maringtr Публикувано Май 28, 2006 Публикувано Май 28, 2006 Абе отскоро забелязах, че като си включа Вермоната и светят следните индикатори: http://dark-gtr.hit.bg/IMG_1470.jpg Не би ли трябвало оранжевия да светва само при претоварване? Принципно той светва по-силно от това когато има пикове. Но все пак кажете ми, да не би нещо по усилвателя да е изгоряло или??? Защото нямам никакви проблеми - усилва си перфектно и т.н., но все пак може да има нещо, което не забелязвам :think: Цитирай
pisito Отговорено Май 28, 2006 Отговорено Май 28, 2006 Ами май при покой трябва да е зелено и колкото повече усилваш да става все по червено Цитирай
maringtr Отговорено Май 29, 2006 Автор Отговорено Май 29, 2006 Не знам, май при покой е жълто аз доколкото знам? Абе в крайна сметка да си го ползвам и да си свиркам Ако изгори - изгори... И ти и Никифена сте ми казвали не 1 път, че Вермоните трудно горят, а предимно кривят Цитирай
hypermusic Отговорено Май 29, 2006 Отговорено Май 29, 2006 (Редактирано) off- по едно време свирех с някакъв regent с 2х12 и пружинен ривърб- много рядко от тогава съм се натъквал на по-як чист звук ...друг е въпроса, че с дистър ставаше ебати мазнята. Редактирано Май 29, 2006 от hypermusic Цитирай
maringtr Отговорено Май 29, 2006 Автор Отговорено Май 29, 2006 Е този Регент е моднат специално... Пружинния ревърб го разкархме... Ама мене ме кефи как звучи, добре усилва Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Юли 16, 2006 Отговорено Юли 16, 2006 При VERMONA-та светлинните индикатори се задействат от консумирания ток. [/i]Ако не са пипани те или около тях, може да се очаква, че токът на покой на крайните транзистори е бая голям. Това може да доведе до термично претоварване и така наречения secondary thermal breakdown - с други думи гръм, трясък и чат пат пушеци и илюминации. Оригиналните транзистори са серията 2N3773, които са много сериозни и могат да издържат много, но не се знае до кога. Все пак когато човек има съмнения за здравето си, ходи на доктор. И с апаратурата е същото. С най-добри пожелания! Цитирай
Nikifena Отговорено Юли 17, 2006 Отговорено Юли 17, 2006 Има и един инженерен принцип: щом нещо работи, не го закачай Цитирай
Parni_Valjak Отговорено Юли 17, 2006 Отговорено Юли 17, 2006 Правилно - ако работи ! Но ако колата върви и тропат лагерите дали трябва да се чака да блокира двигателя и да се плати десеторно пъти повече (че и да се пребиеш), или да се мине по културния начин? Не са редки случаите на самолечение или пасивност, довели до летален край. Но - всеки избира сам. Иначе няма де е интересно. Успех! Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.