Bassko Отговорено Август 17, 2005 Отговорено Август 17, 2005 Два тона и пънка е готов Едно пияно прасе и black метала е готов! Иначе за бас партиите, еми аз си мисля песничките на баса и после китариста се включва, а когато китариста ги мисли аз се хващам по него, но винаги оставяме барабаниста за най-накрая. То така се случва де! Цитирай
MDFk Отговорено Август 17, 2005 Отговорено Август 17, 2005 Баса с предимство. Почти винаги, освен в случаите в които друг е измислил партията си преди мен. В такива ситуации предпочитам да се водя по основните тонове, в зависимост от настроението на пасажа да свиря ниско, високо,тихо, шумно и т.н...понякога на интервал - терцичка,квинтичка...получава се много зло нещо. И вече съвсем кат'няма какво д се прави(което е доста рядко), нещо наподобяващо на соло на бас, но не натрапчиво. От моя гледна точка баса(е и вокалите, но не чак толкова) е инструмента който прави и най-тъпата песен интересна, има най-силно подсъзнателно влияние и най-много вибрира в стомаха на публиката когато е на живо. Мани, мани ние имаме повече работа от другите понякога... Цитирай
Burton Отговорено Август 17, 2005 Отговорено Август 17, 2005 От моя гледна точка баса(е и вокалите, но не чак толкова) е инструмента който прави и най-тъпата песен интересна, има най-силно подсъзнателно влияние и най-много вибрира в стомаха на публиката когато е на живо. Мани, мани ние имаме повече работа от другите понякога... За подсъзнателното влияние съм сташно съгласен! И аз понякога се улавям, че някоя песен ми влиза в главата и ми харесва именно заради бас-линията Цитирай
MDFk Отговорено Август 18, 2005 Отговорено Август 18, 2005 Burton! За мен също важи и идеята, че баса определя дали песента наистина е тежка или лека. Примерно(по мое мнение) ако на някоя хаотична и бърза дет метъл китарна партия сложи човек един бас във високите регистри на интервал голяма терца, ще звучи далеч по-леко и направо забавно. Ако пък е в ниските и свири бавно, стегнато откъм движение, и евентуално на кварта надолу се получава валяк с маса 7т/кв.см. Реален пример: John Petrucci - Suspended Animation(2005)-3)Tunnel Vision - на места в песента се помпа яко пасажи на 7ма струна на китарата, но баса свири същите части на 4та(същата октава), и става само една динамична, но не смазваща откъм тежест песен. А където трабва(мисля че нещо като припев се пада) баса удря на ниско и става чудо... е, не ми се оправя макар и ниския диоптер или не ставам математик , но става тежко - особено за инструментал на Петручи. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.