Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено
;) Елементарно, но кой да се сети. :wall: И трябва осемте такта ( в посочения пример ) да са еднакво изсвирени и да са еднакви като композиция де. ;)

;)

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Отговорено
Има и още един лесен трик за да се избегне стократното свирене

 

Просто записваме 1 трак 8 такта копираме го на друг

втория копиран трак го режем по средата на 2

и сменяме местата на 1 и 2 та половина така се получава така желаното

различно звучене с 1вия трак и вече имам 2 различни трака а сме свирили един път

Да, разбира се.

Свири се само един път, а после делим рифовете на четири и ги наслагваме.

Номера за различните кубета също е готин, но не вярвам да придаде нещо повече от много плътен "wall of sound".

Интерсно ми беше дали може да се разшири самото стерео :think:

Отговорено
Има и още един лесен трик за да се избегне стократното свирене

 

Просто записваме 1  трак  8 такта копираме го на друг

втория копиран трак го режем по средата на 2

и сменяме местата на 1 и 2 та половина така се получава така желаното

различно звучене с 1вия трак и вече имам 2 различни трака а сме свирили един път

Да, разбира се.

Свири се само един път, а после делим рифовете на четири и ги наслагваме.

Номера за различните кубета също е готин, но не вярвам да придаде нещо повече от много плътен "wall of sound".

Интерсно ми беше дали може да се разшири самото стерео :think:

няма такова нещо

със времето като добиеш опит

звука ще става по стерео

Отговорено

Четох за една техника, наречена "Panning outside the speakers". (в "The Mixing Engineer's Handbook") Получава се при бъзикане с phase-а на дадения (моно) трак. Така може да се създаде илюзията, че звукът идва някъде извън говорителите. Чувал съм такива записи - звучат стряскащо, а на слушалки още повече, защото човек не може да си обясни откъде идва звукът. Ако е отляво не е точно отляво, а все едно звукът идва от обкръжаващата среда извън стереополето. Имаше такъв плъгин, бях си го свалял едно време, но не се сещам как се казваше. :think:

 

Ако говориш за по-стерео от стереото - мисля че е това.

Отговорено

Mu3epHuK, точно това имах предвид.

И аз бъзиках един такъв плъгин, но някак изкуствено правеше да звучи инструмента.

Иначе е адски маниашко на слушалки - изпитваш някакво странно усещане в главата, много е шизофреноидно, чак некво изтръпване по гърба ти преминава от такова супер разширено стерео.

Отговорено

gorer ако искаш и да се чуват много тежко можеш да си поиграеш около 240 хц да им дадеш мъничко и да ги урежеш абе не точно тежко а по-скоро баш пълно да ти звучат

Отговорено

aми имам една таблица за честотите и там поне теоретично пише че около 240 херца се получава плътност специално на китарата ама не съм изпробвал още де

Отговорено
Четох за една техника, наречена "Panning outside the speakers". (в "The Mixing Engineer's Handbook") Получава се при бъзикане с phase-а на дадения (моно) трак. Така може да се създаде илюзията, че звукът идва някъде извън говорителите. Чувал съм такива записи - звучат стряскащо, а на слушалки още повече, защото човек не може да си обясни откъде идва звукът. Ако е отляво не е точно отляво, а все едно звукът идва от обкръжаващата среда извън стереополето. Имаше такъв плъгин, бях си го свалял едно време, но не се сещам как се казваше. :think:

 

Ако говориш за по-стерео от стереото - мисля че е това.

Има го като ефект в Audition - phase shifter. С по-брутъл настройки от рода левия канал -90° , после десния + 90 ° наистина има такъв ефект. Но два пъти поотделно за всеки канал. После вижте фазовия анализ и преценете да ли е достатъчно стерео. :cheers:

Отговорено

Към всичко което са споделили по горе мога само да добаввя, че едно добро двугласие по дебелите струни може много да уплътнии в същото време да брутализира.С две китари само можеш да постигнеш добри резултати.

Отговорено
Към всичко което са споделили по горе мога само да добаввя, че едно добро двугласие по дебелите струни може много да уплътнии в същото време да брутализира.С две китари само можеш да постигнеш добри резултати.

Е да де ама човекут Gorer иска много да му е стерео. Демек като тури колоните една до друга и да се чувства като в киносалон DTS 5.1 примерно. :guitar:

 

 

Аз още чакам тупа лупа

Отговорено (Редактирано)

Даа, наситина искам да постигна подобен ефект, без да се получава звучене, подобно на Chorus ефекта.

 

Примерно на много ню-метъл групи продукцията им е убийствена (те всъщност ако нямаха добра продукция хептен щяха да я закъсат) При тях китарите са много ниски, защото ползват основно седемструнни инструменти, освен това са доста плътни и, забележете, обемни.

Искам такъв обем и раздалеченост в стереото и на моите китари (споко, няма да свиря ню-метъл :) )

 

ЕДИТ:

Аз още чакам тупа лупа

Барабанчета ли обработваш, дя? Че и там съм я закъсал адски ;)

Редактирано от the_gorer
Отговорено

А побвали ли сте за обем следния трик:

 

Записваш китарата два пъти. При миксирането усилваш повечко единия, и не му слагаш никакъв ревърб. Другия го правиш по-тихичък, но с ревърбец.

Отговорено

Koлко по-силен да е рифът без ривърб?

И въобще, какво правим в случаите, когато не искаме китарите ни да имат какъвто и да било ривърб?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.