвам , че и аз съм на работа сега ) Още веднъж много приятно е парчето , аз харесвам такива неща. :guitar: Цитирай
ronia Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 страшно кефи тази импровизацийка! ставам ти фен веднага Цитирай
stratocaster Отговорено Декември 29, 2005 Отговорено Декември 29, 2005 супер е! много нежно и приятно изсвирено готин маниер на свирене Цитирай
black_waltz Отговорено Декември 30, 2005 Отговорено Декември 30, 2005 много приятно и отпускащо Цитирай
Steppenwolf Отговорено Декември 30, 2005 Отговорено Декември 30, 2005 Обичам подобно звучене - релаксираща и приятна музика! Хареса ми. (Бел.: При тритонусовата замяна новият акорд е с основа, намираща се на интервал тритонус надолу спрямо примата на доминантовата структура, при което съответно се запазва тритонусовият интервал и образуващите го тонове. Така тритонусовата замяна на доминантен акорд с основа G ще има за основа Db и ще използва лидийско-доминантна акордова скала.) Цитирай
PlamenM Отговорено Декември 30, 2005 Автор Отговорено Декември 30, 2005 Обичам подобно звучене - релаксираща и приятна музика! Хареса ми. (Бел.: При тритонусовата замяна новият акорд е с основа, намираща се на интервал тритонус надолу спрямо примата на доминантовата структура, при което съответно се запазва тритонусовият интервал и образуващите го тонове. Така тритонусовата замяна на доминантен акорд с основа G ще има за основа Db.) Дам, разбира се , мерси за корекциата...сега видях каква глупост съм написал за тритонуса, не ре диез а ре бемол.. т.е срещу G7 можете да свирите ре бемол миксолидийски лад..друг вариант базиран пак на тритонус концепцията е да се свири срещу доминантен септакорд т.нар скала на Колтрейн - лидийско доминантна..обаче май навлязох много офф топик..сори ...Craig , мерси за хубавите думи..балсам честно да си призная тази импровизацийка не е точно мой стил, прекалено гладка и консонантна е....но пък се опитах да наблегна на мелодично фразиране за сметка на драматизма )... Цитирай
Vlado_Abroad Отговорено Декември 30, 2005 Отговорено Декември 30, 2005 Готина и блага е хармонията, но импровизацията ми се стори малко ограничена-бих се изкефил на нещо повече,което очертава смените,нещо по-драматично и определено по-малко диатонично.Но все пак си е готина прогресиика,пусни нещо по-дръзко върху нея Владо Цитирай
}|{ope rb3o Отговорено Декември 30, 2005 Отговорено Декември 30, 2005 друг вариант базиран пак на тритонус концепцията е да се свири срещу доминантен септакорд т.нар скала на Колтрейн - лидийско доминантна не беше ли революцията тръгнала от Колтрейн всъщност идеята за движение на тоналния център на голяма терца нагоре и/или надолу от временно стоящия - известна още като Колтрейн Чейнджис ?а лидийската доминанта си е ползвана сериозно много преди 60те години приятно парче Цитирай
Vlado_Abroad Отговорено Декември 30, 2005 Отговорено Декември 30, 2005 не беше ли революцията тръгнала от Колтрейн всъщност идеята за движение на тоналния център на голяма терца нагоре и/или надолу от временно стоящия - известна още като Колтрейн Чейнджис ?а лидийската доминанта си е ползвана сериозно много преди 60те години приятно парче Да не отвличам темата, но си прав за Колтрейн чейнджис.И аз за пръв път чувам че Колтрейн скалата е лидийско-доминантната.От мой личен опит от слушане на Колтрейн,ако има скала,която той използва най-много то това е пентатониката. Владо Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.