a12345678903 Публикувано Юни 19, 2009 Share Публикувано Юни 19, 2009 (Редактирано) Здравейте, Имам гриф, нямам тяло. (Ако някой продава да пише на лични. ) Аз съм начинаещ и нямам никаква ориентираност в тази област- изработката на тяло за класическа китара, обаче ме влече и искам поне да пробвам. 1. Трябва ми сух блок дърво 70х70х40. Естествено трябва да е перфектен- плътен, без дупки и чепове. Гледал съм на едно филмче как се лепят 3 или повече блока на преса с някакво лепило- оставят се да престоят една седмица след това добиват свойствата на едно цяло - един цял блок 70х70х40, от къде да си купя такива, ако не цял и какво лепило се използва ? Редактирано Юни 19, 2009 от a12345678903 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ultramega Отговорено Юни 19, 2009 Share Отговорено Юни 19, 2009 Каква ти е идеята ? Как смяташ да изработиш тяло за акустична китара оттози така нарчен "блок " ? Сам ли ще си го правиш? Ако ще го пръчваш някъде, по добре майстора да прецени какви материали са му необходими . Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlex Отговорено Юни 19, 2009 Share Отговорено Юни 19, 2009 Я, по-добре прегледай пак онова филмче... Ако до утре никой не ти е обяснил нещата поне отгоре-отгоре, ще гледам да ти отделя няколкоминути да синтезираме какво не трябва да правиш (стига да разберем какво ИСКАШ да направиш в крайна сметка...) Поздрави, Влад Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...