maringtr Публикувано Май 28, 2006 Share Публикувано Май 28, 2006 Абе отскоро забелязах, че като си включа Вермоната и светят следните индикатори: http://dark-gtr.hit.bg/IMG_1470.jpg Не би ли трябвало оранжевия да светва само при претоварване? Принципно той светва по-силно от това когато има пикове. Но все пак кажете ми, да не би нещо по усилвателя да е изгоряло или??? Защото нямам никакви проблеми - усилва си перфектно и т.н., но все пак може да има нещо, което не забелязвам :think: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pisito Отговорено Май 28, 2006 Share Отговорено Май 28, 2006 Ами май при покой трябва да е зелено и колкото повече усилваш да става все по червено Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maringtr Отговорено Май 29, 2006 Автор Share Отговорено Май 29, 2006 Не знам, май при покой е жълто аз доколкото знам? Абе в крайна сметка да си го ползвам и да си свиркам Ако изгори - изгори... И ти и Никифена сте ми казвали не 1 път, че Вермоните трудно горят, а предимно кривят Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hypermusic Отговорено Май 29, 2006 Share Отговорено Май 29, 2006 (Редактирано) off- по едно време свирех с някакъв regent с 2х12 и пружинен ривърб- много рядко от тогава съм се натъквал на по-як чист звук ...друг е въпроса, че с дистър ставаше ебати мазнята. Редактирано Май 29, 2006 от hypermusic Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maringtr Отговорено Май 29, 2006 Автор Share Отговорено Май 29, 2006 Е този Регент е моднат специално... Пружинния ревърб го разкархме... Ама мене ме кефи как звучи, добре усилва Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Юли 16, 2006 Share Отговорено Юли 16, 2006 При VERMONA-та светлинните индикатори се задействат от консумирания ток. [/i]Ако не са пипани те или около тях, може да се очаква, че токът на покой на крайните транзистори е бая голям. Това може да доведе до термично претоварване и така наречения secondary thermal breakdown - с други думи гръм, трясък и чат пат пушеци и илюминации. Оригиналните транзистори са серията 2N3773, които са много сериозни и могат да издържат много, но не се знае до кога. Все пак когато човек има съмнения за здравето си, ходи на доктор. И с апаратурата е същото. С най-добри пожелания! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikifena Отговорено Юли 17, 2006 Share Отговорено Юли 17, 2006 Има и един инженерен принцип: щом нещо работи, не го закачай Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Parni_Valjak Отговорено Юли 17, 2006 Share Отговорено Юли 17, 2006 Правилно - ако работи ! Но ако колата върви и тропат лагерите дали трябва да се чака да блокира двигателя и да се плати десеторно пъти повече (че и да се пребиеш), или да се мине по културния начин? Не са редки случаите на самолечение или пасивност, довели до летален край. Но - всеки избира сам. Иначе няма де е интересно. Успех! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.