Jump to content
Българският форум за музиканти

Ето какво можел да прави Zoom 707 Ii


7thString

Recommended Posts

Все ми се ще да запиша нещо, но винаги като седна пред празния екран на Sonar-а и направя първите 2-3 трака се изнервям до степен "китаро, бягай, че ше те фърлим не от балкона, ми от покрива на блока!!!", затова реших да запиша едно миниатюрно "резюме" за процесорчето Zoom 707 II, за да са наясно хората, които любопитстваха за такова аудио преди време... надявам се да познаете парчето и се извинявам за инвалидността си относно чистите китари :D

 

Та, това, което чувате, поне според мен, е най-добрия саунд, който може да извади този процесор.

 

Още тъ убичам, ма, парцал!

 

П.П. песничката не съм я слушал от 1-2 години и сега се сещам, че май не е точно така, ама айде, от мен да мине :D

Редактирано от 7thString
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е антиреклама на звука на зумера ? :D

 

Майтапа на страна, бая зле звучи дистера на това животно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли един офтопик, тъй като видях, че има хора, които казват, че разбират от Zoom 707 II?

 

Как се прави "Hold Delay" функцията ? Само не ми казвайте :прочети в упътването. Чета го доста пъти и все не става(да, мога да чета).

 

Ако Ви се стори неподходящо не ми обръщайте внимание, но не искам да правя нова тема за този въпрос. Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, не е антиреклама :) Просто това си е истината :) Аз затова не свиря на него

 

Burton

Дай някой семпъл с по-добър звук? Аз отдавна съм се отказал да изкарам сносен дист от това нещо :) Пък за размазаността и ехото- това си е лично предпочитание.

 

NitroBGA

Обяснявам стъпка по стъпка:

1. Влизаш в EDIT режим -> REV

2. Избираш HLDDLY:

---->Параметър 1 ти е продължителността(макс. 2 секунди) или с tapping(времето м/у 2 натискания на педала)

---->Параметър 2 е режима(No- Нормално, So- запис в/у запис, Rs- Реверс)

---->Параметър 3 е миксирането. Там е ясна работата

3. Assign-ваш педала(бутон Pedal) на REV

4. Даваш Store и излизаш от EDIT- сега би трябвало блендата да е готова

5. В нормален режим натискаш докрай Expression педала силно- трябва да се появи съобщение STOP. В момента си в режим Hold Delay

6. Десния педал ти е за запис/спиране на записа, левия е за play-ване на записа.

7. Като се наиграеш, натискаш отново педала докрай за да излезеш от тоя режим. Докато си в Hold Delay, не можеш да сменяш блендите, щото педалите изпълняват друга роля. В същото време с Expression педала може да се усилва или намали записания loop.

 

Между другото в книжката наистина го пише много заплетено- аз случайно я набарах тая функция :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, не е антиреклама :) Просто това си е истината :) Аз затова не свиря на него

 

Burton

Дай някой семпъл с по-добър звук? Аз отдавна съм се отказал да изкарам сносен дист от това нещо :) Пък за размазаността и ехото- това си е лично предпочитание.

 

NitroBGA

Обяснявам стъпка по стъпка:

1. Влизаш в EDIT режим -> REV

2. Избираш HLDDLY:

---->Параметър 1 ти е продължителността(макс. 2 секунди) или с tapping(времето м/у 2 натискания на педала)

---->Параметър 2 е режима(No- Нормално, So- запис в/у запис, Rs- Реверс)

---->Параметър 3 е миксирането. Там е ясна работата

3. Assign-ваш педала(бутон Pedal) на REV

4. Даваш Store и излизаш от EDIT- сега би трябвало блендата да е готова

5. В нормален режим натискаш докрай Expression педала силно- трябва да се появи съобщение STOP. В момента си в режим Hold Delay

6. Десния педал ти е за запис/спиране на записа, левия е за play-ване на записа.

7. Като се наиграеш, натискаш отново педала докрай за да излезеш от тоя режим. Докато си в Hold Delay, не можеш да сменяш блендите, щото педалите изпълняват друга роля. В същото време с Expression педала може да се усилва или намали записания loop.

 

Между другото в книжката наистина го пише много заплетено- аз случайно я набарах тая функция :)

Само един прехоник, двуметров кабел, ДИ бокс (по желание), солидно количество софтуер и известни познания по използването им и всички процесори ги събираме на един огромен куп, плисваме няколко литра бензинец и ги палим!

 

Цитирам Налбантов по памет: "Колкото по бързо се освободиш от Вампа (или какъвто и да е процесор :) ), толкова по добри спомени ще имаш от него"

 

Саунда иначе не е лош като за дрънкане у дома или на репетиция но... само толкова

 

RESPECT!!! :guitar: :guitar: :guitar:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега се сетих да спомена, че за разлика от повечето процесори, тоя конвертира звука в числа на 31KHz, което по груби сметки прави около 15KHz честотна лента- оттам всякакви надежди за чист звук и добри флажолети се обричат. Нещо повече- който е разглеждал теорията за преобразуване от аналогов в цифров сигнал е запознат с артифактите, които се появяват на изхода, ако на входа подадеш сигнал, който е с по-висока честота, отколкото може да конвертира A/D-то

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Burton

Дай някой семпъл с по-добър звук? Аз отдавна съм се отказал да изкарам сносен дист от това нещо :)

аз лично го нямам този зуум, но нашият китарист доскоро свиреше с такъв...така че ако намеря записчета от някоя стара репетиция ще пусна да чуеш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам... като свиря на процесор, го набичвам докрай с разни ефекти за да позамажат звука- самия дигитален дисторшън ме дразни- просто звучи супер изкуствено и по-добре там да е нещо замазано да не чувам различните щракания, пукания, жужения и други цифрови аксесоари :)

 

Между другото, записа го праих на едни слушалки и днес го пуснах на нормални колони и верно звучи ужасно, щото съм го гласил да звучи на earplugs :) Та не тряя се вади генерален извод!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазете я тая тема от Петручи, че ще си зареже купищата усилватели и ефекти и ще мине на зум!

:)

Пфу, точно затва не мога да го трая- то при тея няма разлика м/у китара и синтезатор

 

stratocaster

Хехе, яко звучи, но забелязах нещо, което го има във всеки процесор и не знам защо става: супер отчетливо се чува удара на перото, което е много неприятно особено при свирене на бързи неща- чува се по-силно тракането отколкото тоновете. Знаещите да кажат защо при аналоговите ампове тоя (д)ефект липсва

Редактирано от 7thString
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@7thString, ето обещаното:

 

ЦЪК

 

 

записа е от някаква стара репетиция отпреди повече от година и звука е ужасен...и въпреки това мисля че като бленда е много по-добро от това което си постнал по-горе /без да се обиждаш!/

 

:rolleyes:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.