Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

  • Отговори 87
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено
1. Да се вписва с останалите с които свири, т.е. да е на място така да се каже.

2. Техника - обезателно, бързина желателно, фантазия и експеримент - задължително !!!

3. Визия - в смисъл да не е "онзи препариран бастун зад храстите от чинели и т.н."

4. Да харесва Майк Портной

 

 

моята представа:

1. Да се вписва с останалите с които свири, т.е. да е на място така да се каже.

2. Техника - обезателно, бързина желателно, фантазия и експеримент - задължително !!!

3. Визия - в смисъл да не е "онзи препариран бастун зад храстите от чинели и т.н."

4. Да не харесва Майк Портной

:cheers::cheers::happy::happy::happy:;)

:greenball::blink::D:blink::D

Отговорено

След кратка душевна борба дали да оффтопя и аз се реших:

 

Искам да е ясно, че в мойто изказване редчето : Да харесва Майк Портной е чиста проба шеговита закачка, продиктувана от една отдавна заключена тема.

 

Това е ! :green:

Отговорено
След кратка душевна борба дали да оффтопя и аз се реших:

 

Искам да е ясно, че в мойто изказване редчето : Да харесва Майк Портной е чиста проба шеговита закачка, продиктувана от една отдавна заключена тема.

 

Това е ! :green:

хм :think: аз пък си мислех че си сериозен

Отговорено

добър значи и да не е гъз...

 

например Rikard от Jag Panzer:пича видя сцената и реши да си махне половината стойки и един том плюс да свири с кардан а не с 2 каси за да е по-широко на сцената за съгрупниците му :)

Отговорено

Айде и аз да си кажа мнението- само 1 точка:

1. Да е част от групата. Тва мисля, че изчерпва всички останали изисквания- не може групата да е съставена от пишман-китарист, дето все още се чуди дали струните се броят откъм тънката или дебелата, вокала да не може да пее, клавириста да е виртуозен пиянист, обаче да не му стига акъла да смени блендите на синтезатора, басиста да има претенциите, че може да замести касата на барабаниста и... тая група да има очаквания барабаниста да върви към прогрес. Другата крайност- тук някой спомена, че барабаните са акомпаниращ инструмент. Аз бих казал, че са ОСНОВЕН инструмент- щото основата на свиренето в група се полага от барабаниста- ако барабаниста прави гафове, спъва цялата група. В този тон- некадърен барабанист не може да се впише в група от добри музиканти. Някой тук се изцепи за Дет метъла- ми както и да го гледаме, не може да не се признае, че там точно от барабанистите се изисква да имат много добра скорост, координация, и в същото време да успяват да вкарват разнообразен ритъм. Да не говорим, че има доста креативни групи от рода на Slayer, Death, Children Of Bodom, дето повечето барабанисти, а и като цяло хора тук, не могат и на малкия пръст да им стъпят, така, че всякакви спорове метъл/джаз, портной/други, скорост/ритмичност и т.н. и т.н. са безсмислени. Мен портной не ме кефи, никак даже- според мен Virgil Donati е класи над него. Ама тва е въпрос на вкус- не мога да кажа, че е некадърен, нито вие можете- нито сте му били учители, нито сте му конкуренти ;) Все пак, ако някой от вас го смени в DreamTheater, евала му! :)

Отговорено (Редактирано)

ммм да прави си ,обаче музиката не е състезание по Ф1,където бързината е определящ фактор. мен ултра бързаците ме впечатляват докато ги гледам, и след това им забравям имената даже, техника му цаката- с правилна техника и правилна постановка искаш не искаш вървиш нагоре, и барабанисти с правилна теника впечатляват много повече отколкото набързо изблъскани огромни амплитуди от удари... портной кефи щото зна какво свири , знае как да го извири, не го кара само на адреналин , вържил ме кефи докато не почне с цирка "дайте да видим дали този път ще мога да направя тремоло с една ръка с 42384329874623 удара в минута" , барабанистите от дет метъла не виждам какво толкова разнообразно свирят освен няколко основни техники с цел по бързото изблъскване на парчетата, явно проблема е в моя телевизор..

Редактирано от AccesS
Отговорено

"Все пак, ако някой от вас го смени в DreamTheater, евала му! "

 

Хи-хи...това би било все едно Ахмед Доган да сдаде поста си на лидер на ДПС - тогава и Театрите би ги имало без Портной :)

Отговорено
ммм да прави си ,обаче музиката не е състезание по Ф1,където бързината е определящ фактор. мен ултра бързаците ме впечатляват докато ги гледам, и след това им забравям имената даже, техника му цаката- с правилна техника и правилна постановка искаш не искаш вървиш нагоре, и барабанисти с правилна теника впечатляват много повече отколкото набързо изблъскани огромни амплитуди от удари... портной кефи щото зна какво свири , знае как да го извири, не го кара само на адреналин , вържил ме кефи докато не почне с цирка "дайте да видим дали този път ще мога да направя тремоло с една ръка с 42384329874623 удара в минута" , барабанистите от дет метъла не виждам какво толкова разнообразно свирят, явно проблема е в моя телевизор..

Ами не знам на какво се основава мнението ти :) Не знам какво си слушала...

 

Идеята ми е, че споровете кой е "правилния" стил са ми меко казано тъпи. И никъде не казвам, че бързината е определящ фактор- определящ е ако се свири бърза музика- много ясно, че тогава трябва и бърз барабанист, нали? Същото е и за другите инструменти- Ерик Клептън е брилянтен китарист, но не можеш да го туриш вместо Петручи в DT, нали? ;) И обратното- не вярвам Петручи да се сдържи да свири бавно и спокойно Wonderful Tonight. Затова още в началото казах, че единственото условие един барабанист да е "добър" е да е част от групата. Оттам нататък, може да се говори за това, колко е "добра" групата

Отговорено

Демек, един барабанист свири според групата, в която свири, така ли да те разбирам? Колкото нейното качество му позволява?

Отговорено
Демек, един барабанист свири според групата, в която свири, така ли да те разбирам? Колкото нейното качество му позволява?

Долу горе... виж, реализацията на дадено качество зависи от обстановката. Аз примерно като бях в първата си група, бях долу горе на нивото на другите. И драпахме в една и съща локва и се разпаднахме. После бяхме с други хора, от които китариста беше много по-добър и като цяло музиката беше по-сложна и по-технична. Искам да съм в групата => имам амбиция да се развия. Тва се казва дърпане. Като си сред по-добри- имаш амбиция и хъс да задобряваш и да се развиваш. Като си сам... не е добре. Като си с по-некадърни е най-лошия вариант, защото амбицията ти се губи- виждаш, че можеш да минаваш между капките и дефакто деградираш. Та в крайна сметка- да, персоналното развитие на музиканта пряко зависи от развитието на групата, в която свири. Както казах аз съм бил и от двете страни- дърпал съм по-некадърни към моето ниво, и са ме дърпали по-добри към тяхното. Определено при втория вариант постигаш повече успех.

Отговорено

Така да е...има нещо вярно.

Все пак добрият музикант си личи винаги...и в по-нешастни групи. Купища мизиканти са свирили в банди под нивото им, ма се получава.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.