AlFiA Отговорено Ноември 16, 2006 Отговорено Ноември 16, 2006 Хе хе, хората (цялата държава) са мошенници, ти пък за едно пеене, което всъщност е най- чистото и благородно нещо... Далавера да има! Аз пък скоро рабрах ново за мен нещо и то от един спор с една оперна певица... При тенорите нотния запис е с една октава нагоре! При спора мацката ми вика- те оперните певци пеят До на 3-та, а аз изпаднах в смях и й викам- да бе, ама много ясно, та те от там почват даже... Поразпитах и се запознах с фактите- та една октава по- нагоре! Също и рабрах къде точно стоят високите тонове в лицето! Някой да е чувал за "Венециянска маска"? Това че с тенорите когато пеем един и същи тон тяхното се чува реално октава по-нагоре го знам и сме го пробвали, понеже все не мога да го повярвам... А знаеш ли че още Менделеев го е открил и го е записал Закона за периодичността в една таблица - както на елементите, така и на тоновете че са през - 8 ... П.С. само се притеснявам да не бъркаш случайно ларингса със сфинктер и на последния да си решил да му викаш "венецианска маска" :think:
toshevski Отговорено Ноември 16, 2006 Отговорено Ноември 16, 2006 (Редактирано) Доста неприлично изказване! Не, не говоря за това, а за мислена маска на лицето, която го разделя на зони и всяка зона отговаря за изкарването на даден тон! Това е място към което е насочено резонирането и най- общо казано усещаш звънтене в тази област при изкарването на този тон! Така аз го разбрах, така ви го казвам! Не съм още много наясно, но ще се постарая да бъда в най- скоро време! Редактирано Ноември 16, 2006 от toshevski
AlFiA Отговорено Ноември 17, 2006 Отговорено Ноември 17, 2006 (Редактирано) ^Това си е така. Разбрал си го правилно Само че практиката не трябва да ти изглежда неприлична. Иначе никога от любимото за мъжете мисловно ниво няма да успееш да се прехвърлиш на ниво "усещане". Забележи, че Карузо, в темата на Джени, където е писал за резонанса и вибратото, накрая с какво завършва постинга си спомняш ли си?! Ще го повторя с други думи - иска да каже че си изхвърляш мисловния боклук и теореми, философствания и художествености... ... докато не останеш единствено на ниво "усещане", докато пееш. Цитирането на непосредствено предходящо мнение е забранено! Редактирано Ноември 21, 2006 от MDFk
toshevski Отговорено Ноември 18, 2006 Отговорено Ноември 18, 2006 Напълно се съгласявам с "усещането"! Няма идентични гласове, няма идентични диапазони, клавиши, струни, прагчета, има вокален механизъм, мисъл и усещания... Аз бих искал максимално да се възползвам от теорията за да мога да го приложа в практиката защото без диплома няма работа, без работа няма развитие (дипломата в случая е теорията, а работата е пеенето), няма как да се прави нещо без да се знае как, т.е.- да се кара само на усещания, а и доста от нещата могат да се направят дори по- лесно отколкото си мисли човек, но трябва да бъде запознат с нещата и след това идва ред пак на усещанията...
AlFiA Отговорено Ноември 21, 2006 Отговорено Ноември 21, 2006 (Редактирано) ^Не е лошо да си вярваш, че това е начинът... Само че като ти чета без диплома няма работа, без работа няма развитие (дипломата в случая е теорията, а работата е пеенето), ........... дано накрая да не излезе, че търсиш работа като преподавател по пеене... П.С. ако тази оперна певица се навие да ти преподава - наемай се!....какво друго мога да ти кажа.... .... освен ако тя не ти ги е говорила тези неща само да ти се изфука, разбира се... а не да те учи.. и такива ги има.. Цитирането на непосредствено предходящо мнение е забранено! Редактирано Ноември 21, 2006 от MDFk
vane Отговорено Ноември 25, 2006 Отговорено Ноември 25, 2006 Относно озвучаването на т.нар. "черепната кутия" - много добър пример е работата на Elton John, не ми е любимият изпълнител, обаче прави невероятни неща с гласа си и всяка изпята сричка притежава свое отделно звучене.
The Outsider Отговорено Ноември 26, 2006 Отговорено Ноември 26, 2006 Такааааа , последният час го прекарах в четене на темата и вече дори успях да забравя повечето неща които исках да кажа (тъпичко съм си , кво да праим :wall: ) смятам тези дни да проверя какъв глас съм по класическите стандарти . та да започнем от началото : като дете съм пял 7 години в хор Бодра Смяна , там бях 1-ви нисък глас , което значи сопрано ( при детските гласове се използват наименованията на женските гласове ) . там съм учил солфеж 6 години , но убий ме ако си спомням нещо. след това мутирах и не съм се занимавал с пеене дълги години , започнах отново 1997-а . И започнах от самото начало , поради простата причина , че смених стила ( станах рокаджия ) освен това се наложи да пея и солово . бая време се справях супер зле и като си чуя записи от онова време ми иде да се гръмна. Според мен гласа трябва да се определя в зависимост от това къде можеш да си играеш снего, т.е. къде можеш да изпееш текст със съгласни. чисто в тоново отношение , мога да изкарам 3 октави и половина с фалцета , но това не означава че наистина мога да пея в тях . когато имах група съм пял парчета както на Depeche Mode , Chris Rea, Paradise Lost i Him вниските регистри при това много добре , така и Хелоуин и Гама Рей във високите ( не особено добре , хахаха) . Та хайде някой да ме определи По отношение на една от най-великите певици със огромен диапазон - Yma Sumac, искам да кажа , че : 1-во , мацката е на 84 години сега и продължава да изнася концерти , 2-ро - нейни записи се намират в нета, а дори и можете да гледате нейни концертни изпълнения , и 3-то - тя е първата певица , която комбинира класическо пеене с рок - албум 1972 - Miracles . Може Марая Кери да достига така наречения свирков диапазон , но не може да стъпи и на малкия и пръст като пеене . А пък и баба ви Yma като ревне , доста метъл певци и певици могат да и завидят . И последното което искам да кажа за сега е : пеенето е изкуство , т.е. за изкуството няма рамки , така че дерзaйте , пейте , веселете се и творете това което ви е на душа , останалото няма значение : Cheers
CorvusCorax Отговорено Ноември 27, 2006 Отговорено Ноември 27, 2006 Ееее, добре го каза На мен лично ми звучиш като баритон, кажи като се провериш дали съм познал Офче - и к'ъв е тоя чиърс, да не си спрял сокчетата?
The Outsider Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 ахахахахаха , не съм ги спрял , само ги обогатих с вода, упсссс, водка май тре'аше да е , хлъц !!!
brysnaria Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 Моята педагожка ми го измери (гласа) - от ДО на малка октава 3 октави нагоре без фалцет.... ...от тоз диапазон засега мога да пея нормално без да звуча гадно само в половин октава, но евентуално в бъдеще.... :think:
CorvusCorax Отговорено Ноември 29, 2006 Отговорено Ноември 29, 2006 (Редактирано) Три октави глас?! Какво животно си ти?! Можеш ли да запишеш едно разпяване да те чием? Редактирано Ноември 29, 2006 от CorvusCorax
benibi Отговорено Ноември 29, 2006 Отговорено Ноември 29, 2006 K`во да кажа, я си пеем как си можем у една октавка. Чат- пат по 5-6 нагоре и надоле. Те тия горните и долните са ми бонус. Ама ги отцепвам.
LOE Отговорено Ноември 29, 2006 Отговорено Ноември 29, 2006 Моята педагожка ми го измери (гласа) - от ДО на малка октава 3 октави нагоре без фалцет.......от тоз диапазон засега мога да пея нормално без да звуча гадно само в половин октава, но евентуално в бъдеще.... :think: ами значи това не ти е гласа човек ако естествения ти глас не звучи добре, то тогава какво остава за другото според мен ако наистина е 3 октави става въпрос за некъф микс а с фалцет колко ти е?
brysnaria Отговорено Ноември 29, 2006 Отговорено Ноември 29, 2006 ами значи това не ти е гласа човек ако естествения ти глас не звучи добре, то тогава какво остава за другото според мен ако наистина е 3 октави става въпрос за некъф микс а с фалцет колко ти е? еми начи без микс и фалцет ми е половин октава а с фалцет незнам...
Recommended Posts