Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
Има един друг приом, който ми допада.

Това е кратка отваряща тема в началото, която се повтаря отново само в самия край на композицията.

Значи почва тази тема, след това песента си върви по своя собствена, за предпочитане различаваща се като ритмика от отварящата тема постройка, и в самия край слушателят получава изненадващо припомняне на забравената тема от началото на песента.

Chuck Shuldiner много го ползва това. Темата може и да не е в абсолютното начало или в абсолютния край, но винаги е към началото и към края - огражда като в скоби основната конструкция.

Тарикатско е.

Както Джоинт Нейчър изреди, нямаш ли предвид т'ва дето го има общо взето в цялото творчество на Металика? Най-пресния пример в момента за който се сещам трябва да Сийк и Дистрой :D . Почва си т'ва. почва си песента и по едно време към края - бам пак това :)

 

Аз много се кефя на някакви бързи рифчета и изведнъж - някакъв relief. Много яко. Т'ва го използваме сега в една песен.

Друг похват, или може би не е чак похват е това да имаш различни части в песента. Некво бързо и посредата един интерлуд с правилен бридж просто кърти. Примери - Phantom Lord или Master Of Puppets.

 

Освен това и се кефя на смахнати инструментали със секви части в тях :D

Отговорено (Редактирано)
Има един друг приом, който ми допада.

Това е кратка отваряща тема в началото, която се повтаря отново само в самия край на композицията.

Значи почва тази тема, след това песента си върви по своя собствена, за предпочитане различаваща се като ритмика от отварящата тема постройка, и в самия край слушателят получава изненадващо припомняне на забравената тема от началото на песента.

Chuck Shuldiner много го ползва това. Темата може и да не е в абсолютното начало или в абсолютния край, но винаги е към началото и към края - огражда като в скоби основната конструкция.

Тарикатско е.

Както Джоинт Нейчър изреди, нямаш ли предвид т'ва дето го има общо взето в цялото творчество на Металика? Най-пресния пример в момента за който се сещам трябва да Сийк и Дистрой :D . Почва си т'ва. почва си песента и по едно време към края - бам пак това ;)

 

Аз много се кефя на някакви бързи рифчета и изведнъж - някакъв relief. Много яко. Т'ва го използваме сега в една песен.

Друг похват, или може би не е чак похват е това да имаш различни части в песента. Некво бързо и посредата един интерлуд с правилен бридж просто кърти. Примери - Phantom Lord или Master Of Puppets.

 

Освен това и се кефя на смахнати инструментали със секви части в тях :D

Да, доколкото си спомням в Seek & Destroy има подобен похват - крайния резултат е нещо като песен в песента. Металика се славят като пионери в използването на промени в темпото и ритмиката в метъл композициите. Песните им са разнообразни и изобилстват от преходи. От тях наистина може да се научи много. Ще взема да си смъкна Master :D

Един скромен съвет: слушайте групата, наречена Testament и албума им Low. Ще се накензате от всички идеи, които са вкарани там. Друг брилянтен албум е "The Human Factor" на Metal Church. Тези двата ви стигат да ви залеят с идеи.

Щатският Bay Area траш е истината! ;););):):D

Редактирано от the_gorer

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.