Jump to content
Българският форум за музиканти

Къде отиват барабаните като ги пенсионират?


Recommended Posts

И защо на тъпите иконки има цигулиращо и китарно стружещо човече,а нема едно тъпанарче ? Туй искам отдавна да питам

Абе някой от форума имаше цяла група от иконки, в подписа си и там барабанистчето беше некво пънкарче, ма не моа да се сетя кой беше ;)

;)

 

За това ли става дума? :D

 

 

Това също не е лошо

:D

То пък е по-метълско

:D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Пак възраждам темата, щото след сума ти месеци мързел Тама най-накрая се сетиха да си ъпдейтнат страницата и съответно вече имаме официални снимки на The Albino Monster:

 

header_mike-portnoy2.jpg

 

Това е официалната реклама, която върви по барабанните списания:

 

TAMA_portnoy_MNSTR_DR_rev.jpg

 

А тук може да се изчете много интересна статийка по въпроса със създаването на комплекта:

http://www.tama.com/artists/featured/portnoy.asp

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комплекта е супер .Но ми се струва упростен ,е то си го пише в статийката за създаването на The Albino Monster.Та дори съм си го сложил да дестопа :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да постна интервюто на български. та да го четат абсолютно всички че е яко

 

:dance:header_mike-portnoy2.jpg

 

Чудовищни въздействия

 

Интервю с Майк Портной на новият му огремен сет Albino Monster Starclassic.

 

ТАМА: Ами разкажи ни за новият си комплект барабани. Този има ли си име, както беше при предишните?

 

Майк: Този го кръстих Albino Monster- заради специалният бял финиш(Albino-Албинос). Новият сет е изграден на същия принцип както и Siamese Monster. Запазих си основните две каси в лявата част на сета, която аз наричам “Dream Theater”-част, но за сметка на това промених дясната част, като сега тя е по-близка до традиционния сет присъщ на Джон Бонам и Дейв Грол и е с голяма 26 инчова каса.

 

ТАМА: Какво те вдъхнови да направиш тези промени?

 

МАЙК: През 2003 г. направихме един трибют на Лед Цепелин и тогава ТАМА ми направиха специално за случая комплект копие на този на Джон Бонъм, същите корпуси, същите размери изобщо точно копие. Толкова много се накефих на този сет, че ми се искаше да свиря още с него, а не само на единственият концерт посветен на Цепелин.

 

Когато започнахме да правим новият албум на Dream Theater аз реших да занеса в студиото и Бонъмския комплект. Сложих го срещу Siamese Monster-а, като се надявах да ми се удаде възможност да го вмъкна в някое парче- когато приключихме бях записъл половината албум с Бонъмския сет.

 

След като това беше факт беше ясно, че ще трябва вмъкна тази конфигурация в Siamese Monster-а за да мога да изпълнявам новите песни и на живо.

 

ТАМА: Значи сега дясната част от комплекта ти, Джон Бонъм- половината е със същите размери като на сета, който беше направен за трибюта на Цепелин?

 

МАЙК: Да! Абсолютно същите размери, само цвета е друг. Когато правихме сета за трибюта използвахме акрилни корпуси, нещо което ТАМА по принцип не произвежда. За Albino Monster, разбира се използвахме Starclassic Maple корпуси.

ТАМА: А в лявата, Dream Theater- половина все още ли ползваш 22-инчови каси?

МАЙК: Да, както и двете ми Melody Master барабанчета.

ТАМА: Правил ли си някакви промени по Dream Theater- половината на комплекта?

МАЙК: Да направих някои малки промени. Малко съм увеличил размерите на тимп-томовете (tymp-toms), защото откакто нямам предишните милиони педали в дясно успях да разчистя малко място и да сложа там по голям тимп-том. Също така 12” Melody Master барабанчето ми вече се намира от лявата ми страна, а не както преди в дясната половина на сета. Това е всичко, малки промени и всъщност като изключим тях дясната половина изглежда по същия начин както през последните няколко години.

ТАМА: Има ли нещо друго, което можеш да ни разкажеш за новият си комплект?

 

МАЙК: Единственото, което искам да допълня е, че моят комплект барабани и начинът, по който тий е подреден влияят не само на начина, по който свиря, но и на начина, по който композирам партиите си. Така че при записването на последният “Dream Theater” този по-малък комплект оказа голямо влияние на моето свирене и на самите песни. В резултат на това за мен беше изключително важно да създам Albino Monster за да мога да свиря адекватно новият албум на живо. С други думи комплектът, с който свиря изцяло контролира начина, по който свиря. Когато свиря на лявата поовина на комплекта се чувствам като Майк Портной, Ларс Улрих и Нийл Пърт едновременно, но когато се преместя отдясно ставам нещо като микс от Майк Портной, Джон Бонъм и Дейв Грол.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, че ме окуражихте със тази статия. И аз бях изпаднал в една безизходица, как аджаба да си променя сета. Дали да си сложа фуса 5 см, по наляво или да го оставя там къде то си е. Но след като видях и прочетох статият на Майк, вече нямам никакви колебания какво да правя! :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.