Jump to content
Българският форум за музиканти

los vlados

Members
  • Мнения

    56
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно los vlados

  • Рожден ден 07/16/1973

Previous Fields

  • Инструмент
    Hardware

Contact Methods

  • Website URL
    http://e23n42sf.com/

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Music

    http://e23n42sf.com/

los vlados's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

6

Обществена Репутация

  1. Радвам се, че съм помогнал , но не разбирам притесненията ти относно това, че ще ползваш ЕQ -тата на някои от бусовете, след като те са точно преди Мастера - единствено ти дават възможност да използваш независимо до 4 различни ЕQ -та като мастер, а не единственото ЕQ, което щеше да имаш на самия Мастер. Ако ти се занимава ще ти напиша как да използваш Aux - Send - Return сетинга, така можеш да ползваш и външни уреди към Мастера. За да се ползват Aux -вете се влиза без Shift да е вкючен в Effect менюто с копче 8. В Mode да е Loop / Insert . В Input / Output Patch избирам Effect 1 да е Mono и в In-L да е Aux 3, в Output не се избира нищо. Същото да е и за Effect 2, но в In-L избирам да е Aux 4. В Assign Menu -то без Shift с клавиш 5 в отворилия се прозорец , Buss (3-тото) избирам в долен ляв ъгъл на Effect 1-2 да е Stereo. Промените се правят с 4 -ти въртящ се Pod и се виждат в горния десен ъгъл. С вкючен Shift и клавиш 2 влизам в I/O Menu -то и на втора страница, което са ch.17-18 In пачовете да са надолу към Adat 3 - 4 като на снимка N2, от които ти бях изпратил. Каналите ch.19-20 да са пачнати нагоре към Assign Return1 - Assign Return2. В Output секцията си остават като на снимка N3. В Assign Sect. секцията и четитите да са на Send /Return и в Mode Send да са на Aux -вете. Във втори леър на канали 17-18 в Module Aux 3 и Aux 4 да са на PRE за да има сигнал. В Layer status влизаш в Master и проверяваш, дали канал 25-26 и 27-28 не са Mute, защото това са изходите на самите Aux - ве 1-2-3-4. Отдолу са отбелязани на корпуса на миксера със синьо. Каналите 25-26 и 27-28 винаги да са Stereo.Кабелите, които отиват във външния уред излизат от Assignable Send 3-4 на миксера. кабелите, които се връщат от външния уред към миксера да влизат в Assignable Return 1-2. В Module на канал 17-18 Aux секцията увеличавам Aux 3-4, за да излезне сигнал от Send 3-4 изходите към външния уред. След като сигналът е влезнал в уреда се връща към Return 1-2 на миксера. В Module на канал 19-20 в Aux секцията увеличавам Aux 1-2 за да излезне сигнала от Return 1-2 входовете. Вече може да се чуе ефектирания сигнал. Самите канал 17-18 да са на Mute, защото сигналът, който ме интересува излиза от 19-20. За да чувам ефектирания сигнал в Control Room секцията, която се намира под надписа Tascam да е включено на SEL1 / Aux1-2. За слушане на чист сигнал без ефект в Control Room да е на Stereo, канали 19-20 да са Mute. В противен случай ще чувам и ефектирания и чистия сигнал заедно. Когато слушам чистия сигнал от канал 17-18 и съм на Stereo в Control Room , от Layer Status на Master канали 25-26 и 27-28 да са Mute. Само за слушане на ефектирания сигнал мутвам 17-18 и освобождавам 25-26 и 27-28 от Master и включвам на SEL1 / Aux1-2. В миксера използвам хардуерните Send 3-4 и Return 1-2 за In/Out към външният уред.
  2. Не знам точно каква конфигурация използваш за връзване на миксера, но ще ти кажа как е при мен. Инпут каналите ch.1-16 са насочени към stereo ADAT бъсовете, с които разполага миксерът АDAT 1-8 , в случая използвам ADAT 1-2 за входове от аналоговите IN, но може да се пачне и към Digital IN или в зависимост, от каквото влиза в миксера. ADAT 3-4 ползвам за Stereo Out на Cubase или по-точно аудио интерфейса, вързан към компютъра. Аудио картата е вързана към миксера чрез ADAT кабели двупосочно и Work Sync кабел. За Master Clock използвам аудио картата / Cubase , DM24 e Slave. Интересува те как да използваш EQ на Main Out , но в случая имаш 4 стерео ADAT Main Output, които отиват към Мастер- изходите на миксера, давайки ти възможност да обработваш сигнала преди да е стигнал мастера, а след това на самия мастер да коригираш още един път, ако искаш. При мен нещата са вързани по следния начин : Натискаш белия Shift клавиш в секцията Screen Mode дясно от дисплея, трябва да е включен. След това натискаш клавиш 2, който е за I/O менюто. След като си влязъл в прозореца с клавиш 1 под диплея, избираш страница за ch.1-16 In и правиш пачовете, както са на снимка N'1. След като си направил пачовете, с клавиш 2 влизаш в прозореца ch.17-32 In и правиш пачовете от снимка N'2. С Клавиш 3 влизаш в прозореца Output и избираш Stereo Output ,правиш пачовете от снимка N'3. След като си пачнал всичко, през Layer Status панела, който е в десния долен ъгъл до транспорт секцията, избираш ch.17-32 снимка N'4 - в момента първите 2 канала ch.17-18 са ADAT1-2, а ch.19-20 - ADAT3-4. Aка каналите са ти Mono, натисни SEL копчетата на канал 17 и 18 заедно и по този начин ги линкваш да са Stereo. Ще получиш съобщение на дисплея и натисни Enter в Screen Mode секцията.В ляво от дисплея има бял клавиш Module с него влизаш в прозореца на ch.17-18, или в случая ADAT1-2. В отворилия се прозорец имаш избора на Dinamics - EQ - AUX и с клавишите под дисплея избираш желаната секция снимка N'5. В лявата страна от дисплея са разположени копчетата за избиране на честотите на ЕQ-то, както и копчето ON за включване , също така и Stereo трябва да е включено от Ch Assign секцията снимка N'6. Надявам се да съм обяснил как стават някои от минималните възможности, с които разполага миксерът. Направен е да работи и поддържа клок с различни външни устройства, използвайки Transport секцията му, но мисля, че ще трябва първо да се запознаеш с вътрешната архитектура на миксера като пачове, а те са много, за да можеш да го използваш пълноценно.Успех! P.S Пробвах да кача снимките , но няма да стане с директен ъплоуд както и с линк , за това ще ги зипна и кача в нета. Линк за сваляне на снимките http://dox.bg/files/dw?a=5b9b70cbd1
  3. Всеки Adat Buss има EQ.Сигнала от бъсовете минава към Main Out. В момента нямам възможност, но довечера ще ти напиша подробно как стават вътрешните пачове.
  4. Софтуера, легален ли е ?
  5. Би ли обяснил точно каква е ситуацията, защото ако аналоговите ти Input са насочени към някои от 4 - те ADAT BUSS, то ползваи EQ тата на самите бъсове, или другия вариант е да пачнеш сигнала през Send / Return така ще се използва, както е на старите миксери Aux Sends.Всичко зависи от това как ще направиш вътрешните връски.Има доста добър форум на Tascam в раздела TASCAM Digital Equipment .Има всякаква информация относно миксера.Или пробвай да влезнеш с включен Shift и копче #5 на кейборда в I/O страницата, с четрите копчета под дисплея натисни 4 тото.От тук можеш да определиш Assignable Sends. Линк към форума http://www.tascamforums.com/index.php?showforum=8
  6. Така е, но в днешно време всичко е базирано най-вече на пазарна икономика, а не на реални резултати. Просто ми стана любопитно с каква лекота се пренебрегват интерфейси като Motu, които използват първи FireWire за Audio Interface не случайно. Но единственият начин за сравнение си остава A - B теста, всичко останало е теория.
  7. От 2007 година ползвам Motu Traveler на OSX платформа и досега не съм имал никога проблем с драйвърите или качеството на записа.Относно конверторите както Motu, така и RME ползват конвертори на Asahi Kasei.Ето някои от аудио интерфейсите и тяхните конвертори. Производители и тяхните съкращения: Cirrus Logic - CS Wolfson - WM Asahi Kasei - AK TI Burr Brown - PCM ALESIS IO|26 CS5361 ALLEN&HEATH R16 AD CS5368 DA Burr-Brown PCM1404 Main I/O CS4271 APOGEE Ensemble CS4272 DUET: CS4272/MICPRE TI PGA2500/ 1394AUDIO Oxfw971 AD8000SE: A/D:AKM AK5391; D/A: Analog Devices AD1851 Rosetta 200: A/D:CS5361 D/A: Analog Devices AD1852 MiniDAC:AD1955 ARS MiniMe: A/D AKM 5380VT, D/A (monitoring) AKM 4380VT AD-16X DAC CS4398 ADC CS5381 or CS5361 ART Tube Fire8: adc-AK5384; dac-AK4358 BENCHMARK DAC1: D/A: Analog Devices AD1853 5532 opamp BEHRINGER SRC2496:AKM AK5393 AK4393 JRC 458 DIGIDESIGN 192 I/O PTHD: A/D:AKM AK5394A; D/A: AKM AK4394 001 CS4223 CS4223 OPAMP - TL074 002R: A/D:AKM AK5383vs D/A: AKM AK4393vs 003 A/D CS5381 CS5361 D/A CS4392 MBox AK5383 AK5383 TAS1020 MBox2 Mini: ADC - CS5361 ECLER EVO5: A/D CS5366-CQZ and D/A CS4385 ECHO AUDIO Indigo DJx - AK4396 Indigo IOx - AK4620B Indigo DJx - AK4396 Indigo IOx - AK4620B AudioFire 2 (Newer models) - AK4620B AudioFire 2 (Older models) - AK4620A AudioFire 4 (Newer models) - AK4620B AudioFire 4 (Older models) - AK4620A AudioFire 8 - CS4272 AudioFire 8a (Newer model w/ ADAT) - AK4620B AudioFire Pre8 - AK4620B AudioFire 12 (Newer models: FireWire ports' beveled edges pointing down) - AK4620B AudioFire 12 (Older models: FireWire ports' beveled edges pointing up) - CS4272 Layla3G - CS4272 Gina3G - CS42426 Echo Gina24 A/D AK4393 D/A AK5383 Indigo dj - CS4392 Indigo i/o - CS4272 MiaMIDI - AK4528 EGO Systems/ESI ESU1808 Akm Ak5384 ADC Akm Ak4358vq MAXIO EX8K: A/D:AKM AK5394A; D/A: AKM AK4395 MaXiO 032e AK5394, AK4395 Juli@: A/D:AKM AK5385A; D/A: AKM AK4358 E-MU Systems 0202 USB: CS4392 AK5385m 0404 USB AK5385a AK4396 TRACKER PRE AK5385, CS4392 0404: PCM1804 AKM AK4395 1820: PCM1804 CS4392 1212m AK5394 CS4398 1616m AK5394 CS4398 1820M AK5394A CS4398 JRC2068 FOCUSRITE Saffire CS42428-CQ Saffire LE CS42432-DMZ Saffire 6 USB CS4272 Platinum 8 OctoPre AKM5383 AKM5383 Saffire Pro CS4272 Liquid Saffire 56 CS4272 KRK Ergo A/D AK4620 D/A AK4396 ASRC AK4122 LEXICON fw810s CS4272-CZZ CS42426 dbx TypeIV LINE 6 TonePort/Studio UX1/UX2 : AK4528 TonePort UX8 : CS4272 Pod X3 : CS4272 LUCID AD9624 A/D:CS5396 DA9624 D/A:CS5396 ADA8824: A/D:AKM AK5392; D/A: AKM AK4324 LYNX Studio TWO/L22: A/D:AKM AK5394A; D/A: Cirrus Logic CS4396 AES16?AK4114x8 AES16-SRC?AK4114x8?AD1896x4 AURORA CS5381 MACKIE FIREWIRE CARD ONYX A/D AK5384 D/A AK4528 ONYX 400/F 1200F A/D AK5385 D/A AK4358 M-AUDIO Audiophile 192 AKM AK5385A AK4358 Audiophile 2496 AK4528VF AK4528VF CS8427 Audiophile USB A/D D/A AK4528VF Delta44 & 66 AK4524 Delta1010 A/D AK5383 D/A AK4393 ProjectMix A/D AK5381 D/A AK4358 Firewire Solo ADC AK5357?DAC AK4381 Firewire 410 : Envy24 HT, AK4355/AK4381, AK5380 FireWire 1814 Input 1&2 A/D AK5385A, Ins 3-8 A/D AK5381, D/A AK4358 Profire 610, 2626: AK4620 MOTU MOTU 828 AK4321VF CS4223-KS OPAMPS - 4580 MOTU 828 Mk2 AK4528*8/AK4382 DAC for main outs MOTU 2408 mk3 AKM AK4528VF MOTU 828mk3 TI PGA2500,CS5364 8in CS5368, volume CS3308 8out AK4358 AK4382 MAIN AK4396 MOTU 8pre AK5385 AK4382 MOTU HD192 AK5394 MOTU 896HD AKM 5385 Motu Ultralite: AK4620AVF Motu Traveller: A/D AK5385AVS, sorry no info for D/a METRIC HALO Mobile I/O 2882?DSP A/D AK5383 D/A AK4393 ULN2: A/D is the AKM 5383 and D/A is the AKM 4393 ULN8 AKM 5394 AKM 4395 Lio-8 AD AK5394 DA AK4395 MYTEK 8X96:ADC - CS5396 (or CS8427?) DAC - CS5396 Stereo192 ADC - AKM 5394A 8x192 AD Burr Brown PCM4202 DA Analog Devices ad1955 KRK Ergo DAC AKM4396 NOVATION nio 2 | 4(CS4272,AK4394) PRESONUS Presonus Firebox ADC:AKM AK5384 DAC: AKM AK4358/ST Micro MC33078,33079 PreSonus FireStudio 26in26out(8in8out)AK5384 AK4358? PreSonus FIREPOD 10in10out(8in8out) AK5384 AK4358? MSR (monitor studio remote) for Presonus FireStudio WM8590GEDS Presonus Firestudio Mobile AD PCM4204 DA PCM4104 PRISMSOUND Orpheus A/D CS5381 D/A CS4398, Mic pre PGA2500, Line ins OPA2134, Line outs venerable 5532 (TI ver), Headphone out OPA2134 DA-2 TDA 1547 ADA-8XR AKM AK4395 RME RME ADI-2: A/D:AKM AK5385 D/A: AKM AK4395 RME ADI-8: A/D AK5392 D/A AD1852 RME ADI-8 DS: A/D:AKM AK5393A; D/A: Analog Devices AD1852 RME Digi96/8 PST/PAD: A/D AK5383 D/A Analog Devices AD1852 RME HDSP 9632: A/D:AKM AK5385A; D/A: Analog Devices AD1852 RME HDSPe AIO ADC - CS5361 DAC - AD1852 RME FIREFACE 800 A/D AK5385 D/A AK4395(AK4396 since March 2005) RME FIREFACE 400 A/D D/A AK4620A RME FIREFACE UFX A/D CS5368 D/A PCM4104 RME Multiface 1: A/D D/A AK4528VF RME Multiface 2: A/D D/A AK4620A ROLAND Edirol UA-101 USB 2.0 A/D CS5340 D/A AKM 4385 EDIROL UA-25 DAC AK4385 ADC AK5381 DAI AK4114?USB TUSB3200 EDIROL UA-1EX DAC AK4385 ADC AK5357 DAI AK4114 USB TUSB3200 EDIROL FA66 AKM 4385VT CS5340 SM PRO AUDIO ADDA 192-S: A/D CS5381 D/A CS4398 STEINBERG MR816 AD AK5385BVF-E2 DA AK4358VQ Yamaha N-12 AD AKM AK5385 DA AKM AK4393 and AK4382A for AUX and phones. Discrete preamp -> JRC2068MD Op-amps for unbalancing -> insert jack -> NE5532DA for balancing before the ADC TASCAM TASCAM US-144 A/D AK5385 D/A AK4384 TASCAM US-122L DAC AK4384 ADC AK5381 TASCAM US-800 ADC: AKM 5359ET DAC: AKM 4384ET T.C.electronic TC KONNEKT 24D/live: AK4620b INA163 Studio KONNEKT48 DA AK4359 AK4385, AD AK5358 AK5359 OPAMP JRC 2068 TC Impact Twin AD/DA AK4620 Output opamps 4-NE5532. TERRATEC terratec x24 phase cs42426 UNIVERSAL AUDIO Apollo AD AKM AK5388EQ (Quad AD) DA CS4398 DA(Headphones) AK4480 Preamps x4 - PGA2500 UА 2192 AD AKM AK5394 , DA AKM AK4396 OTHER BRANDS Yamaha N-12 AD AKM AK5385 , DA AKM AK4393 AQVOX USB 2 D/A MKII PCM17964 Audioresearch DAC7 PCM1792 Berkley Audio Design Alfa Dac AD1955A Bryston BDA-1 CS-4398 Cambridge Audio Dac Magic WM8740 Cary Audio Xciter Dac AK4399 Lavry Da11 Analog Devices 1955 Logitech Transporter AKM AK4396 Matrix mini-i AD1955 Musical Fidelity V-Dac Burr Brown DSD1792 Northstar Extremo PCM1792 Ps Audio Dac III: Burr Brown 1798 PS Audio Perfect Wave DAC WM8741 Stello Da-100 signature AK4395, AD1896 upsampler Sutra DAC 1 Burr-Brown 1740 Weiss Dac2 Burr Brown PCM1792 Weiss Dac 202 Sabre ESS9018 Weiss Medea DAC AD1853
  8. Даже бих допълнил за по разбиращите, че един от най-голямите недостатъци на Reason, който се състои в това, че няма Midi Out, е решен. Лично аз винаги съм се радвал много на Matrix sequencer за синтове или Redrum sequencer за битове на Reason, който е пълна емулация на хардуерен секвенсер с всичките му опции и няма мн.други подобни софтуерни изпълнения. Аз бих използвал най-вече Matrix sequencer за секвенсер на външни хардуерни синтове, но това което искам да кажа е, че има разработен код, с който вече може да се използва и миди изход на Reason, чрез преобразуване на CV и Audio. Ще постна линк за заинтересуваните, защото процедурата е малко дълга. Като хост ще трябва, обаче да имате Reaper, от който ще може свободно да пренасочите сигнала към друг софтуерен хост.При Мак става със IAC Driver който си върви със OSX. http://forum.cockos.com/showthread.php?t=62754
  9. Ами най-удобният вариянт е лаптоп с миди клавиатура 1-3 октави и аудио карта- така мидито си го слагаш в ръчния багаж заедно с картата. Другият вариянт е синт модул, но отново ще трябва да ползваш рак кейс, ако разбира се не искаш да го оплатняваш някак си в ръчния багаж. Иначе си взимаш хубав и голям кейс и го пълниш с хубави оплатнения и слагаш мастер синтезатора в него, но никога не се знае как ще го товарят и разтоварят, затова е най-добре да си застраховаш винаги инструментите в някоя компания против всякакви злополуки. В базара на Музикант имаше миди клавиатура на М-Аудио Oxygen8, която беше, мисля че до 2 окт.,има също и кейсове. Даже има и моя обява точно за кейс на Proel Pro с размери 150х47х25, в който влиза почти всякакъв клавир.
  10. Бих те посъветвал, ако ще даваш към 300-350 лв да погледнеш в Базара на Музикант и мисля, че имаше до тази цена синтезатори, които можеш да използваш през MIDI OUT вързан към Midi IN нa аудио картата отново като миди контролер, с леката разлика, че ще имаш истински инструмент, който ще можеш да си свириш и използваш независимо, без компютър.Иначе M-Audio е по-добрият избор ако си решил да си купуваш контролер. P.S Преди години ползвах един Еvolution MК 249С и бях доволен от работата с него, добро качество и се познава от повечето системи, и без драйвъри.Също така Еvolution MК 461С. Но истинският синтезатор е инструмент,контролерите са кухи кутийки. Линк за Evolution + Master keyboards http://www.wikizic.org/Evolution/b060201-Master-keyboards/
  11. Желая ти успех.
  12. Малко Електроника стил Cyber Breaks - Not for Paranoids '2012 http://e23n42sf.com/?page_id=3
  13. Честно казано не се сещам точно къде съм ги използвал, но семплите със сигорност са с добро качество.Въпреки, че сега погледнах и си пише в описанието. CONTAINS 501 WAV SAMPLES. Price:$7.95 THESE SOUNDS WERE RECORDED AND INDIVIDUALLY PROCESSED BY PROFESSIONAL ENGINEERS USING PRO TOOLS FOR THE BEST SAMPLE QUALITY AVAILABLE. ALL SAMPLES ARE IN 44.1KHZ/16 BIT WAV FILES FOR ANY HARDWARE OR SOFTWARE SAMPLER THAT WORK WITH .WAV FILES.
  14. Семплите съм ги купувал от тук http://www.wildstyle24.com/ROLAND_TB_303__2D__501_WAV_SAMPLES.html .За парите си струват напълно, а и изборът е доста голям. В последно време гледам да си правя сам семплите, използвайки наличните машини, които имам, защото честно казано TB303 са ОК, но леко са ми писнали като звучене и определено предпочитам да използвам Novation Bass Station за басове, защото е доста по- добър относно синтезис спрямо TB303. За free семпли, които са wave, има тук някои, иначе за mp3 мисля, че нетът е пълен. http://www.freesound.org/people/pitmusic/packs/474/?page=1#sound
  15. Ако си решил да го ползваш като друм машина задължително провери Korg ESX който е много добър семплер, но няма възможност да работи с дълги семпли но за one shot sample е убиец. Аз го ползвам като друм машина със на Roland TR808 - 909 , TB303 семпли. Другото е че си е типичния за Electribe моделите Real Step Sequencer и за лайф е перфектен.В нета има и free Editor за него с който просто правиш чудеса. За iPad го има със сигорност. http://www.soundonsound.com/sos/mar04/articles/korgesx1.htm
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.