Jump to content
Българският форум за музиканти

Замазването..


MDFk

Recommended Posts

Вярно ли е 4е някои адаптери,независимо дали си заглушил струните като хората,все пак хващат резонирането на страни4ните струни(за да ти объркат животеца :wall: )?

Един френд(който ми разказа тази "приказка") има китара с Димарцио Тоун Зоун и като свиря на нея допускам дале4 по-малко звукови дефекти(т.е.по4ти не се слу4ва да се 4уе "заблудена"струна),а като свиря на моята такива има независимо как си държа ръката?

Вярно ли е това 4е адаптерите ми са няка проблемни,или аз съм си дефектен?Възможно ли е пък проблема да е в това 4е неговата жица е с висо4ко Фендърско тремоло а аз с Флойд(т.е.другото е по-като за мен)?

 

Та,този мит съществува ли или проблема е в постановката ми?

Благодаря за отговорите :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересна тема, човече, браво!

 

6те споделя лично мнение, не ангажирам никого с него.

Всичко идва от индивидуалната техника или постановка, както я наричаш ти.

 

Ако беше 100% вярно това с адаптерите, то тогава всички 6тяхме да сме фърст с Димарзио Steve Special или Steve Morse модели, ама не би. Тези, за които са били първоналчално направени, определено знаят как да свирят и с други адаптери.

 

Кой си може, си го може и това е.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10хBigjav :cheers:

..щом нещата клонят натам,4е трябва да променям постановка(пак,макар 4е никак не ми беше лесно първия път,щот нема кой да ми покаже вярно)може ли някой(ако има)да постне снимки на най препоръ4ителната постановка и за 2те ръце или вербално да ми даде съвети?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:think: ами виж, значи свирих на един ибанез модел сатриани с димарцио естествено. наистина сега кат си помисля имаше нещо такова както ти казваш. по малко се чуваха тия заблудени струни, разни странични леки удари, местенето на ръката по струната и други такива непредвидени. все пак това са димарцио. но мисля че тука има и един момент в които кат хванеш такава китара си казваш "брех аз държа КИТАРА". се едно се едно да не можеш да караш москвича на дядо си, а кат се качиш в некой мерцедес да се научиш изведнъж. мисля че вупроса опира повече до внушението. :hello:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е браточка. Оттам идва и израза "китарата сама свири". Освен за чуждите тонове и замазването адаптера оказва наистина огромно значение за флажолетите (изкуствените де). Един готин адаптер ти разделя тоновете и ти помага на свиренето доста (е, и на него трябва да му свикнеп де). Като свирих на едно EMG можех акорди да свиря с пълен дист. и те пак звучаха ясно и без да си пречат отделните тонове. В по-бързите пасажи се четеше всеки един удар на перцето ми, дори имах чувството че чувам точно с каква дебелина перце свиря :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предимно от техниката на свирене е пич. Трябва да се заглушават струните на които не свириш. Гледал съм Speed Kills на Michael Angelo и там той обясняваше как заглушава - а именно:

-горните струни(дебелите) ги заглушава с дланта на дясната ръка

-долните струни ги заглушава по много интересен начин :cheers: изработил си е такава техника че като хване 2ра струна да кажем, така я натиска с пръст, че в същото време опира първа и трета и те няма как да звънят.

 

Чувал съм и за други техники - примерно да закрепиш малкия пръст на дясната ръка на първа струна, или между някои две струни, на които не свириш в момента.

 

Извода е просто да разбереш в конкретния случай коя струна ти звъни и да измислиш как да я заглушиш. Адаптерите може и да помагат малко, ма ще е малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми кво да кажа то и от блендата зависи гейна и компресията са мн решаващ фактор де и в крайна сметка подавайки на китарния вход някакъв сигнал то само кабела да си смени човек променя ужасно та камоли китарата всъщност и аз май не знам кво искам да кажа абе зависи от адаптри, потенциометри тяло, та дори винтчета на адаптрите струни..........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, аз също имах предвид че ако можеш да свириш и да си заглушаваш струните на хубав адаптер ще звучи още по-добре.

 

"Вярно ли е 4е някои адаптери,независимо дали си заглушил струните като хората,все пак хващат резонирането на страничните струни(за да ти объркат животеца )?"

 

 

- това беше въпроса на който отговоеих - да, има такива адаптери и те не са един и два на този свят :cheers:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти ако си заглушиш струната като хората адаптера кво ще хване :cheers:

 

Просто понякога е много трудно да си толкова прецизен (или поне аз така си обяснявам собствената некадърност :cheers: ) и един добър адаптер би ти помогнал дотолкова, доколкото да не ти се налага да заглушаваш повече ноти, отколкото свириш :cheers:

 

Поне аз така мисля!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми кво да кажа то и от блендата зависи гейна и компресията са мн решаващ фактор де
Дистър дет ми го обидиха 4е зву4и като овердрайв с гейн на 80,без компресия,на 3 волуме на кубето...и тва е.бая висок колан..4е да мога дясната ръка да разположа(по4ти изцяло) на Флойда,и 4е пръстите на лявата да бъдат възможно най-перпендикулярни..

Мени 10х момци.. :)

но има ли още накой предложение(я) по темата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и един добър адаптер би ти помогнал дотолкова, доколкото да не ти се налага да заглушаваш повече ноти, отколкото свириш
зна4и и митът е верен,макар 4е и постаонвката ми куца... :)
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха :) Аксът колко е прав просто :)

Абе не може да звучи струна, дето си и заглушил :) Който си мисли, че може да мине метър с тва, и че ше се оправи със сменяне на адаптери - ноо му здраве :)

 

ВСЯКА СТРУНА, НА КОЯТО НЕ СВИРИШ, СЕ ЗАГЛУШАВА! В С Я К А!

 

Сори за надвикването, ама стига илюзии дееба :)ако искаш да свириш бързо и чисто, тва е начина :) Е, не казвам, че всичката музика така триаа да се свири и т.н. (а за акустик - абсурд :) ), обаче в контекста, в който говорим тука - тва е положението.

 

А стратегията на Анджело за заглушаването - мойта е почти същата, и може много вариации да й се изработят. Основното е, обаче, че по-ниските струни се заглушават с дясната, а по-високите - с лявата ръка.

 

И още нещо (голям източник на шумове) - когато се прави преход между струни, не триаа да се допуска да има пръст на лявата върху две струни едновременно (освен ако не е със заглушаваща функция, както при преходите от струна на струна на 1 пръст). Преходът триаа да е бърз и чист.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха :) Аксът колко е прав просто :)

Абе не може да звучи струна, дето си и заглушил :) Който си мисли, че може да мине метър с тва, и че ше се оправи със сменяне на адаптери - ноо му здраве :)

 

ВСЯКА СТРУНА, НА КОЯТО НЕ СВИРИШ, СЕ ЗАГЛУШАВА! В С Я К А!

 

Сори за надвикването, ама стига илюзии дееба :)ако искаш да свириш бързо и чисто, тва е начина :) Е, не казвам, че всичката музика така триаа да се свири и т.н. (а за акустик - абсурд :) ), обаче в контекста, в който говорим тука - тва е положението.

 

А стратегията на Анджело за заглушаването - мойта е почти същата, и може много вариации да й се изработят. Основното е, обаче, че по-ниските струни се заглушават с дясната, а по-високите - с лявата ръка.

 

И още нещо (голям източник на шумове) - когато се прави преход между струни, не триаа да се допуска да има пръст на лявата върху две струни едновременно (освен ако не е със заглушаваща функция, както при преходите от струна на струна на 1 пръст). Преходът триаа да е бърз и чист.

така си е ама аз пак да се включа с тезата че ако е много висок гейна и компресора къвто и да е адаптера дори да заглушаваш с дясната ръка от самия допир на дланта със струните пак има един звук на търкане на кожа просто няка начин. аз например съм правил такива експерименти и тогава с дясната ръка заглушавам всичките струни ама ДОЛУ на грифа и с лявата само си се разхождам по грифа мнооо ме кефи ама е частен случай въпросната ми бленда. вариантите са два или заглушаваш мн добре на високи нива и ти се изнежват пръстенцата на лявата ръка или свириш като хамал с лявата на по-ниски гейнове и нямаш особена нужда от заглушаване така че и двете неща са си важни де зависи какво искаш да постигнеш като звучене състейн или динамика / е това са двете крайности де най-добре си е златната среда /

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.