Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено

Хора, Вие сериозни ли сте с тази глупава тема ?!?!?!

 

„По някаква скъпа китара има дефекти”, „Роберто Баджо изтърва дузпа на финал” , „Самолет пада при пилотска грешка”, и т.н.т.

 

Винаги може да се случи някакъв дефект по китара, кола, дори в космическа станция „МИР” . НИКОЙ НЕ Е ЗАСТРАХОВАН! За това обаче ВИНАГИ можеш да се обърнеш към вносителя и да намерите решение.

 

Китай нямат НИЩО ОБЩО с китарите „Престиж” .

 

И последно ,защото тази тема е глупава и безпредметна, за 20-ет години на пазара „Икономов” са внесли и продали стотици престижи и „О ,боже имаме китара с дефект => „Престижите” не струват! „

 

ПРИ ТАЗИ СТАТИСТИКА АЗ БИХ КАЗАЛ : „ТОВА СА ДЯЛВОСКИ ДОБРИ КИТАРИ! ”

Всичко останало е НЕЛЕПО И НЕСЕРИОЗНО ! Истината е в кумоникацията, не в хленченето!!!

 

Айде със здраве! :girl_witch:

Отговорено

Гарантирам че мога счупя всичко по всяка китара за 3 минути. Вероятно и други го могат.

 

Моите седла са същите като на Дими повредените. С 2 вдлъбнатини от калъпа за изливане. Обаче нямат 2-те грозни черти от струни. Изглеждат точно толкова износени, колкото и на дъртия ми Ибанец, от "златната ера". Обаче не се съмнявам че мога да постигна на Дими резултатите точно за една цигара време. За още една ще превъртя всички резби на всичките си китари. И никой няма да ми е виновен.

Отговорено

Нямам такива намерения. Почитател съм на творчеството на Дими и го намиран за надарен музикант. Предния му Пресиж с EDGE pro ми е на ръка разстояние (въпреки че не мой :)) Просто давам друга гледна точка върху качествата на Престиж серията. Генералния извод "Престижа ми се скапа = Престижите не стават" просто не е верен. Може би е попаднал на "лимонка", нямам идея.

Отговорено

Вижте хора. Първо MCI се отнесоха много добре с мен. Когато купувах китарата бях посрещнат невероятно и много учтиво!

Това не е проблем на фирмата в България. И аз съм доволен от техните услуги!

Записвам албум и казах на Ненчо че ако му я пратя и се мотае няколко месеца няма да има с какво да свиря.

Борил съм се за гаранции в България и всичко е отнемало много време, а в повечето случай винаги пъро се търси причината в потребителя.

Казах му че сам ще се оправям, защото не исках да минавам по пътя на унижение чакане и разправии.

Писах тук за да се види какво аз съм видял.

Както някои написа един от предишните ми престижи му е под ръка! Да види има ли паднали резби или прорязани падове на нъта.

От ибанез пратиха само 4 пада за нъта а не целия.

Просто такъв ми бил късмета.

Това ми е третия престиж.

Старите престижи са с тремола правени от Гото. От долу има стоманена пластитна в която се завиват винтовете които стягат седлата.

 

Новите тремола правени в Китай, нямат а резбата е правена в цинковата сплав. По система хели койл. Поне така разбрах от тук

 

http://www.jemsite.com/forums/f21/ibanez-edge-zero-cheap-metal-reminder-115292-2.html#post1126822

Ето както падна като пружина след като развивах винта да си интонирам трета а и после първа струна.

Ето както написа Рич от ибанезрулз

That looks more like a Heli-coil repair than threads.

 

t1.JPG

Имах големи надежди и китарата си вади супер звук и е много добра като дърво.

Хардуера е с занижено качество.

Това е 6тия ми ибанез. 1вия с проблеми. По точно втория. Първия беше Реб Бич модел произведен в коря и една резба на ръчката падна. беше преди 12 години.

 

Ако аз съм единствения с такъв проблем, то нека това да служи като петно върху името ми и като музикант!

 

Поздрави на всички!

Отговорено

^ дали ако ти се счупи седло на втория месец пак би казал „ТОВА СА ДЯЛВОСКИ ДОБРИ КИТАРИ! ”

 

Мисля ,че тезата ми е пределно ясна! НЕ МОЖЕ ДА СЕ ВАДЯТ ЗАКЛЮЧЕНИ ЗА ВСИЧКИ КИТАРИ "ИБАНЕЦ", МОДЕЛ "ПРЕСТИЖ" от ЕДНА бройка било тя читава или не!

 

Със Здраве!

Отговорено

Точно така!

Ще продължавам да свиря на Ибанез. Никоя друга китара не ми е допадала колко тази марка.

Всички Ибанци които съм имал са били невероятни. И затова отидох това лято и си купих нов.

 

И не съм се отказал от него. Сега чакам старо тремоло ЕДЖ Про с което вече съм свирил и е солидно като скала!

И с нетърпение чакам пак да свиря на нея, след малко модификации!

В чуждоезичен форум ми казаха че съм единствения с такъв проблем. Явно е така!

Отговорено

Приятели, както повечето от вас знаят - аз съм човека, който отговая за всичките ни ( на MCI ) магазини в София. Поради тази причина, а и заради факта, че лично аз се заех с разрешаването на проблема с въпросната китара, ще си позволя да напиша в абсолютно телеграфен и безпристрастен стил няколко неща :

1. Вегнага щом разбрах за проблема - заедно с Дими установихме коя "проблемна" част да се поръча от нас, за да бъде заменена по възможно най-бързия начин.

2. Исках китарата да влезе в сервиза, за да се инспектира и съответно да бъде докладван евентуален "фабричен дефект" на фирмата производител, за да може да си направят раследване по сериен номер на партида и т.н. и да се вземат съответните мерки и да бъдат предпазени бъдещи клиенти, ако наистина е съществувал някакъв дефект. Това е начина по който процедират почти всички фирми. За жалост обаче - китарата не можа да стигне до сервиза ни, защото Дими записваше албум и нямаше как да си позволи това забавяне.

3. Както аз, така и Иван Икономов бяхме готови да заменим китарата на Дими за чисто нова. Но уви, поради горната причина и това не успя да се случи.

4. Мисля, че направихме абсолютно всичко по силите си за да помогнем по всякакъв начин за разрешаване на проблема и то без да ни интересува нищо друго, освен чисто човешкото, колегиално(защото всички сме музиканти) отношение към приятел.

 

Продали сме повече от хиляда китари Ибанез, много от тях със същата механика. Тази е първата с която сме имали такъв проблем. За жалост не мога да взимам отношение по въпроси за здравина, изработка и т.н., защото не съм достатъчно компетентен. За тази цел си има сервиз.

 

В магазините ни има повече от 500 китари, които абсолютно всеки е свободен да пробва колкото си иска, на никой не сме му сложили инструмент в торбичката за пазаруване насилствено, нито пък сме възпрепятствали по някакъв начин избора му, дори и да му е отнемал седмици или месеци :) Мисля, че много трудно ще се намери някой, който да е останал недоволен от качество на обслужване, атмосфера, от аромата на кафето ни и т.н. :) Е, сигурно има и такива, но моля ви - не превръщайте темата в някакво дребнаво злобеене - ще си докарате някоя язва icon_shithappens.gif По-добре заповядайте да изпием по някоя бира !

 

Понеже мернах и нещо за лошите стоки в Бг... Даже ми е малко смешно да го коментирам, но все пак... Бъдете сигурни, че стоките, които получаваме както ние, така и останалите вносители на музикални инструменти в България са с едно и също качество, като тези в Германия, Англия, Нова Гвинея и т.н. Всякакви други твърдения са меко казано несериозни. Ясно е, че българите много обичаме сами да се поставяме в позицията на прецаканите, но нещата поне в нашия бизнес отдавна са други, а екипите ни се стараят да ги направят дори още по-добри, заради свития пазар и ограничените финансови възможности. Самият факт, че цените ни (не само нашите, а и на много други фирми) са същите, като тези в цяла Европа (въпреки, че пазара ни е в милиони пъти по-малък от този в Германия например) говори добре за нас, и е чудесно за клиентите, защото им се предлага най-добрата цена !

 

Поздрави :)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.