therealbadmadafaka Отговорено Ноември 12, 2015 Автор Share Отговорено Ноември 12, 2015 Друго, което ми се върти в главата е да си взема нов Гибсън бридж, който се продава без канали в седлата (трябва сам да си ги пилиш) и да го сложа така директно, без да оформям каналите, което ще даде милимунда височина над ръба. Обаче пък не се знае как ще стоят струните и дали изобщо ще бъдат стабилни без тези процепчета в бриджа... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Akerfeldt Отговорено Ноември 12, 2015 Share Отговорено Ноември 12, 2015 (Редактирано) Колега, защо ти е? Моето LTD Deluxe го има този проблем и за мен не е проблем. От чисто естетическа нужда ли ти се трошат пари? И моята китара е сериозна, макар аз да съм посредствен дрънкач. Но ... де да знам, щом върха на средния клас китара го има, значи не е болка за умиране. Едва ли хората, които са го проектирали не са го забелязали. Мен ако питаш, свири си с кеф и недей налива кинти P.S. купи си компенсиран нът за тия пари, вместо да сменяш бриджа. Не е коооой знае каква разлика, но все пак я има и акордите излизат по-добре на първите прагчета. Аз това LTD затова го и купих - заради нъта и лекотата и удобствата на тялото, не е заради електроника и ключове. Шектърът ми е почти същата китара, но с друга форма на грифа, по-тежък е и ми звучи малко кофти на акорди заради стандартния нът, а аз хич не обичам да ми звучи кофти. Редактирано Ноември 12, 2015 от Akerfeldt Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
therealbadmadafaka Отговорено Ноември 12, 2015 Автор Share Отговорено Ноември 12, 2015 От естетична гледна точка бриджа в момента изглежда отвратително ожулен и надран, а по-дразнещото е, че под ожулването забелязах един характерен цвят на мед който издава долнопробна сплав като материал на бриджа... Затова почти съм прежалил цената на един нов, по-качествен като материал бридж. Ще е добре и да се реши това с опирането все пак. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hondo Отговорено Февруари 27, 2016 Share Отговорено Февруари 27, 2016 Аз имах същият проблем с ESP LTD H - 101 и изпилих бриджа отзад където опират . Но взех този бридж и проблеми няма никакви. http://www.ebay.co.uk/itm/Tune-O-Matic-style-chrome-roller-bridge-/161873231087?hash=item25b0657cef:g:TOAAAOSwl9BWMkw2 Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
therealbadmadafaka Отговорено Февруари 29, 2016 Автор Share Отговорено Февруари 29, 2016 Тази тема я бях забравил, но хубаво за повдигането и - тъкмо ще дам инфо как аз оправих нещата... Първо и аз пробвах с някакъв подобен еФтинджос "ролер" бридж и впечатленията ми са силно негативни - въпреки теорията зад този тип бриджове, състейна драстично намаля и изобщо нещата не се усещаха ОК. След преглед от по-опитен в ремонтите от мен човек (любител-лютиер ако мога така да се изразя), смених въпросния бридж (който според човека беше с радиус, различен от радиуса на грифа, въпреки, че трябваше да е същия) с Гибсън ABR, който с минимално доработване пасна на оригиналните постове (той е с много малки дупки с едни винтове, които се захващат директно в дървото и заради тези малки дупки пасна на оригиналните постове, които бяха доста по-тънки от разпространените ТОМ бриджове). След това нещата рязко си дойдоха на мястото и първоначалния "проблем" с опирането на струните в ръба също изчезна, защото ABR доста е по-тесен от другите ТОМ бриджове. И те така - ако някой е тръгнал да решава подобна драма, да знае един възможен (не съвсем евтин) начин... Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.