Stoyko Lisichkov Публикувано Октомври 4, 2007 Share Публикувано Октомври 4, 2007 Имам въпрос относно озвучаването на соло барабанче с два микрофона. Ако някой го е правил, ще бъда благодарен да сподели точно за какво става въпрос. Бях чел, че долния микрофон се настройва така, че да е с орязани ниски и високи, а горния да си хваща всичко в цялата честотна лента, като естествено го настроим по вкус Така се е получавал по-плътен звук. Също така ще е полезно с какви микрофони сте го правили, аз разполагам с Shure SM 57, който смятам да е отгоре, но за отдолу нямам представа. Благодаря предварително! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f1_sound Отговорено Октомври 4, 2007 Share Отговорено Октомври 4, 2007 Аз лично горният микрофон ми е или Шуар 57 или Електро войс СО4 или Баердинамик В201 а отдолу ползвам АКГ С3000В а какви настройки се правят с EQ е много идивидуално според нуждите просто всичко е на вкус Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyko Lisichkov Отговорено Октомври 4, 2007 Автор Share Отговорено Октомври 4, 2007 (Редактирано) А това АКГ, освен че е кондензаторно и предполагам, че хваща доста паразитни шумове от другите части на барабаните, не е ли и предназначено за вокали, струнни, брас и овърхед на сета? Мислех, че долния микрофон трябва да е динамичен.. Редактирано Октомври 4, 2007 от Stoyko Lisichkov Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f1_sound Отговорено Октомври 4, 2007 Share Отговорено Октомври 4, 2007 Единият вариант е да хваща и вътрешната част на касата и барабанчето, разбирасе като го нагласиш правилно, друг вариант е да запишеш само барабанчето демек да го насочиш само към него и гейт на вкус /то впрочем аз лично доста гейт исползвам при запис на барабани/ а идва и друг момент, взависимост от звукът който търсиш може да се окаже добре че лови и останалата част от сета, защото това допринася и за цялодното звучене на груува /не ме карай да ти давам определение на думата груув/ Друг вариант е да сложиш лек дисторжан на вкус на долният микрофон, а да ти кажа защо използвам кондензаторен отдоло ... ами някакси звучи по отпушено барабанчето или касата и барабанчето Всичко е въпрос на вкус проба и мерак Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyko Lisichkov Отговорено Октомври 4, 2007 Автор Share Отговорено Октомври 4, 2007 може да се окаже добре че лови и останалата част от сета Нямам представа как ще лови сета при положение, че според производителя това е микрофон, който намира приложение в drum recording-а само като овърхед, но както ти каза- въпрос на проба и мерак (първото все още липсва). Повече се опасявам от шумове на лоша пружина на кардана, или вибрации от друг хардуер, който се намира в непосредствена близост до микрофона. Пък и лично според мен не бих искал касата и соло барабанчето да са с едни корекции. Нищо лично, колкото за груува, споко, няма нужда да ми го обяснваш. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f1_sound Отговорено Октомври 4, 2007 Share Отговорено Октомври 4, 2007 Касата и барабанчето няма да са с еднакви корекции споко, просто този микрофон се слага за цвят Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyko Lisichkov Отговорено Октомври 4, 2007 Автор Share Отговорено Октомври 4, 2007 Благодаря за инфото! Чакам още съвети Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BlueZone Отговорено Октомври 4, 2007 Share Отговорено Октомври 4, 2007 Знам, че има доста хора, които поддържат теорията "Much Is Better", но аз лично не съм фен на тая схема. Колкото повече микрофони сложи човек на един сет барабани, толкова повече неприятности може да има във фазово отношение и накрая резултата ще е по-гаден отколкото ако се задоволи с по един микрофон на барабан + 2 овърхеда. Това мога да кажа аз по темата. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
разбойник Отговорено Октомври 5, 2007 Share Отговорено Октомври 5, 2007 +1 за горното мнение Ако държиш да ползваш повече от 1 микрофон бих ти предложил два динамични - един отгоре и един отдолу на пружината, след това ги смесваш както ти е кеф. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Октомври 5, 2007 Share Отговорено Октомври 5, 2007 (Редактирано) +1 за последното мнение. 1 или два см57 са всичко, което е нужно на едно хубаво барабанче, за да звучи добре. доказало се в практиката. другото са експерименти, а там вече няма ограничения. пружините се смазват, а харда се стяга за запис, ако не може, значи трябват по-читави барабанки или просто скромен гейт наистина е въпрос на вкус, но не мисля че да се режат високи точно на 2рия мик е добра идея. той се слага за "цвят" и за да хваща пружини все пак... ниски се режат задължително, най-малко заради касата, ако решиш да не гейтваш, но има и барабанчета с ниски паразитни честоти. за дисторжъна не съм съгласен, поне не и когато гоним естествен звук, малко си е вид cheating, не че не сме го правили тва ае успех със записите, каквито и да са те! Редактирано Октомври 5, 2007 от Katsko Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stoyko Lisichkov Отговорено Октомври 13, 2007 Автор Share Отговорено Октомври 13, 2007 Благодаря на всички за изказаните мнения до тук! Съвсем наскоро се сдобих с микрофон EV Cobalt 04, така че смятам да пробвам със 57-цата отгоре и гореспоменатия отдолу, пък каквото сабя покаже тъй де, барабанчето. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.