Anakon Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 И защо на тъпите иконки има цигулиращо и китарно стружещо човече,а нема едно тъпанарче ? Туй искам отдавна да питам Абе някой от форума имаше цяла група от иконки, в подписа си и там барабанистчето беше некво пънкарче, ма не моа да се сетя кой беше За това ли става дума? Това също не е лошо То пък е по-метълско Цитирай
HHX Отговорено Юли 13, 2005 Отговорено Юли 13, 2005 предпо4итам да имам на Akira Jimbo колекцията от Yamaha Цитирай
YtseJam Отговорено Октомври 17, 2005 Автор Отговорено Октомври 17, 2005 Пак възраждам темата, щото след сума ти месеци мързел Тама най-накрая се сетиха да си ъпдейтнат страницата и съответно вече имаме официални снимки на The Albino Monster: Това е официалната реклама, която върви по барабанните списания: А тук може да се изчете много интересна статийка по въпроса със създаването на комплекта: http://www.tama.com/artists/featured/portnoy.asp Цитирай
t-rex Отговорено Октомври 17, 2005 Отговорено Октомври 17, 2005 а честито на бате Майк. дай Боже всекиму Цитирай
The Crow Отговорено Октомври 17, 2005 Отговорено Октомври 17, 2005 Комплекта е супер .Но ми се струва упростен ,е то си го пише в статийката за създаването на The Albino Monster.Та дори съм си го сложил да дестопа . Цитирай
tupoto kopele Отговорено Октомври 18, 2005 Отговорено Октомври 18, 2005 Аз да постна интервюто на български. та да го четат абсолютно всички че е яко Чудовищни въздействия Интервю с Майк Портной на новият му огремен сет Albino Monster Starclassic. ТАМА: Ами разкажи ни за новият си комплект барабани. Този има ли си име, както беше при предишните? Майк: Този го кръстих Albino Monster- заради специалният бял финиш(Albino-Албинос). Новият сет е изграден на същия принцип както и Siamese Monster. Запазих си основните две каси в лявата част на сета, която аз наричам “Dream Theater”-част, но за сметка на това промених дясната част, като сега тя е по-близка до традиционния сет присъщ на Джон Бонам и Дейв Грол и е с голяма 26 инчова каса. ТАМА: Какво те вдъхнови да направиш тези промени? МАЙК: През 2003 г. направихме един трибют на Лед Цепелин и тогава ТАМА ми направиха специално за случая комплект копие на този на Джон Бонъм, същите корпуси, същите размери изобщо точно копие. Толкова много се накефих на този сет, че ми се искаше да свиря още с него, а не само на единственият концерт посветен на Цепелин. Когато започнахме да правим новият албум на Dream Theater аз реших да занеса в студиото и Бонъмския комплект. Сложих го срещу Siamese Monster-а, като се надявах да ми се удаде възможност да го вмъкна в някое парче- когато приключихме бях записъл половината албум с Бонъмския сет. След като това беше факт беше ясно, че ще трябва вмъкна тази конфигурация в Siamese Monster-а за да мога да изпълнявам новите песни и на живо. ТАМА: Значи сега дясната част от комплекта ти, Джон Бонъм- половината е със същите размери като на сета, който беше направен за трибюта на Цепелин? МАЙК: Да! Абсолютно същите размери, само цвета е друг. Когато правихме сета за трибюта използвахме акрилни корпуси, нещо което ТАМА по принцип не произвежда. За Albino Monster, разбира се използвахме Starclassic Maple корпуси. ТАМА: А в лявата, Dream Theater- половина все още ли ползваш 22-инчови каси? МАЙК: Да, както и двете ми Melody Master барабанчета. ТАМА: Правил ли си някакви промени по Dream Theater- половината на комплекта? МАЙК: Да направих някои малки промени. Малко съм увеличил размерите на тимп-томовете (tymp-toms), защото откакто нямам предишните милиони педали в дясно успях да разчистя малко място и да сложа там по голям тимп-том. Също така 12” Melody Master барабанчето ми вече се намира от лявата ми страна, а не както преди в дясната половина на сета. Това е всичко, малки промени и всъщност като изключим тях дясната половина изглежда по същия начин както през последните няколко години. ТАМА: Има ли нещо друго, което можеш да ни разкажеш за новият си комплект? МАЙК: Единственото, което искам да допълня е, че моят комплект барабани и начинът, по който тий е подреден влияят не само на начина, по който свиря, но и на начина, по който композирам партиите си. Така че при записването на последният “Dream Theater” този по-малък комплект оказа голямо влияние на моето свирене и на самите песни. В резултат на това за мен беше изключително важно да създам Albino Monster за да мога да свиря адекватно новият албум на живо. С други думи комплектът, с който свиря изцяло контролира начина, по който свиря. Когато свиря на лявата поовина на комплекта се чувствам като Майк Портной, Ларс Улрих и Нийл Пърт едновременно, но когато се преместя отдясно ставам нещо като микс от Майк Портной, Джон Бонъм и Дейв Грол. Цитирай
Guest Portnoy Отговорено Октомври 25, 2005 Отговорено Октомври 25, 2005 Благодаря, че ме окуражихте със тази статия. И аз бях изпаднал в една безизходица, как аджаба да си променя сета. Дали да си сложа фуса 5 см, по наляво или да го оставя там къде то си е. Но след като видях и прочетох статият на Майк, вече нямам никакви колебания какво да правя! :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: Цитирай
YtseJam Отговорено Октомври 27, 2005 Автор Отговорено Октомври 27, 2005 Още малко снимчици на албино монстъра, този път от Ингланд: Цитирай
AccesS Отговорено Октомври 27, 2005 Отговорено Октомври 27, 2005 ммм :think: просто не е човешко :wall: Цитирай
SlipKnoT Отговорено Октомври 27, 2005 Отговорено Октомври 27, 2005 И го гледах от първи ред преди 3 седмици а дори не забелязах, че третата каса вече е 26 Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.