Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
всеки от блока те познава и не е трудно да се спомни как преди две години ти се е сцепил бидона с кисело зеле и си обгазил махалата

 

хахаха!!! :greenball:

  • Отговори 90
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено
Според мен те са си много добра група и не разбирам кви са тия настроения,които доста български музиканти и разни мислещи се за такива, създават срещу тях само защото свирят на почти всеки концерт на СМЕ.Тва е глупаво,научете се,че който плаща той поръчва музиката.

Единственото добро в тази група са композициите на Чавдар, защото само той от всички тях има музиката в главата си. Окей, може да съм мислещ се за музикант, но освен това се имам и за мислещ по принцип и мисля, че се наблюдава крещяща обратнопропорционалност между липсата на музикален талант у някои свръхнаддали мислещи се за басисти и желанието им за самоизява, изтъкване чрез чуждата музика и до голяма степен дразнещо за околните бутане на групата напред.

 

Като слуша човек музиката, е окей, като чуе човек Шеки да вие отгоре, малко му се отдръпва ентусиазмът, но когато вече човек чуе величаещите приказки на тема ние-професионалистите-тва-ние-професионалистите-онова и когато все едни и същи няколко песни се свирят преди всеки концерт, независимо от стиловата насоченост на хедлайнера, човек почва да се дразни не малко, ами много.

 

Плащането на репетиции, купуването на китари, финансирането на имидж и уреждането на участия никога няма да могат да компенсират празната глава. Няма да казвам чия.

 

Както и да е, това беше офтопик.

 

Май темата ви свари доста неподготвени.

 

Щото например в НАТФИЗ това се учи 4 години и въпреки това доста неща се пропускат и се доучват по-късно.

 

Хубаво, актьорско майсторство се учи в НАТФИС години наред, големите имена, дето ги гледаме на видео, са отработили позирането до необозрими висоти заради десетилетия опит в областта, цели орди гримьори, реквизитори и прочие персонал се грижат за шоутата и т.н. Но това се казва шоубизнес и това е начинът, по който трябва да се прави. Който не му харесва, просто спира да е консуматор на продукта, а останалите, на които им харесва... ами то се прави именно за тях.

 

Но идеята ми е, че когато човек, бидейки музикант, усеща своята си музика ясно в себе си, не би трябвало да се чувства неудобно на сцената, а напротив, да я притежава (идете гледайте Дейли Нойз поне веднъж на живо и ще видите). Основното нещо е вътрешната нагласа, че ти си излезнал там, ще покажеш на хората твоята си музика, това, което толкова много ти харесва, че искаш да го представиш пред хората и те да го харесат и да пренесеш чрез нея настроението върху тях. Щом нагласата я има, останалото е въпрос на добро желание и винаги ще се получи.

 

В България е трудно да се гради имидж, защото всеки от блока те познава и не е трудно да се спомни как преди две години ти се е сцепил бидона с кисело зеле и си обгазил махалата. Образът на рок идол рухва.

 

Сценичното облекло и другите елементи на стила само ти помагат да разграничиш вътре в себе си тоя, дето кисне зеле в мазето и тоя, който свири музика на сцената, нищо, че всъщност си един и същи човек. Дори да не измислиш нещо тотално оригинално, за което никой досега не се е сетил (въпреки че гащеризоните на Мъдвейн и на Слипнот нямат нищо общо с тези на Съфър, ама аре), пак с малко желание и креативност може да се постигне много.

 

Кръстове по фанелките нищо не носят за едно по-добро шоу.

 

Разбира се в читалищните и подземни условия на нашата така наречена бг сцена, нещата няма смисъл да са на толкова високо ниво, но при малко добро желание (не само свързано с костюмите, които споменах в миналия пост), примерно да се научиш да свириш на тъмно и при заслепяващи те светлини (сещам се за Паст Ридемпшън, които като репетират, си загасят основните лампи в репетиционната и пускат едни слаби и цветни, за да им е концертно :greenball: ), ако си фронтмен, да се научиш да не те е страх от спотлайтовете и да стоиш под тях, а не като Насо Русков и Васко Катинчаров да се криеш по най-тъмните кътчета на сцената. И най-важното, не бива да ни е страх от сцената и да се чувстваме неудобно там, а точно обратното.

Отговорено
Според мен те са си много добра група и не разбирам кви са тия настроения,които доста български музиканти и разни мислещи се за такива, създават срещу тях само защото свирят на почти всеки концерт на СМЕ.Тва е глупаво,научете се,че който плаща той поръчва музиката.

Единственото добро в тази група са композициите на Чавдар, защото само той от всички тях има музиката в главата си. Окей, може да съм мислещ се за музикант, но освен това се имам и за мислещ по принцип и мисля, че се наблюдава крещяща обратнопропорционалност между липсата на музикален талант у някои свръхнаддали мислещи се за басисти и желанието им за самоизява, изтъкване чрез чуждата музика и до голяма степен дразнещо за околните бутане на групата напред.

 

Като слуша човек музиката, е окей, като чуе човек Шеки да вие отгоре, малко му се отдръпва ентусиазмът, но когато вече човек чуе величаещите приказки на тема ние-професионалистите-тва-ние-професионалистите-онова и когато все едни и същи няколко песни се свирят преди всеки концерт, независимо от стиловата насоченост на хедлайнера, човек почва да се дразни не малко, ами много.

 

Плащането на репетиции, купуването на китари, финансирането на имидж и уреждането на участия никога няма да могат да компенсират празната глава. Няма да казвам чия.

 

Както и да е, това беше офтопик.

 

Май темата ви свари доста неподготвени.

 

Щото например в НАТФИЗ това се учи 4 години и въпреки това доста неща се пропускат и се доучват по-късно.

 

Хубаво, актьорско майсторство се учи в НАТФИС години наред, големите имена, дето ги гледаме на видео, са отработили позирането до необозрими висоти заради десетилетия опит в областта, цели орди гримьори, реквизитори и прочие персонал се грижат за шоутата и т.н. Но това се казва шоубизнес и това е начинът, по който трябва да се прави. Който не му харесва, просто спира да е консуматор на продукта, а останалите, на които им харесва... ами то се прави именно за тях.

 

Но идеята ми е, че когато човек, бидейки музикант, усеща своята си музика ясно в себе си, не би трябвало да се чувства неудобно на сцената, а напротив, да я притежава (идете гледайте Дейли Нойз поне веднъж на живо и ще видите). Основното нещо е вътрешната нагласа, че ти си излезнал там, ще покажеш на хората твоята си музика, това, което толкова много ти харесва, че искаш да го представиш пред хората и те да го харесат и да пренесеш чрез нея настроението върху тях. Щом нагласата я има, останалото е въпрос на добро желание и винаги ще се получи.

 

В България е трудно да се гради имидж, защото всеки от блока те познава и не е трудно да се спомни как преди две години ти се е сцепил бидона с кисело зеле и си обгазил махалата. Образът на рок идол рухва.

 

Сценичното облекло и другите елементи на стила само ти помагат да разграничиш вътре в себе си тоя, дето кисне зеле в мазето и тоя, който свири музика на сцената, нищо, че всъщност си един и същи човек. Дори да не измислиш нещо тотално оригинално, за което никой досега не се е сетил (въпреки че гащеризоните на Мъдвейн и на Слипнот нямат нищо общо с тези на Съфър, ама аре), пак с малко желание и креативност може да се постигне много.

 

Кръстове по фанелките нищо не носят за едно по-добро шоу.

 

Разбира се в читалищните и подземни условия на нашата така наречена бг сцена, нещата няма смисъл да са на толкова високо ниво, но при малко добро желание (не само свързано с костюмите, които споменах в миналия пост), примерно да се научиш да свириш на тъмно и при заслепяващи те светлини (сещам се за Паст Ридемпшън, които като репетират, си загасят основните лампи в репетиционната и пускат едни слаби и цветни, за да им е концертно :greenball: ), ако си фронтмен, да се научиш да не те е страх от спотлайтовете и да стоиш под тях, а не като Насо Русков и Васко Катинчаров да се криеш по най-тъмните кътчета на сцената. И най-важното, не бива да ни е страх от сцената и да се чувстваме неудобно там, а точно обратното.

Викторе,не се заяждам с тебе и не съм имал предвид,че ти си мислещ се за музикант.Става дума за съвсем други лица,те като прочетат мнението ми ще се сетят сами.Композицийте не са на Чавдар а са на Църо.

Отговорено
Плащането на репетиции, купуването на китари, финансирането на имидж и уреждането на участия никога няма да могат да компенсират празната глава.

Темата се измества малко... Става въпрос за следното – съвсем образно – вие сте готвач, направили сте някакво много добро ястие, по съвсем необичаен начин, с невероятен вкус и естествено трябва да го поднесете, за да го оценят.

 

Защо го поднасяте небрежно изсипано на купчинка в мръсна неизмита гадна паница, от която половината няма да смеят дори да се допрат. Съвсем друга е темата кой какво може да сготви и дали самото ястие е добро или е пълна бездарна безвкусна бърканица, т.е. дали изобщо може да готви..

 

Въпроса беше защо не се опитвате да си помагате с всички възможни познати начини да бъдете разбирани и да ви предпочитат, т.е. да ви харесват. Защото не се обръща почти никакво внимание на детайлите, които изграждат подходящата визия и оттам най-подходящата атмосфера за това, което искате да покажете.

 

А за тези, които искат да се занимават професионално и фантазията им не стига само до нивото – дали да не подскочат на 8 и 12 такт, ми се иска да разкажа една случка – съвсем кратка.. Имаше един много добър режисьор - Леон Даниел – та веднъж, като почвах да се занимавам с такива работи, ме повика да си говорим сериозно и ми каза следното – хората на изкуството са като проститутките, мойто момче, непрекъснато трябва да измислят как да бъдат харесвани. Ако мислиш, че можеш да издържиш на това да си като проститутките, давай напред!

 

Та това беше за темата.

Отговорено (Редактирано)

Плащането на репетиции, купуването на китари, финансирането на имидж и уреждането на участия никога няма да могат да компенсират празната глава.

Темата се измества малко... Става въпрос за следното – съвсем образно – вие сте готвач, направили сте някакво много добро ястие, по съвсем необичаен начин, с невероятен вкус и естествено трябва да го поднесете, за да го оценят.

 

Защо го поднасяте небрежно изсипано на купчинка в мръсна неизмита гадна паница, от която половината няма да смеят дори да се допрат. Съвсем друга е темата кой какво може да сготви и дали самото ястие е добро или е пълна бездарна безвкусна бърканица, т.е. дали изобщо може да готви..

 

Въпроса беше защо не се опитвате да си помагате с всички възможни познати начини да бъдете разбирани и да ви предпочитат, т.е. да ви харесват. Защото не се обръща почти никакво внимание на детайлите, които изграждат подходящата визия и оттам най-подходящата атмосфера за това, което искате да покажете.

 

А за тези, които искат да се занимават професионално и фантазията им не стига само до нивото – дали да не подскочат на 8 и 12 такт, ми се иска да разкажа една случка – съвсем кратка.. Имаше един много добър режисьор - Леон Даниел – та веднъж, като почвах да се занимавам с такива работи, ме повика да си говорим сериозно и ми каза следното – хората на изкуството са като проститутките, мойто момче, непрекъснато трябва да измислят как да бъдат харесвани. Ако мислиш, че можеш да издържиш на това да си като проститутките, давай напред!

 

Та това беше за темата.

Ми те колегите от ПОП-Фолка са го измислили отдавна. Един готви , друг поднася :o

Пък за проститутките и изкуството мнението ми е , че звучи доста грубо , и нека всички си признаем че на една проститутка винаги и личи че е такава и няма как да е иначе (разбирайте го във всякакъв смисъл), стои на определни места , облича крещящи тоалети и т.н. ...... НЕ БЛАГОДАРЯ , ТАКИВА ЖЕНИ НЕ КОНСУМИРАМ (с други думи това вече не е изкуство а нещо друго) Препочитам да консумирам истинска любов!!! Така че извода за мен е , изкуството идва от душата а не от корема!!! :)

Редактирано от DeathZone
Отговорено

Плащането на репетиции, купуването на китари, финансирането на имидж и уреждането на участия никога няма да могат да компенсират празната глава.

Темата се измества малко... Става въпрос за следното – съвсем образно – вие сте готвач, направили сте някакво много добро ястие, по съвсем необичаен начин, с невероятен вкус и естествено трябва да го поднесете, за да го оценят.

 

Защо го поднасяте небрежно изсипано на купчинка в мръсна неизмита гадна паница, от която половината няма да смеят дори да се допрат. Съвсем друга е темата кой какво може да сготви и дали самото ястие е добро или е пълна бездарна безвкусна бърканица, т.е. дали изобщо може да готви..

 

Въпроса беше защо не се опитвате да си помагате с всички възможни познати начини да бъдете разбирани и да ви предпочитат, т.е. да ви харесват. Защото не се обръща почти никакво внимание на детайлите, които изграждат подходящата визия и оттам най-подходящата атмосфера за това, което искате да покажете.

 

А за тези, които искат да се занимават професионално и фантазията им не стига само до нивото – дали да не подскочат на 8 и 12 такт, ми се иска да разкажа една случка – съвсем кратка.. Имаше един много добър режисьор - Леон Даниел – та веднъж, като почвах да се занимавам с такива работи, ме повика да си говорим сериозно и ми каза следното – хората на изкуството са като проститутките, мойто момче, непрекъснато трябва да измислят как да бъдат харесвани. Ако мислиш, че можеш да издържиш на това да си като проститутките, давай напред!

 

Та това беше за темата.

Ми те колегите от ПОП-Фолка са го измислили отдавна. Един готви , друг поднася :o

А "бизнесмените" е**т "сервитьорките" :)

Отговорено
хората на изкуството са като проститутките, мойто момче, непрекъснато трябва да измислят как да бъдат харесвани.

така са 95% само. останалите 5% правят изкуство и променят музиката, а другите ги копират и се правят оригинални пред масовия слушател :o

Отговорено
Пък за проститутките и изкуството мнението ми е , че звучи доста грубо , и нека всички си признаем че на една проститутка винаги и личи че е такава и няма как да е иначе (разбирайте го във всякакъв смисъл), стои на определни места , облича крещящи тоалети и т.н. ...... НЕ БЛАГОДАРЯ , ТАКИВА ЖЕНИ НЕ КОНСУМИРАМ (с други думи това вече не е изкуство а нещо друго) Препочитам да консумирам истинска любов!!! Така че извода за мен е , изкуството идва от душата а не от корема!!! :o

Нека уточним - ти консуматор ли се явяваш, или производител?

 

Ти произвеждаш ли музика или си я правиш за в къщи?

Отговорено (Редактирано)

 

Пък за проститутките и изкуството мнението ми е , че звучи доста грубо , и нека всички си признаем че на една проститутка винаги и личи че е такава и няма как да е иначе (разбирайте го във всякакъв смисъл), стои на определни места , облича крещящи тоалети и т.н. ...... НЕ БЛАГОДАРЯ , ТАКИВА ЖЕНИ НЕ КОНСУМИРАМ (с други думи това вече не е изкуство а нещо друго) Препочитам да консумирам истинска любов!!! Така че извода за мен е , изкуството идва от душата а не от корема!!!  :o

Нека уточним - ти консуматор ли се явяваш, или производител?

 

Ти произвеждаш ли музика или си я правиш за в къщи?

Правя си я вкъщи. А иначе и консуматор и производител .... и от двете по малко :)

Редактирано от DeathZone
Отговорено
[Правя си я вкъщи. А иначе и консуматор и производител .... и от двете по малко

През времето когато си консуматор, имаш право на претенции. Като произвеждаш, ще търпиш претенциите на консуматорите. Има и трети вариант - да произвеждаш за твоето си мазе (да се самозадоволяваш) (Ейии, как гадно звучи!

Отговорено (Редактирано)
[Правя си я вкъщи. А иначе и консуматор и производител .... и от двете по малко

През времето когато си консуматор, имаш право на претенции. Като произвеждаш, ще търпиш претенциите на консуматорите. Има и трети вариант - да произвеждаш за твоето си мазе (да се самозадоволяваш) (Ейии, как гадно звучи!

Вярно е спор няма , така или иначе обаче повечето музикални проститутки са като реланите такива. Докато са млади и неразработени изкарват по нещо , ама като остареят малко и вече за нищо не стават. Не мисля че бъдещето на каквото и да било изкуство има нужда от подобни начини на "творене" , така и консуматора се чувства обиден и отовратен , а музиканта или артиста използван. Но приключвам с офтопика , макар че имаше нужда да се уточни точно този аспект от темата.

Редактирано от DeathZone
Отговорено
Вярно е спор няма , така или иначе обаче повечето музикални проститутки са като реланите такива. Докато са млади и неразработени изкарват по нещо , ама като остареят малко и вече за нищо не стават. Не мисля че бъдещето на каквото и да било изкуство има нужда от подобни начини на "творене" , така и консуматора се чувства обиден и отовратен , а музиканта или артиста използван. Но приключвам с офтопика , макар че имаше нужда да се уточни точно този аспект от темата.

E, не в този смисъл е разговора. Още малко и ще решим, че който има фенове, е проститутка. И например Пинк Флойд след спектакъла на Берлинската стена се оказват световни шампиони в дисциплината. Те просто са помислили как да те впечатлят положително, т. е. да им се кефиш и на тях, и на това, което правят. Далеч съм от темата проституция, приемана първосигнално.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.