Fenix Отговорено Март 3, 2005 Автор Отговорено Март 3, 2005 Началото на песента Flying in a blue dream на Satriani е точно с такъв ефект/педал...и там държи 100 часа един тон и си го модулира насам-натам с ръчката само Специално за Gary Moore и Joe Satriani става въпрос за микрофония (умишлена), на сцената има места (обикновенно отбелязани с кръстче .... но не винаги това е знак че так се получава микрофония, може да служи за маркер къде са нагласени дадени прожектори и т.н.) на които се получава микрофония, изпълнителя застава на това място, дава си volume-a на китарата на 10 (при нужда му вдигат сигнала в мониторите) и микрофонията е готова. Нагледен пример са Joe Satriani - flying in a blue dream (live in San Francisco и G3'96) и Steve Vai - For the love of god (G3'96 преди започване на песента)! Увеличете си усилвателя (5-6 .... а ако е по малък може и на макс.) и изсвирете някоя нота и ще видите как сустейна става на микрофония (на практика нотата ще има ммнннооооогггоооо дълъг сустейн) а ако се придвижите една крачка в ляво или дясно тонът ще се промени :twisted: Марио Анкона :twisted: Абе хора вие нещо се омотахте малко.... Много добре знам какво е микрофония, знам и как се прави, но не за това ви говоря. Обаче микрофонията е отделен тон. Примерно ако си оставите китарата да направи микрофония, и после хванете всички струни ОСВЕН 5та, тя ще си продължи микрофонията от друг ТОН. Не знам от кой и дали това е свъразано с настройката, но знам че е различна. Същото е и със 4та. Ако я оставите САМО нея ще направи друг тон микрофония. НО ТУК ВЪОБЩЕ НЕ СТАВА ДУМА ЗА МИКРОФОНИЯ , а за note hold. Примера със Хамет не е случаен, щото той там през цялото време разкарва китарката наляво надясно. Ту я вдига над главата си ту не знам си къде си. И си държи прагчето, изобщо не мисля че това е мокрофония, защото както сами казахте, като се премести човек и тона се сменя. А при него НЕ. Айде Цитирай
ProjectHamsterdam Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Според мен и неговото си е микрофония. Тонът не се променя, защото при 22 - 24то прагче на високите струни той е близо до тона, който се получава при feedback по височина и тембър. Забелязал ли си, че при добро старание микрофония се получава и без да изсвирваш тон - просто като си оставиш китарата включена до ампа. Та неговото е наполовина такова, наполовина държане на вибрато с лявата ръка. А третата половина () от тоя номер е яката китара от хубаво дърво с активни адаптери, neck-through гриф и надънен Marshall или там квото е на 2 метра от него. В краен случай може и sustainer да има копелето, ама ме съмнява. Цитирай
pacman Отговорено Март 3, 2005 Отговорено Март 3, 2005 Заговорили сте се за sustainer-и, гледам За пореден път, 1 линк от моя любим Project Guitar: хоп П.С. Тва сигурно е една от най-проспериращите теми в този(онзи горе) форум Цитирай
Rust Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 надънен Marshall или там квото е на 2 метра от него. В краен случай може и sustainer да има копелето, ама ме съмнява. за първото е mesa/boogie второто евентуално може и състейнър да е .... вече се каза за тях , видя се какво правят .... чудесни джаджки като цяло как го прави точно той на точно този концерт все някъде ще пише в нета ... я интервю я някой форум Цитирай
jFog Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 въпросното видео за Кърк де , съм го гледал сигурно 100 пъти ама чак толкова не съм се вглеждал май..Но вина ги съм склонен да мисля че товае едно майсторско вибрато и почти да се измея на твърдения от сорта че е някакъв ефект. Няма да говорим сега занай добър китарист и прочие,но Кърк е МАШИНА , само дету на последък се занимари малко май... Аре със здраве аз пък сега се сещам за подобно такова видео само че е на Джудас Приист на...ъъъ как се казваше песента..нещо за лидера май беше.. та концертна е и почва със едно соло мисля и накрая китариста удару един тон и почна да върти флойд-а нагоре надолу на ляво на дясно , на горе лява на долу дясно...и така около половин минута....и не вярвам да беше ефект.Ама аз лесно се лъжа де, безмалко да се хвана на микрофонията... и все пак много се задълбаваме понякога.... Цитирай
Rust Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 (Редактирано) аз пък сега се сещам за подобно такова видео само че е на Джудас Приист на...ъъъ как се казваше песента..нещо за лидера май беше.. та концертна е и почва със едно соло мисля и накрая китариста удару един тон и почна да върти флойд-а нагоре надолу на ляво на дясно , на горе лява на долу дясно...и така около половин минута....и не вярвам да беше ефект.Ама аз лесно се лъжа де, безмалко да се хвана на микрофонията... и все пак много се задълбаваме понякога.... Като се върти ръчката е нормално тона да се "възбужда" няма ефекти тука Редактирано Март 4, 2005 от Rust Цитирай
the_gorer Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 (Редактирано) Още веднъж - трябва ви обикновен компресор на динамиката. Ползва се още от времето когато Deep Purple са били юноши бледни. Включва се преди дисторшъна и поддържа сигнала от ударения тон на едно и също ниво. По този начин тонът продължава да звучи силно дори когато е на прага на заглъхване. Пълното заглъхване на един тон е около минута-две, в зависимост от китарата, струните и т.н. Занчи само с компресора можеш да държиш тон за около минута-две. Като добавиш и една проста техника на натискане на струната близо до прагчето и получаваш безкраен тон. Без микрофонии и прочее, без дори да си усилваш кубето. Редактирано Март 4, 2005 от the_gorer Цитирай
Rust Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 (Редактирано) Още веднъж - трябва ви обикновен компресор на динамиката. Ползва се още от времето когато Deep Purple са били юноши бледни. Включва се преди дисторшъна и поддържа сигнала от ударения тон на едно и също ниво. По този начин тонът продължава да звучи силно дори когато е на прага на заглъхване. Пълното заглъхване на един тон е около минута-две, в зависимост от китарата, струните и т.н. Занчи само с компресора можеш да държиш тон за около минута-две. Като добавиш и една проста техника на натискане на струната близо до прагчето и получаваш безкраен тон. Без микрофонии и прочее, без дори да си усилваш кубето. Тва правил ли си го , защото аз съм пробвал и такъв ефект не съм успявал да нагодя .... може би и щото нямам по-спешъл компресор , но ... можеш ли да постнеш семпъл ? Редактирано Март 4, 2005 от Rust Цитирай
the_gorer Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 В момента нямам аналогов компресор, а компютърния няма как да го включа преди дисторшъна си. Освен това ми се струва, че няма да се получи много добре с цифров. Трябва да отидеш в някой музикален магазин и да ги помолиш да тестваш някой компресор. Резултатите ще те изкефят максимално. Цитирай
jFog Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 Като се върти ръчката е нормално тона да се "възбужда" няма ефекти тука ам така е явно да. Цитирай
James Hetfield Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 Аве, сега докато писах за състейн относно струните, в главата почна да ме човърка отново едно нещо :wall: .Има ли note hold или некъф подобен ефект? Тоя въпрос всъщност се породи доста отдавна, като гледах за първи път едно изпълнение на For Whom The Bell Tolls на Metallica в Donnington. Та за тия дето не са го чували/гледали/слушали да кажа, че накрая като си почва накря Хамет стандартните увивания по едно време удря една нота може би 20-то или 22ро на 1ва струна и оттам като се почне си е*ава ма'ата. Тона стои примерно.. хмм... 30 секунди Аз на 22ро имам горе долу 3 макс 4 секунди тон. И си мисля че т'ва тряа да е некъф ефект, дето се да връща тона отново и отново в некъф непрестанен лууп без да си губи силата. А и той го държи през цялото време, не е да удари струната и оттам да си остане онуй а той да си пусне китарата. Аз питах мноооого отдавна но т'ва е било некъф офтопик в неква тема най-вероятно и затуй сега.... :hello: Аз мисля че е от активната електроника. Един приятел има Jackson хаметски и у тях го беше включил направо към кубето. Направи некво соло и накрая задържа към 20-30 сек един тон. Цитирай
AXE Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 Хамет-ски Jackson Имаш предвид Хамет дето свири с един черен Rhoads или... :think: Цитирай
Fenix Отговорено Март 4, 2005 Автор Отговорено Март 4, 2005 Е тоя дето си свири Sad But True-то с него. Не знам кой точно роудс е, но знам че го няма на сайта им Tо побщо взето много известни китаристи го имат точно тоя модел. А относно поред мен и неговото си е микрофония. Тонът не се променя, защото при 22 - 24то прагче на високите струни той е близо до тона, който се получава при feedback по височина и тембър. Забелязал ли си, че при добро старание микрофония се получава и без да изсвирваш тон - просто като си оставиш китарата включена до ампа. Та неговото е наполовина такова, наполовина държане на вибрато с лявата ръка. А третата половина () от тоя номер е яката китара от хубаво дърво с активни адаптери, neck-through гриф и надънен Marshall или там квото е на 2 метра от него. В краен случай може и sustainer да има копелето, ама ме съмнява. Пак ви казвам че според мен няма начин да е микрофонията. Просто защото ЕМГ 81 както и съвсем не само те са специално 'защитени ' срещу микрофония. Ако им имате един от каталозите на ЕМГ дето са обеснени, може да прочетете там, свързано беше с плочката отгоре нещо. 'to prevent microfonic feedback'. Не че имат имунитет , просто е по-трудно. На кремонката ми адапторите, правят от 3 метра микрофония, независимо дали съм обърнат към усливател или микрофони (освен ако не е с кремонски адаптори ) не!!! А това НЕ Е НОРМАЛНО. и още повече от начина по който си рамятква китарата показва че надали е такова Бтв, това дето the_gorer го разправя ми се струва много интересно, аз точно така си го представях... Цитирай
Rust Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 На кремонката ми адапторите, правят от 3 метра микрофония, независимо дали съм обърнат към усливател или микрофони (освен ако не е с кремонски адаптори ) Кремоната прави баш микрофония , което не е баш feedback ... имал съм кремонка .... няма общо нейната боза с фийбек-а хихихи Цитирай
James Hetfield Отговорено Март 4, 2005 Отговорено Март 4, 2005 Хамет-ски Jackson Имаш предвид Хамет дето свири с един черен Rhoads или... :think: Много подобен. С активна електроника. Флойда му е никелиран, грифа е светъл с тъмен фингерборд (така ли се казваше ) и стандартните триъгълници. По тялото има вертикални ивици. На цвят е тъмносиньо. И както повечето джаксъни вади малко сух метален звук. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.