Jump to content
Българският форум за музиканти

guitar addition

новаци
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

guitar addition's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Предимно използвам Алтернейт, поне се опитвам доколкото мога, но според мен това е техниката, която дава най-добър контрол, а и според мен най- много се доближава до свиренето с пръсти при класическата китара, където номера е винаги да редуваш показалеца и средния пръст и ръката да е максимално отпусната! Имам проблеми с алтернейта разбира се и си мисля ,че е от грешна постановка....просто като се спускам към високите струни понякога ги закачам с палец и ги заглушавам без да искам! Изгледал съм доста китаристи, които използват тази техника и ми прави впечатление, че или си извиват характерно палеца към показалеца или атакуват от различна позиция и то още от китката.
  2. Първо да кажа какво имам в предвид под "универсална" - за мен универсална китара не съществува, за всеки стил си има съответната китара, която успява да разкрие красотата му, като естествено има различни мнения и спорове коя китара към кой стил да бъде причислена! Пример за блус кое е по-добре Фендер или Гибсън - колкото хора - толкова и мнения, на едни им харесва звученето на Гибсъ и на дебелия гриф, а на други специфицния звук, тънкия гриф и характерното дрънчене на Фендера! Ето защо под универсална китара разбирам такава, която звучи не зле в повечето от стиловете! Естествено от китара за 500-600 лв. /Ибаниз ГРГ или дори някое от евтините РГ / не можем да говорим за правило, а според мен повече трябва да се гледат определени бройки! В този ред на мисли аз лично считам , че Ибанез се представят не зле в доста стилове, наистина имат по-скоро рок звучене, но и за солиране са супер, може да се свири и фънк, а и блус в зависимост от ампа! 90% от моделите им са липови, което според мен не е добре за хай гейн свирня, но и там не се справят зле! За Ямаха личното ми мнение е че са особени инструменти, как да кажа - с характер и това важи за повечето им модели, свирил съм на доста Ямахи, както ориентирани към тежки стилове, така и на акустични техни инструменти....не знам как да го обясня, може би е лично усещане....
  3. Здравей! Според мен трява да отидеш и да пробваш двете китари....за мен Ямаха са инструменти с особен характер (дори и евтините им модели) които не се харесват на всеки, но ако ти пасне ще си останеш завинаги с тази марка и само ще сменяш за по-добри и скъпи модели! Аз лично бих предпочел Ibanez защото е как да се изразя "универсална" китара и е удобна за свирене на 95% от китаристите! Наистина конкретния модел е недотам изпипан и си има косури, но мисля че това e по-добрия избор! Ако имаш възможност да вземеш ГРГ270, там нещата са осезателно по-добре, онзи ден пробвах и двете китари в един магазин и 270 ми хареса в пъти повече, въпреки че не съм голям фен на флойд роуза! За Джаксън не ми се говори, защото евтините им модели според мен са си доста зле, поне тези които съм имал възможността да пробвам! Ясно е че при китари в ценовия диапазон 400 -700 лв. говорим за бройки, защото една с една не си приличат! Така че пробваш и Rock on
  4. Здравей, И според мен проблема се проявява от преумора и неправилна постановка! Показалец изтръпва както по причините посочени от хората по-горе, така и от пренатоварване на сухожилието между палеца и показалеца на лявата ръка, ако се замислиш то е в постоянен натиск върху грифа на китарата и е свързващото звено между всички пръсти на ръката и противоположния палец! Нещата се оправят с почивка, а възможно е формата на грифа да не ти е удобна, ако имаш възможност да опиташ и други китари и проблема изчезне значи формата на грифа не ти е удобна! Поздрави
  5. Здравейте, отдавна чета форума, но днес вече реших да напиша нещо, finaly Свиря от доста време ( 1993 г. май беше), първоначално ходих на уроци, но май не попаднах на учител, който да ме вдъхнови истински и се отказах от този начин на обучение и просто започнах самостоятелно да се изграждам като китарист. Започнах да чета книжки с теория, попаднах на едни апокрифни листовки с акорди и се запалих здраво и така до днес. Като цяло си мисля, че уроците са много полезни, ако човек желае да постигне резултати и то относително бързо, но от друга страна е неизбежно зациклянето в една материя, от което според мен рано или късно ще доведе до музициране по схема, в което няма лошо разбира се, но зависи кой как разбира нещата! Някой ще каже , че техничните, бързите изпълнения са върха и за тези които ги отричат гроздето е кисело и т.н., но според мен за да е одухотворена музиката, човек трябва да се е отърсил от предрасъдъците....и просто да свири От друга страна има толкова добри, самобитни музиканти с емблематичен звук и техника, които просто го могат.......когато музиката е в теб тя търси начин да излезе на показ, независимо под каква форма, изсвирена на всякакъв инструмент. По соц. време големите глави в музикалната академия са се присмивали на Ф.Меркюри(RIP), че постановката му на пиано била грешна, свирел като машинописка с двата показалеца, но това не пречи идеите и изпълненията му да са гениални! Та за финал, уроците са полезни само до толкова, че да ти дадат техника, която да ти позволи да изсвириш идеите си! Поздрави
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.