Parni_Valjak Отговорено Ноември 27, 2006 Отговорено Ноември 27, 2006 Когато свързваш микрофона трябва да употребиш : XLR3 (известен като канон), стерео жак или DIN5 (както е в оригинала). На 2 връзваш екранировката на кабела, която е свързана с корпуса на микрофона. Бобинката на микрофона, без да е свързана към екранировката, се връзва между крак 3 (+) и крак 1 (-). Тук + и - са условни, и се отнасят за сфазирането. Така се осъществява балансирано свързване. Кабела разбира се трябва да е с две жила и екранировка. За различните куплунзи маркировката е различна, провери по схемите и в нета. Ако използваш моно жак, което не ти препоръчвам, можеш да изпълниш свързването както си посочил в поста си. Но тогава може да се получат по-високи шумове и брумове; Влиянието на околното поле също ще е по-осезаемо. Цитирай
Nikifena Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 Parni_Valjak, за петицата (ДИН) конектора ли говориш. че на канона (XLR) пинове са му: 1 е маса, 2 е +, а 3 е - Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 За различните куплунзи маркировката е различна, провери по схемите и в нета. Ники, чети бре! Само оригиналната схема е публикувана и само за нея може да се говори. Тя е даденост. Други референции няма. Да-а, имало е защо да обърна внимание с цитираното изречение. Освен това си мисля, че не може във всеки пост да ставам справочник за всичко. Най-малкото няма толкова място. Цитирай
Nikifena Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 Да, това изречение съм го пропуснал на всеки басит може да му се случи.. Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 DON'T WORRY, BE HAPPY... Цитирай
Nikifena Отговорено Ноември 28, 2006 Отговорено Ноември 28, 2006 DON'T WORRY, BE HAPPY... Ако не друго, то поне ме накара да се усмихна Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 13, 2006 Автор Отговорено Декември 13, 2006 Та , пробвах варианти всякакви, но ефекта беше все лош.звука кривеше доста от предусилвателя поради силното ниво на процесора и защото свиря с много gain(от процесора) на кривоча (все пак свиря death metal) се получаваше маджа с грозде.Като най-улеснен и най-добре звучащ вариант избрах на активния карай на моно буксата да вържа вход 1 а към 3 не вързвам нищо.Хората с по-големи елекро-познания сигурно ще ме заклеймят, но така звучи най-сностно.Втория предусилвател го оставих за микрофон, а директния вход/изход ги направих с отделни букси.сравнително доволен съм и за вкъщи без да слуша друг освен мен става идеално Благодаря още веднъж на Parni_Valjak и Nikifena. Цитирай
bratmito Отговорено Декември 13, 2006 Отговорено Декември 13, 2006 Хммм...че на тоз процесор неможе ли да се реголира нивото на изходния сигнал? :think: Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Декември 13, 2006 Отговорено Декември 13, 2006 Няма нищо за заклеймяване. Просто си намалил още нивото на сигнала чрез ниското входно съпротивление в крак 1. Същото можеш да направиш и на крак 3, ако резистора в делителя към маса го намалиш. Понеже досега нищо конкретно не беше посочено за нивата на сигналите, един тример може да се окаже полезен - и като се отрегулира - да се замести с постоянен резистор. Важното е че си успял да се справиш! Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 13, 2006 Автор Отговорено Декември 13, 2006 Пробвах същия вариан на описания от мен само че с крак 3, но "gaina" беше повечко отколкото варианта с карак 1 и за това избрах 1.Може и да пробвам с тримерчето.Благодаря ти още веднъж Parni_Valjak. А за bratmito:Отговора на въпроса ти се съдържа в темата, в началото, моя втори пост.МОЛЯ ЧЕТЕТЕ ПРЕДИ ДА ПИТАТЕ! Цитирай
bratmito Отговорено Декември 13, 2006 Отговорено Декември 13, 2006 Извинявам се! Грешката е моя.Не съм чел цялата тема. Цитирай
liquid_death Отговорено Декември 13, 2006 Автор Отговорено Декември 13, 2006 Извинението прието Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.