evans Отговорено Декември 2, 2005 Отговорено Декември 2, 2005 aaaaaaaa парадигми без това неможе Цитирай
Eleven Отговорено Декември 4, 2005 Отговорено Декември 4, 2005 Говорейки за школи вижте на какво попаднах... 31 Drums Methods [pdf + mp3] Дано да е полезно на повечко хора. Цитирай
eL_NinYo Отговорено Декември 7, 2005 Отговорено Декември 7, 2005 Говорейки за школи вижте на какво попаднах... 31 Drums Methods [pdf + mp3] Дано да е полезно на повечко хора. Не ми го показва,защото трябва да съм логнат,а аз не съм Цитирай
Elan Morin Tedronai Отговорено Декември 16, 2005 Отговорено Декември 16, 2005 това sub.bz ме дразни, защото не праща мейли за регистрацията. много е тъпо. по-хубаво да се качи някъде другаде тая школа. а, иначе на мен в момента ми помагат школите на Дейвид Гарибалди и Джим Чейпин. но аз съм още много зелен... Цитирай
zonder Отговорено Декември 25, 2005 Отговорено Декември 25, 2005 Момчета, случайно някой да има видеото на Марко Минеман "Extreme Intredependence"? Цитирай
kiossovski Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Палиев-това е само едно начало, основа т.е., Стик контрол-а е прекрасна школа, която мине ли човек на снер, спокойно може да поработи в/у нея и с 2 каси. А за десерт си намерете и 4 ways to coordination. С нея трябва по търпеливо да се работи, но усвойш ли изкуството всеки крайник да има свой собствен живот, остава само да имаш и ясната идея какво искаш да изсвириш. Цитирай
t-rex Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Ходил съм достатъчно, но не мисля, че имаше чак толквоа голям кяр. Колкото до останалото, о, божествений изучаващ се по великата консерваторна школа на дедо Добри, извини нас, недостойните, барабанисти любители, нямаме право да се обаждаме там, гдето с десетилетия набиваното насила знание тлей... и аз съм противник на школите. както казва папа Рей:" истината не е в книгите. трябва да излезеш на улицата и да ти наритат задника няколко пъти за да разбереш за какво иде реч". а относно дупките които се получавали в свиренето ако се обучаваш без школи мога само да добавя че че като се обучаваш пък само по школи не ставаш музикант а свирач. щото тез неща дето сега ги пишат по школите преди примерно 50 години ги е изсвирил някой велик музикант а той е нямало откъде да ги научи ми се струва. а и колкото труд да положиш с школите без необходимата доза талант и отношение към инструмента си оставаш дървар и това е. и за да не се обидят школаджиите не казвам че сте дървари просто основата за добро свирене е най-вече в слушането на музика а не в интерпретацията на тъпи упражнения. Цитирай
tupoto kopele Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 (Редактирано) Прав си, тоя дето е написал дадена школа преди 50 г. примерно е бил първият написал нещо подобно и преди той да го направи не е имало подобно нещо. Да кажем, че дадена школа Stick Control примерно, представлява системата на работа на даден музикант (технически упражнения, ритмични фигури, последователност на работа на упражненията и т.н.) изработена в продължение на много време (не само от него, а и от хората от които той е повлиян) с цел да развие музиканта в дадена област (ръце както е в случая). Та значи този музикант решава да сподели начина си работа с всички, които са заинтересовани и пише школа. Когато попадне в ръцете на един млад музикант тази школа (използвам я просто като пример) му спестява доста време чудене и измисляне на вече измислени и систематизирани по подходящ начин неща. Ако този музикант е достатъчно умен и търсещ в един момент той осъзнава кое важното в тази школа, кое на него му помага най-много и т.н. Той също така намира подходящата среда между школите и свиренето и си изработва начин за съчетаване на нещата. Какво имам предвид....Аз също съм бачкал доста време на принципа "направи си сам", този принцип също е доста полезен, но като цяло когато нямаш някаква основа е много, много трудно да работиш целенасочено и да получаваш резултати. Именно тук ти помагат школите- получаваш някаква насока на работа, която след това доразвиваш сам за себе си свирейки любими парчета и подражавайки на любими барабанисти. Аз също не съм съгласен с хората, които буквално свирят само школи и не признават нищо друго, но съм открил за себе си, че когато нямаш добре изработена основа е почти невъзможно да изградиш нещо на по-високо ниво. Друг е въпросът дали тази основа се придобива само чрез академично образование. Според мен не. Добра основа можеш да изградиш дори по пълноценно и контактувайки с добри музиканти, които да ти помогнат да усвоиш основните неща (това е адски полезно). Вярно е че има много добри музиканти, които дори не могат да четат ноти, но наблюдавайте ги и ще видите каква непоклатима основа имат те. Имам предвид неможеш да очакваш бийтовите, дриблите и свободните ти импровизации да звучат яко когато неможеш и никога не си опитвал да свириш единично тремоло, двойно тремоло и парадидли. Също така неможе да очакваш да свириш добре в група когато цял живот си свирил единствено тремоло и парадидли, те нещата се допълват-не може само едното или само другото. Аз лично препоръчвам по-рудимент школи от сорта на Систематичен курс за малък барабан на Д.Палиев, Stick Controll George L. Stone, Систематичен курс за комплект барабани- Петър Цанков или Bass Drum Controll на Colin Baley- тия школи може и препоръчително да си ги свирите всеки ден цял живот, щото като ги минете по веднъж и ги зарежете нищо не се променя Редактирано Януари 18, 2006 от tupoto kopele Цитирай
t-rex Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Прав си, тоя дето е написал дадена школа преди 50 г. примерно е бил първият написал нещо подобно и преди той да го направи не е имало подобно нещо. Да кажем, че дадена школа Stick Control примерно, представлява системата на работа на даден музикант (технически упражнения, ритмични фигури, последователност на работа на упражненията и т.н.) изработена в продължение на много време (не само от него, а и от хората от които той е повлиян) с цел да развие музиканта в дадена област (ръце както е в случая). Та значи този музикант решава да сподели начина си работа с всички, които са заинтересовани и пише школа. Когато попадне в ръцете на един млад музикант тази школа (използвам я просто като пример) му спестява доста време чудене и измисляне на вече измислени и систематизирани по подходящ начин неща. Ако този музикант е достатъчно умен и търсещ в един момент той осъзнава кое важното в тази школа, кое на него му помага най-много и т.н. Той също така намира подходящата среда между школите и свиренето и си изработва начин за съчетаване на нещата. Какво имам предвид....Аз също съм бачкал доста време на принципа "направи си сам", този принцип също е доста полезен, но като цяло когато нямаш някаква основа е много, много трудно да работиш целенасочено и да получаваш резултати. Именно тук ти помагат школите- получаваш някаква насока на работа, която след това доразвиваш сам за себе си свирейки любими парчета и подражавайки на любими барабанисти. Аз също не съм съгласен с хората, които буквално свирят само школи и не признават нищо друго, но съм открил за себе си, че когато нямаш добре изработена основа е почти невъзможно да изградиш нещо на по-високо ниво. Друг е въпросът дали тази основа се придобива само чрез академично образование. Според мен не. Добра основа можеш да изградиш дори по пълноценно и контактувайки с добри музиканти, които да ти помогнат да усвоиш основните неща (това е адски полезно). Вярно е че има много добри музиканти, които дори не могат да четат ноти, но наблюдавайте ги и ще видите каква непоклатима основа имат те. Имам предвид неможеш да очакваш бийтовите, дриблите и свободните ти импровизации да звучат яко когато неможеш и никога не си опитвал да свириш единично тремоло, двойно тремоло и парадидли. Също така неможе да очакваш да свириш добре в група когато цял живот си свирил единствено тремоло и парадидли, те нещата се допълват-не може само едното или само другото. Аз лично препоръчвам по-рудимент школи от сорта на Систематичен курс за малък барабан на Д.Палиев, Stick Controll George L. Stone, Систематичен курс за комплект барабани- Петър Цанков или Bass Drum Controll на Colin Baley- тия школи може и препоръчително да си ги свирите всеки ден цял живот, щото като ги минете по веднъж и ги зарежете нищо не се променя със всичко казано от теб съм съгласен с изключение на това че школите ти дават основа. основата за всеки музикант е самата музика. слушането на дадена музика и това например как даден барабнист използва нещата които ти си изредил те обогатява повече отколкото самото физическо упражнение колкото и тъпо да звучи. и си казваш бре мамка му как го свири тоя шибаняк и си сядаш на задника и копаш докато останеш без сили. според мен това е далеч по-ценно защото покрай това което искаш да разбереш как се свири можеш да развиеш и други неща които ги няма написани в школите. а и най-важното е че вкарваш мисъл. да прав си че чрез школите ако си талантлив може и да отсееш важното но нагласата на повечето които свирят по школа е: йе изкопах дейв уекъл или върджил донати или който и да е. и като му дадеш да извади нещо на FAITH NO MORE и става страшно. щото Майк Бордин е БАРАБАНИСТА ИНАЧЕ НАЗДРАВЕ Цитирай
zazo Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Ей това с ваденето на барабани никога не съм го разбирал. И въобще стремежа да се правят чужди песни едно към ми е напълно непонятен. Цитирай
F.I.N.E. Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Ей това с ваденето на барабани никога не съм го разбирал. И въобще стремежа да се правят чужди песни едно към ми е напълно непонятен. САМО ТОВА: Цитирай
Katsko Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Ей това с ваденето на барабани никога не съм го разбирал. И въобще стремежа да се правят чужди песни едно към ми е напълно непонятен. нарича се "кавър" Цитирай
t-rex Отговорено Януари 18, 2006 Отговорено Януари 18, 2006 Ей това с ваденето на барабани никога не съм го разбирал. И въобще стремежа да се правят чужди песни едно към ми е напълно непонятен. ми това си е само твой проблем Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.