Dimii Отговорено Януари 4, 2015 Отговорено Януари 4, 2015 Ами аз работя от скоро с тази програма и понеже чух композициите ти и много ми харесаха исках да те помоля да ми кажеш със коя версия работиш демо или цялата... Цитирай
BGProducer094 Отговорено Януари 19, 2015 Отговорено Януари 19, 2015 Добър ден!Видях няколко "враждебни" коментари срещу въпросната програма (FL studio) и затова реших и аз да си изкажа мнението. Естествено, всеки различно приема програмата, но лично аз я използвам и разучавам (като любител) от 2-3 години и съм много доволен.Програмата има много големи, професионални възможности, но това не прави всеки втори професионалист , т.е. ако нямате умения или въображение (аз мисля, че и от двете ми липсва, но това е друга тема ), не очаквайте да се случи чудо. Относно "творенията" ми, ще се радвам ако получа някое друго мнение. 1 Цитирай
BGProducer094 Отговорено Януари 19, 2015 Отговорено Януари 19, 2015 Относно "творенията" ми, ще се радвам ако получа някое друго мнение. Ето и линка - https://soundcloud.com/djsound-6 Цитирай
BGProducer094 Отговорено Януари 19, 2015 Отговорено Януари 19, 2015 Линка забравих - https://soundcloud.com/djsound-6 Цитирай
zanev 70 Отговорено Януари 28, 2015 Отговорено Януари 28, 2015 Фрути лупс е страхотна програма , Рийзън също , стига да се ползват правилно ..и двете има достатъчно свои ВСТ инструменти , с които може да се правят много неща , но е истина че ако искаш да постигнеш висини трябва да използваш външни инструменти от всякакъв тип .Другото , което е много важно са демотата и на двете програми - както знаете и двете програми вървят с определено количество демо тракове , но ...те не са само за слушане - трябва да се използват и като учебни парчета и като готови монтажни установки с предварително наредени вст инструменти и най вече ефекти - просто слушаш демото , после изтриваш това , което е записано с него и почваш своя композиция с настройките , които вече са налице , при това направени от профи музиканти . Проблема доста често е най често срещания - че все пак в крайна сметка дори и да става въпрос за електронна музика в дъното пак стои това да имаш талант , опит , да знаеш какво искаш и да си много добре запознат със де що има излязло на пазара като вст инструменти и ефекти и съвсем не на последно място трябва да си доста добре запознат със музиката като цяло - най кофти е да правиш музика и да слушаш само такава в свободното си време - ставаш като кон с капаци и без да искаш почваш да ползваш цитати и прочие ..другото нещо , което трябва да не се забравя е , че електроната музика в съвремения вариант е доста елементарна от към мелодия , хармония и ритъм в сравнение с много по стари стилистики .....едни голи ефекти и модерен саунд не могат да заместят липсата дори на елементарна музикална подготовка ... а за това не са виновни програмите ... препоръчвам примерно да се слушат някой от албумите на Джордж Дюк , Хърби Ханкок от 80-те и Крафтверк .... но както се казва всичко това е по желание разбира се ... зависи кой какво иска . Живи и здрави бъдете .Цеко 2 Цитирай
ultramega Отговорено Януари 28, 2015 Отговорено Януари 28, 2015 FL беше първия музикален софтуер , който някога съм използвал . Но не от сантименталност или носталгия ще кажа , че това е велика програма , даваща възможност буквално на всеки да твори в музикален аспект. И изобщо не се ограничава само в електронна музика Цитирай
zanev 70 Отговорено Януари 28, 2015 Отговорено Януари 28, 2015 (Редактирано) ..именно ...аз и досега го ползвам да си редя барабаните със Ез дръмър 2 - като миди установка ми е най удобна и най бързо става всичко Редактирано Януари 28, 2015 от zanev 70 Цитирай
zLiA Отговорено Февруари 20, 2015 Отговорено Февруари 20, 2015 трябва да си на ти със синтезирането .. да работиш с осцилатори .. а не с готови пресети .. това включва настройки по енв-а (ADSR).. веднъж на аутпут-а .. втори път на модулацията ако има такава .. защото примерно ако имаш прекалено дълга опашка тоест релийс .. самата ти уейв форма започва да 'диша' в микса в повечето пресети има включен ниско-честотен осцилатор .. който ти играе роля на модулация .. може да е тремоло или вибрато но го има като опция .. повечето не го забелязват това .. дори и не го чуват понеже честотата на сигнала обикновено е около 20 хц .. а между другото шейпинга на формата ти е на първо место .. дали ще комбинираш трионовидна със синусуидална или триъгълна е въпрос на вкус и цел .. но самия контур ти играе важна роля в рмс-а на целия микс .. за това се акцентира върху амплитудно-честотната характеристика на сигнала .. умишлено тези характеристики се променят с цел да се намалят неблагоприятните ефекти от шума и съответно да се подобри съотношението сигнал-шум в спектъра .. нарича се емфазис и е част от процесинга .. пре-емфазисa ти увеличава определени честоти (примерно високи) от някакъв интервал респективно за сметка на по-ниски честоти от друг такъв .. това ти спестява до някъде нежелани ефекти като сатурация .. премодулация .. нали все пак говорим за работа с 2 или 3 осц-та .. а за твоя дъбстеп е много важно това .. защото там се гони яко лауднес за сметка на динамиката .. кът-оф филтрите ако са необходими .. абе доста неща са .. трябва да се цъка неуморно това е моето мнение .. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.