stratocaster Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 (Редактирано) сега трябва да мислиш как да им правиш мръсно. това със спрея е добра идея. само гледай да нашариш хубаво, а не като пръснеш един път и да избягаш. после като изчистят боята може да им пратиш една честитка увита около тухла през прозореца. повярвай ми в 4 сутринта няма кой да те види това че не си поискал касова бележка си е твоя вина. май ти повече си за е*ане отколкото магазина Редактирано Май 26, 2006 от MDFk Цитирай
Sad But True Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 това че не си поискал касова бележка си е твоя вина. май ти повече си за ебане отколкото магазина Мдаааааа, май има една такава работа...нищо ,ще се научиш. Цитирай
maegril Отговорено Май 25, 2006 Автор Отговорено Май 25, 2006 дам май сте прави все пак човек се учи от грешките си :wall: :wall: :wall: Цитирай
CaptiveAlien Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 дам май сте прави все пак човек се учи от грешките си :wall: :wall: :wall: И все пак щом не си първия прецакан оттях, а е практика, значин е стоят точно така нещата... В общи линии човек трябва сам да те пази за жалост, ама пък да те прецакват нарочно в музикален магазин - тъпаци Цитирай
black_waltz Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 (Редактирано) аз навремето си взех същия зуум от Фактор в Пловдив и ми дадоха 1г гаранция, а този магазин от който си го взел е ужасно скъпарски преди около 1-2 години се опитаха да продадат на съфорумеца спутлайт кид зуум 505-2 които беше употребяван на цената на нов но пича говърна и си взе от другаде по добър процесор на същите кинти а за зуумчето не се притесняваи, тия машинки са мноо стабилни, моя е работил със седмици без да го изключвам, понеже ме мързеше да се наведа и да щракна копчето и не съм имал никакви проблеми Редактирано Май 25, 2006 от Alexi_Laiho Цитирай
Jeff Beck Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 (Редактирано) Отиваш и се разправящш. Няма как да няма гаранция, винаги дават за Zoom-овете. Аз не мисля че ще ти потрябва, защото са здрави машини, но като за късмет Отиваш и ги заплашваш че ще се оплачеш Надявам се че ще има ефект. Но следващия път мисли преди да купиш Редактирано Май 25, 2006 от Jeff Beck Цитирай
metalmaniak Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 (Редактирано) Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли... Редактирано Май 25, 2006 от metalmaniak Цитирай
Jeff Beck Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли... E щом и на тебе не са ти дали значи това си е обичайно в тоя магазинм което е много тъпо. Оказват се големи мошенници Действайте със спрея Цитирай
Vlad Отговорено Май 25, 2006 Отговорено Май 25, 2006 Мисля, че идеята със спрея е забавна, но не е правилната! Никой не може да те накара да закупиш нещо. Сам си го взел, тръгнал си си без гаранция, а сега да плачеш - няма смисъл. По-добре пусни една специална тема тук с името на магазина. Успех! Влад п.с. А и от предишните изказвания съдя, че гаранцията надали ще ти потрябва. Но въпросът е принципен! Аз си изискавам и взимам всички касови бележки - смятам, че това е гражданското мислене. Така имаш право да претендираш за нещо. В. Цитирай
solo5 Отговорено Май 26, 2006 Отговорено Май 26, 2006 Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли... E щом и на тебе не са ти дали значи това си е обичайно в тоя магазинм което е много тъпо. Оказват се големи мошенници Действайте със спрея А защо не пуснете сигнал към компетентните органи, че еди кой си магазин не издава касови бележки и не дава гаранции Като им спретнат една проверка и хич няма да и е до смях Цитирай
canonoff Отговорено Май 26, 2006 Отговорено Май 26, 2006 Преди 4 месеца си купих Zoom G2 с 1 година гаранция, така че бягай до магазина и вдигай скандал. Цитирай
Jeff Beck Отговорено Май 26, 2006 Отговорено Май 26, 2006 А защо не пуснете сигнал към компетентните органи, че еди кой си магазин не издава касови бележки и не дава гаранции Като им спретнат една проверка и хич няма да и е до смях Това със спрея си е забавно, но правилното решение е наистина да се обадите във бюрото за защита на клиентите. Или в някое предаване, но там шанса не е много голям. Цитирай
LOE Отговорено Май 26, 2006 Отговорено Май 26, 2006 "клиента е длъжен да изисква касова бележка" кво може да направи като той самия е нарушил закона? единствения вариант е ОТМЪЩЕНИЕТО мухахахаха :twisted: Цитирай
Jeff Beck Отговорено Май 26, 2006 Отговорено Май 26, 2006 "клиента е длъжен да изисква касова бележка" кво може да направи като той самия е нарушил закона? единствения вариант е ОТМЪЩЕНИЕТО мухахахаха :twisted: А това че той не е искал касова бележка си е верно негов проблем. Ама ние така сме си свикнали ако не ти я набутата в пликчето няма да я земеш. но за такова нещо което не струва 1-2лв си трябва повече внимание. Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.