Jump to content
Българският форум за музиканти

Gogo-Krossfire

Members
  • Мнения

    48
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Gogo-Krossfire

  • Рожден ден 09/22/1985

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара

Contact Methods

  • Website URL
    http://krossfirebg.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив
  • Interests
    Музика :P :)

Gogo-Krossfire's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Gogo-Krossfire

    Schecter C-1 Fr

    Неразбирам много от Schecter, но това така на катринка и на спецификации изглежда много добре! Особено за тези пари си е направо бомбастик Пък и като се има на предвид, че тези адаптери ( както пише в линка ) са Duncan Designed версията на Blackouts направо ми изглежда супер яко Незнам, пак казвам, че нямам опит с фирмата Schecter, но като погледна цената и компонентите на китарата ми се струва супер
  2. Alternate му е майката Е, поне за мен де Дълго време използвах горе споменатия economy, но винаги се дразнех колко не сигурно се чувствах с него. Липсваше ми стабилност ( това вече може да е индивидуално ). Пък и като се има на предвид, че economy става предимно за гамови движеня от сорта 3 тона на струна, а alternate е доста по-универсален Това най-ясно се усеща като се свирят секвенционни движения и по-оплетени редувания на тонове. Незнам, поне аз така ги усещам нещата, може на някой да са му по-удобни тези неща с eco. Та, от както минах на alternate преди няколко години, съм изключително доволен. Супер стабилно се чувствам, все едно забравям за дясната рака и не я мисля. За бързи пасажи е N1 за мен. Сега за атака нз колко точно има значение, но ако има ще е в полза на alternate Вече за синхрона мисля, че при единия и другия начин се дължи на practice, нз дали някой те предрасполага по-лесно към синхрон Та тъй Жули си нагоре-надолу и не го мисли Не че отричам economy, бих го изпозвам ако сметна за добре в дадена ситуация Иначе, аз използвам предимно alternate в свиренето си, суйп. за арпежи и легатото си е легато П.П. Трябва да се добави, че всеки си има стил и маниер на свирене и това също указва влияние
  3. Мерси на всички отзовали се Закарх китарката да я видят и казаха, че нищо и няма Просто чат-пат това цъкване се дължало на шиша в грифа Аз така и предположих, защото ставаше рядко, пък и китарата изглеждаше много стабилна ( не се клатепе в сглобката, както спомена по-горе един колега ), не изглеждаше да има проблем, но аз я занесох да я погледнат за подсигуровка Мерси пак на всички П.П. Thanks Master...
  4. Забравих да добавя, че обикновено се получава като се връткам на ляво на диасно с китарата при малко по-силен натиск на грифа Мерси предварително
  5. Значи, вчера си взех нова китарка http://www.thomann.de/nl/jackson_dkmgt_bk.htm Всичко е много добре, много съм доволен, машината е убиец. Единственото, което ме притеснява е, че чат пат, от време на време има едно леко пукване в областа кадето се съединява грифа с тялото ( споменах ли, че е bolt-on. :? ). То поскоро го усещаш от колкото да го чуваш и е рядко, но го има. Сега незнам дали е защото е новичка и не е свирено много на нея и още улягът дръвце, резбички, сглобки и тн. или има някакъв проблем. Та ако някой има опит с подобна ситуация или просто знае за какво става вапрос, ще съм благодарен за съвет Да се възползвам от гаранцията си или не.
  6. Gogo-Krossfire

    Japan & Korea

    Гледкам си в този ранен час разни китарки из нета и един факт ме накара доста да се зачудя. Значи, китарките които гледах бяха на добре познатите ни ESP и Jackson. Та, не знаех, че средните класове на ESP, сиреч LTD ,са корейски ( за тази некомпетентност сам съм си виновен, но никога не съм се интересувал от ESP китарите ), докато средните класове на Jackson са джапанки Японците няма какво да ги мисля, от тях само добро съм видял Ibanez-a ми RG550 е японски, толкова години вече no problem ЕSP високия клас са японски Както и много хора твърдят, че японците имат страшен контрол над качеството, по нищо не отстъпват на USA и им се доверяват Докато това Made In Korea хич не ми прозвуча добре, като знам какви са кореиските Ibanez-и. Незнам, може при ESP да е савсем различно положението Та, имам ли право да се съмнявам или несправедливо не се доверявам на иначе така обичаните от мен корейци И втори въпрос ( като ще отварям тема ) Нещо немога да вдяна, каква е точно разликата между ESP и LTD. Значи при Jackson-ите разликата във високите и средните класове е очевадна Твърдят, че са хендмейд, използват специален отбран мейпъл за грифовете и повечето идват с оригинални флойдове Докато при ESP i LTD все едно си направил Copy & Paste Значи, ако горе посоченият корейски фактор е безпроблемен и изработката е еднакво добра... нещо... Вярно, че ESP-тата идват с оригинални флойдове, но примерно, както аз искам в момента китара с твърд бридж, хич не ме грее това предимство Може аз да съм в някаква велика заблуда, моля да ме извините ако е така, но просто ми стана много любопитно
  7. 1. Не разбирам защо ме нападаш за това видео Не съм го правил аз Просто го бях гледал и ми беше любопитно дали колегата не говори за същото Това не означава, че съм съгласен с твърдението Просто казах, че съм гледал такова видео, нищо повече 2. Никаде не съм казвал, че флойдовете на Ibanez sux Просто, че тези с които идват Jackson не отстъпват и според мен това не трябва да се смята за предимство при моделите китари. Това че за мен Schaller са най-добри е лично мнение " ...Което ЗА МЕН е по-добре от масата Edge на Ibanez... ". Честно казано съм срещал хора да се оплакват от скъпи Edge-ове, докато от Schaller никога Незнам може и да има, просто аз не съм срещал Айде, мир, може да не сме се разбрали правилно, може и аз да не съм се изразил правилно Sorry ако е така П.П. Баси, аз свиря с Ibanez, би трябвало да съм за тях
  8. Дам, съгласен съм Но това, което имах на предвид е, че най-добрите флойдове са оригиналите от FloydRose и то тези правени от Schaller Иначе те си оставят FloydRose, не се сменя марката Само производството е различно
  9. Само че оригиналните се правят от компания наречена FloydRose, тези на Schaller са лицензни все пак ( не че са лоши, само уточнявам ) Ами всъщност оригиналните флойдове на FloydRose се правят от няколко фирими Една от тях ( както и най-добрата ) е Schaller Отделно Schaller си правят тяхни флойдове, които са лиценз и хич не са лоши Та ако на флойда ти имаш логото на FloydRose ( не " ...under the licence of floyd patent... "или там както беше ) и под основната плочка пише Made In Germany значи флойда е правен от Schaller
  10. Аз съм гледал едно видео, незнам дали е същото, където един тип обясняваше как активните му EMG-та хващали вибрации от пружините на флоида при нормално свирене. Сложил струни Earnie Ball и се решил проблема А по темата да добавя, че доста от скъпите модели на Jackson идват с Original Floyd. , а не с лиценз правен от Jackson. Което за мен е по-добре от масата Edge на Ibanez Защото най-добрите флойдове са оригиналните, правени от немците Schaller. Такаче предимството на Ibanez от към флойд е много спорно
  11. Стана почти като " Арно ли е? "
  12. Gogo-Krossfire

    Вярно ли е?

    От ляво и от дясно чувам за това, че на един инструмен не е хубаво да се свири от различни хора. Сиреч, не е хубаво някой друг да ти свири на китарката Много ми е любопитно дали е вярно това нещо. И ако да, защо е така и в какво точно се изразява евентуалнят проблем. Знам, че това е малко общо за всички инструменти, но мен лично ме интересува спецялно за китара Затова и постнах тук темата Та вярно ли е? Ако да, защо? И какво би станало евентуално на една китара, ако свири и някой друг на нея. Мерси предварително
  13. Здрасти Гледам повечето мнения са за ниските класове китари. То е ясно, че от тях тъй или иначе не може да очакваш чудеса Вярно, някои фирми обръщат повечко внимание на ниските си класове, но като цяло нещата са почти еднакви. Мисля, че основната разлика идва в средните и високи класове китари. Тук вече нещата опират повече до вкус. От наблюденията ми виждам, че Jackson-ите имат много добра изработка и са едни от най-удобните китари за доста хора ( което пак опира до личен вкус ). Едно от най-добрите им качества можеби е грифът. Много удобен, не прекалено тънак и не на последно място красив Както казах имат много добра изработка и взимаш доста за парите, които даваш ( пак повтарям, че става вапрос за средни и високи класове ). За метъл са едно от перфектните решения Защото каквото и да си говорим като кажеш Jackson се сещап за метъл! Такаче за предназначението си са супер. Ползват много добра електроника - Seymour Duncan, както и EMG ( аз лично не съм фен на EMG ). Много хора биха ги предпочели пред Ibanez, ESP и тн. Други пък не Аз лично съм твърдо за Jackson и мисля, че са едни от най-добрите high-quality китари в бранша си
  14. Напълно съм съгласен И аз се дразня когато някой пише гнусно, но просто не мисля, че случаят беше такъв и заслужаваше поправяне Че чак и на уроци да го пращат Все пак са дребни правописни грешки То иначе след почти всеки пост трябва да има препоръки за уроци
  15. Аз ходя на уроци постановките ми са добре попитах даскала каза че е нещо нерв и май ще са ходи надоктори нз.. Ако палеца вече е добре, а и "постановката ти е добре" , не е зле да намериш преподавател за някой урок по БЪЛГАРСКИ ЕЗИК, защото и там болката ти е голяма, въпреки че като гледам годините ти, май безвъзвратно си закъснял. Баси! Много важно, че човека не е сложил няколко запетайки! Ако имаш да кажеш нещо по темата - пиши, инче си запази тези фукни за теб! Много важно, никой не пише и не говори абсолютно литературно правилно Не виждам какво толкова е осрал положението, че чак и забележка да му правиш
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.