Jump to content
Българският форум за музиканти

спешно Helpppp!


maegril

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

сега трябва да мислиш как да им правиш мръсно. това със спрея е добра идея. само гледай да нашариш хубаво, а не като пръснеш един път и да избягаш. после като изчистят боята може да им пратиш една честитка увита около тухла през прозореца. повярвай ми в 4 сутринта няма кой да те види :nono:

 

това че не си поискал касова бележка си е твоя вина. май ти повече си за е*ане отколкото магазина :)

Редактирано от MDFk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това че не си поискал касова бележка си е твоя вина. май ти повече си за ебане отколкото магазина :nono:

Мдаааааа,

май има една такава работа...нищо ,ще се научиш.

:):D:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дам май сте прави :P все пак човек се учи от грешките си :wall: :wall: :wall:

И все пак щом не си първия прецакан оттях, а е практика, значин е стоят точно така нещата... В общи линии човек трябва сам да те пази за жалост, ама пък да те прецакват нарочно в музикален магазин - тъпаци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

аз навремето си взех същия зуум от Фактор в Пловдив и ми дадоха 1г гаранция, а този магазин от който си го взел е ужасно скъпарски

преди около 1-2 години се опитаха да продадат на съфорумеца спутлайт кид зуум 505-2 които беше употребяван на цената на нов :) но пича говърна и си взе от другаде по добър процесор на същите кинти

 

а за зуумчето не се притесняваи, тия машинки са мноо стабилни, моя е работил със седмици без да го изключвам, понеже ме мързеше да се наведа и да щракна копчето и не съм имал никакви проблеми :P

Редактирано от Alexi_Laiho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Отиваш и се разправящш. Няма как да няма гаранция, винаги дават за Zoom-овете. Аз не мисля че ще ти потрябва, защото са здрави машини, но като за късмет :P Отиваш и ги заплашваш че ще се оплачеш :P Надявам се че ще има ефект. Но следващия път мисли преди да купиш :)

Редактирано от Jeff Beck
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли...

Редактирано от metalmaniak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли...

E щом и на тебе не са ти дали значи това си е обичайно в тоя магазинм което е много тъпо. Оказват се големи мошенници :P Действайте със спрея :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че идеята със спрея е забавна, но не е правилната!

Никой не може да те накара да закупиш нещо. Сам си го взел, тръгнал си си без гаранция, а сега да плачеш - няма смисъл.

По-добре пусни една специална тема тук с името на магазина.

 

Успех!

 

Влад

 

п.с.

А и от предишните изказвания съдя, че гаранцията надали ще ти потрябва. Но въпросът е принципен! Аз си изискавам и взимам всички касови бележки - смятам, че това е гражданското мислене. Така имаш право да претендираш за нещо.

В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе и аз имам Зуум от две години и нито веднъж не е правил проблеми. А, между другото, съм го купувал от същия магазин. Доколкото си спомням, и на мен не ми дадоха гаранция. Ма помня ли...

E щом и на тебе не са ти дали значи това си е обичайно в тоя магазинм което е много тъпо. Оказват се големи мошенници :( Действайте със спрея :(

А защо не пуснете сигнал към компетентните органи, че еди кой си магазин не издава касови бележки и не дава гаранции :D

Като им спретнат една проверка и хич няма да и е до смях :singer:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А защо не пуснете сигнал към компетентните органи, че еди кой си магазин не издава касови бележки и не дава гаранции 

Като им спретнат една проверка и хич няма да и е до смях 

Това със спрея си е забавно, но правилното решение е наистина да се обадите във бюрото за защита на клиентите. Или в някое предаване, но там шанса не е много голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"клиента е длъжен да изисква касова бележка"

 

кво може да направи като той самия е нарушил закона? :)

 

единствения вариант е ОТМЪЩЕНИЕТО мухахахаха :twisted:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"клиента е длъжен да изисква касова бележка"

 

кво може да направи като той самия е нарушил закона? :)

 

единствения вариант е ОТМЪЩЕНИЕТО мухахахаха :twisted:

А това че той не е искал касова бележка си е верно негов проблем. Ама ние така сме си свикнали ако не ти я набутата в пликчето няма да я земеш. но за такова нещо което не струва 1-2лв си трябва повече внимание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.