Fenix Отговорено Април 5, 2005 Отговорено Април 5, 2005 Има един друг приом, който ми допада.Това е кратка отваряща тема в началото, която се повтаря отново само в самия край на композицията. Значи почва тази тема, след това песента си върви по своя собствена, за предпочитане различаваща се като ритмика от отварящата тема постройка, и в самия край слушателят получава изненадващо припомняне на забравената тема от началото на песента. Chuck Shuldiner много го ползва това. Темата може и да не е в абсолютното начало или в абсолютния край, но винаги е към началото и към края - огражда като в скоби основната конструкция. Тарикатско е. Както Джоинт Нейчър изреди, нямаш ли предвид т'ва дето го има общо взето в цялото творчество на Металика? Най-пресния пример в момента за който се сещам трябва да Сийк и Дистрой . Почва си т'ва. почва си песента и по едно време към края - бам пак това Аз много се кефя на някакви бързи рифчета и изведнъж - някакъв relief. Много яко. Т'ва го използваме сега в една песен. Друг похват, или може би не е чак похват е това да имаш различни части в песента. Некво бързо и посредата един интерлуд с правилен бридж просто кърти. Примери - Phantom Lord или Master Of Puppets. Освен това и се кефя на смахнати инструментали със секви части в тях Цитирай
the_gorer Отговорено Април 5, 2005 Отговорено Април 5, 2005 (Редактирано) Има един друг приом, който ми допада.Това е кратка отваряща тема в началото, която се повтаря отново само в самия край на композицията. Значи почва тази тема, след това песента си върви по своя собствена, за предпочитане различаваща се като ритмика от отварящата тема постройка, и в самия край слушателят получава изненадващо припомняне на забравената тема от началото на песента. Chuck Shuldiner много го ползва това. Темата може и да не е в абсолютното начало или в абсолютния край, но винаги е към началото и към края - огражда като в скоби основната конструкция. Тарикатско е. Както Джоинт Нейчър изреди, нямаш ли предвид т'ва дето го има общо взето в цялото творчество на Металика? Най-пресния пример в момента за който се сещам трябва да Сийк и Дистрой . Почва си т'ва. почва си песента и по едно време към края - бам пак това Аз много се кефя на някакви бързи рифчета и изведнъж - някакъв relief. Много яко. Т'ва го използваме сега в една песен. Друг похват, или може би не е чак похват е това да имаш различни части в песента. Некво бързо и посредата един интерлуд с правилен бридж просто кърти. Примери - Phantom Lord или Master Of Puppets. Освен това и се кефя на смахнати инструментали със секви части в тях Да, доколкото си спомням в Seek & Destroy има подобен похват - крайния резултат е нещо като песен в песента. Металика се славят като пионери в използването на промени в темпото и ритмиката в метъл композициите. Песните им са разнообразни и изобилстват от преходи. От тях наистина може да се научи много. Ще взема да си смъкна Master Един скромен съвет: слушайте групата, наречена Testament и албума им Low. Ще се накензате от всички идеи, които са вкарани там. Друг брилянтен албум е "The Human Factor" на Metal Church. Тези двата ви стигат да ви залеят с идеи. Щатският Bay Area траш е истината! Редактирано Април 5, 2005 от the_gorer Цитирай
Glacierise Отговорено Април 6, 2005 Автор Отговорено Април 6, 2005 Отсекъде си прав. Металика, Мегадет и Тестамент имат зверски добре измислени композиции. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.