Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Ами аз работя от скоро с тази програма и понеже чух композициите ти и много ми харесаха исках да те помоля да ми кажеш със коя версия работиш демо или цялата...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Добър ден!
Видях няколко "враждебни" коментари срещу въпросната програма (FL studio) и затова реших и аз

да си изкажа мнението. :)

Естествено, всеки различно приема програмата, но лично аз я използвам и разучавам (като любител) от 2-3 години и съм много доволен.
Програмата има много големи, професионални възможности, но това не прави всеки втори професионалист ;), т.е. ако нямате умения или въображение (аз мисля, че и от двете ми липсва, но това е друга тема :) ), не очаквайте да се случи чудо.

Относно "творенията" ми, ще се радвам ако получа някое друго мнение. :)
 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Фрути лупс е страхотна програма , Рийзън също , стига да се ползват правилно ..и двете има достатъчно свои ВСТ инструменти , с които може да се правят много неща , но е истина че ако искаш да постигнеш висини трябва да използваш външни инструменти от всякакъв тип .Другото , което е много важно са демотата и на двете програми - както знаете и двете програми вървят с определено количество демо тракове , но ...те не са само за слушане - трябва да се използват и като учебни парчета и като готови монтажни установки с предварително наредени вст инструменти и най вече ефекти - просто слушаш демото , после изтриваш това , което е записано с него и почваш своя композиция с настройките , които вече са налице , при това направени от профи музиканти . Проблема доста често е най често срещания - че все пак в крайна сметка дори и да става въпрос за електронна музика в дъното пак стои това да имаш талант , опит , да знаеш какво искаш и да си много добре запознат със де що има излязло на пазара като вст инструменти и ефекти и съвсем не на последно място трябва да си доста добре запознат със музиката като цяло - най кофти е да правиш музика и да слушаш само такава в свободното си време - ставаш като кон с капаци и без да искаш почваш да ползваш цитати и прочие ..другото нещо , което трябва да не се забравя е , че електроната музика в съвремения вариант е доста елементарна от към мелодия  , хармония и ритъм в сравнение с много по стари стилистики .....едни голи ефекти и  модерен саунд не могат да заместят липсата дори на елементарна музикална подготовка ...  а за това не са виновни програмите ... препоръчвам примерно да се слушат някой от албумите на Джордж Дюк , Хърби Ханкок от 80-те и Крафтверк .... но както се казва всичко това е по желание разбира се ... зависи кой какво иска . Живи и здрави бъдете .Цеко  :metalist:

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

FL беше първия музикален софтуер , който някога съм използвал . Но не от сантименталност или носталгия ще кажа , че това е  велика програма , даваща възможност буквално на всеки  да твори в музикален аспект. И изобщо не се ограничава само в електронна  музика ;)

Link to comment
Share on other sites

..именно ...аз и досега го ползвам да си редя барабаните със Ез дръмър 2 - като миди установка ми е най удобна и най бързо става всичко  :virtuoz:

Edited by zanev 70
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

трябва да си на ти със синтезирането .. да работиш с осцилатори .. а не с готови пресети .. това включва  настройки по енв-а (ADSR)..   веднъж на аутпут-а .. втори път на модулацията ако има такава  .. защото примерно ако имаш прекалено дълга опашка тоест релийс  ..   самата ти уейв форма започва да 'диша' в микса :) в повечето пресети има включен ниско-честотен осцилатор .. който ти играе роля на модулация .. може да е тремоло или вибрато но го има като опция  ..  повечето не го забелязват това .. дори и не го чуват понеже честотата на  сигнала обикновено е около 20 хц ..   а между другото шейпинга на формата ти е на първо место .. дали ще комбинираш трионовидна със синусуидална или триъгълна е въпрос на вкус и цел .. но самия контур ти играе важна роля в рмс-а на целия микс .. за това се акцентира върху амплитудно-честотната характеристика на сигнала .. умишлено тези характеристики се променят с цел да се намалят неблагоприятните ефекти от шума и съответно да се подобри съотношението сигнал-шум в спектъра .. нарича се емфазис и е част от процесинга .. пре-емфазисa ти увеличава  определени честоти (примерно високи) от някакъв интервал респективно за сметка на по-ниски честоти от друг такъв .. това ти спестява до някъде нежелани ефекти като сатурация .. премодулация .. нали все пак говорим за работа с 2 или 3 осц-та .. а за твоя дъбстеп е много важно това .. защото там се гони  яко лауднес за сметка на динамиката  ..   кът-оф филтрите ако са необходими  .. абе доста неща са .. трябва да се цъка неуморно :) това е моето мнение ..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.