Jump to content
Българският форум за музиканти

gggttt

Members
  • Мнения

    42
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

gggttt's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. направих следния опит пробвах с два различни аудио кабела всеки от тях с отделен ляв е десен кабел с големи мъжки жакове освен това махнал съм заземяването на клавира като в контакта съм сложил хартийки на двете метални пластини за заземяване така брума(жуженето)в говорителите изчезна, а клавира всъщност се заземява чрез масата на аудио кабелите които отивайки в уредбата се заземяват проверих с уред корпуса на клавира си беше заземен свързах клавира директно с колоните(усилвателя) усилих звука на макс на клавира и колоните и при пълна тишина чух нивото на шума после пробвах с другия кабел също директна връзка и шума беше по слаб (разлика в кабелите) при макс усилване, зад да започна да чувам шума трябваше да се доближа на 20см от колоната натиснах клавиш съвсем леко (висок среден и нисък тон) и чух какъв е звука и тембъра след това свързах с този кабел клавира в звуковата карта съответно и колоните към картата в миксера на картата поставих плъзгача на line-in на макс (плъзгача показа че това е +12dB) и когато усилих master volume в миксера на картата на 50% шумът беше равностоен на шума от директната връзка отново натиснах клавиш съвсем леко (висок среден и нисък тон) и чух какъв е звука и тембъра не усетих никаква разлика в звука от директната и от компютърнатата връзка но над 50% като усилих особено на 100% шумът беше много по голям може би 3-4 пъти спрямо директната връзка направих запис в компа и го пуснах - при това положение е напълно ясно че звукът се конвертиран при влизането си и при плейването си отново не усетих разлика при възпроизвеждането при директна връзка спрямо записа може би живото звучене без карта посредник, беше малко по ясно и наситено но май 95% от записа звучеше като оригинала последно приемам че почти всички карти от средно до про. ниво конвертират всеки входен сигнал но при про. картите няма място за тревога защото го правят качествено а в домашни условия не се усеща влошаване дори при средно качество карта
  2. Да разбирам ли че ако ползвам точно Audigy 2 ZS и плейвам файл от КОМПА и файла е 44,1кхц , то картата НЯМА да пресемплира към 48 преди да конвертира в аналогов звук който ще подаде на изхода. Значи според теб сигнал подаден към line-in на картата, докато излезе на изхода се конвертира в цифров и после в аналогов т.е. се извършва два пъти конвертиране докато се подаде към колоните. и по големия проблем е че по евтините креативски карти са зле най вече при входящото конвертиране т.е. от аналог към цифров кое е "нивото на изходния сигнал" Master Volume ли? за да чуя клавира, разрешавам в миксера на картата Line-In и усилвам плъзгача му до към -9 - 0dB и така чувам клавира през колоните включени в изхода на картата ако намалям този плъзгач на line-in в миксера на картата, то се намаля звука в колоните звука в колоните се влияе и от Master Volume при запис с Sound Forge 9 има значение само line-in плъзгача за това какво ще се запише в файла ясно е че аудиджито е любителска, а при про-картите дали става двойно конвертиране докато премине звука от входа към изхода при обикновенно свирене т.е. не говоря за запис или дори и да се конвертира , това неяма значение защото конвертирането е качествено изобщо може ли да съществува такова нещо - звука да минава директно към изхода т.е. ако клавира свири и съм пуснал sound forge да записва, това което чувам от колоните в момента на записа, е двойно конвертиран звук аналог-цифр и цифр-аналог т.е. ако съм разрешил line-in в миксера на звуковата карта, входящия звук се подава направо на изхода без конвертиране и там се смесва с останали звуци идващи от компа(които естествено са били конвертирани от цифр. в аналогови) --- естествено аз не искам да постигам идеални резултати с любителска карта а ме интересува какво се случва с звука, било в любителска било с про карта на практика аз не мога да чуя разлика когато съм свързал клавира директно с колоните или през компа въпреки че съм с любителска карта картата ми е 2ZS a колоните са скъпи мощни и с 99dB сигнал шум при липса на сигнал и колони усилени на макс (при което ако имаше звук биха треперили мебелите от съседната стая) за да чуя че шумят , трябва да се приближа на 20см от колоната
  3. интересува ме какво става с звука при пътуването му от клавира до тонколоните(усилвателя) минавайки през звуковата карта на компютъра аналогов звук вкаран в входа in (не в микрофонния) на звуковата карта (примерно Audigy 2 ZS) , излиза ли на изхода на картата (този в който е вкаран кабел за тонколоните или усилвател) в същия си аналогов вид или вече е бил преобразуван в цифров вид при влизането и после отново е преобразуван в аналогов при излизането си. тази способност зависи ли от картата дали е професионална или при почти всички от средно ниво и нагоре карти изкарват същото каквото е вкарано без да правят конвертиране на звука, при просвирване в реално време(не говоря за просвирване на запис от компа) т.е. дали качеството се влошава ако звука на клавира достига до тонколоните минавайки през звуковата карта. или спокойно да си вкарвам клавира в картата и това което чувам в тонколоните ще е същото ако бих свързал клавира директно в тях(колоните) по добре ли е да вкарвам клавира направо в колоните(усилвателя) но тогава губя възможност за аудио запис и ще се налага разместване на кабели или картата изобщо не влияе на входящия сигнал т.е. от входа влиза и направо си излиза на изхода същия сигнал естествено сигнал се подава и към компа за цифров запис може би теоретично да влошава мнооооооого малко сигнала и на практика да не се усеща и така, мога ли да съм спокоен че слушам качествен звук ако е минал през звуковата карта (или може ама...)
  4. sori местя темата в software
  5. някой иска ли One man band 10 - превръща клавира в самосвирка(ако не е), прави стил от миди, бързо прослушване на yamaha стилове PianoTeq v2.3 + Addons + Presets - най-новата версия Amazing Slow Downer 3.2.4 - намаля до 5 пъти темпото както и височината. по добра от Sonar (командва се и с клавиатура) вадя сложни украшения EarMaster Pro 5.0.0608S - тренирайте си слуха за интервали примерно
  6. e една думичка не каза за новия rd-700gx или поне за по стария sx може би не си го пипал и не си чувал пиано семплите и не искаш да се изказваш неподготвен(това не е обида а уважение) роланда е и на почти същата цена а и е съвсем нов и по красив но това е второстепенно ясно е че си фен на s90es а аз на този roland а иначе fatar го признавам s90es - 53MB едно пиано и остават - 170МБ за 500 звука клавиатура- еднакво тежка по цялата дължина rd-700gx - няколко пиана семплирани всеки тон с по няколко динамики - 256МБ за 250 звука клавиатура progresive balanced със ескейпмънт и на изглед и на допир имитираща истинската на пиано но този спор с тези два модела е стар и може би няма много смисъл от него разбирам че ямахата е превзела стейдж-а отдавна, но ако говорим за качество, (даже може да изключим дали роланда си струва за практическа дейност) имаш ли някакво мнение дори да си чул от други? и ако някой не може да си позволи скъп уоркстейшън с ТЕЖКА клавиатура(korg ili yamaha) и на по ниска цена ДЪРЖИ да има качествена ТЕЖКА с качествен звук, аз мисля че този роланд пасва за точно това място (не говорим за готини кръчмарски самосвирки и синтезатори с ЛЕКИ клавиши, там корг-а е ясен) и последно, ако тези и двата модела са от най добрите в ТОЗИ КЛАС, имали някой друг който може да ги конкурира
  7. благодаря за не малкото информация ОК Korg(PA-за кръчма) и Yamaha(Motif-за уоркстейшън) са ясни като едни от най добрите и масово предпочитани но ако се нуждаеш и от качествена тежка клавиатура с "убийствен" звук на пиано, S90ES ли е решението (защото за korg не знам да са силни в тежките клавиши) или трябва да се преглътне високата цена на RD-700GX с по орязаните от към уоркстейшън възможности
  8. извинявам се правилно ли съм разбрал вече за уоркстейшън, синтезатор и аранжор, най добри са yamaha i korg a roland в миналото е бил най добър за аранжор извън темата. може ли да ми кажеш за теб кои са най добрите стейдж пиана днес
  9. стейджа не е уоркстейшън но ето това не е с 20 звука СТЕЙДЖ ПИАНО ROLAND RD-700 GX wave memory 256MB Normal Tones: 242 SuperNATURAL E.Piano: 10 Tonewheel Organ: 10 General MIDI 2 Tones: 256 Multi-Effects: 2 x 4 systems, 124 types +два допълнителни слота за добавяне на стотици звуци +някакви възможности за едитване ОТ ЦЕНАТА МУ ЩЕ РАЗБЕРЕШ ЗА КАЧЕСТВОТО
  10. Понеже в синтезарора има около 1000 звука /саунд-бленди/-например 10-15 баскитари-аз си харесвам някои-как да извикам и да ги направя те да ми сжирят на перформанса за стилове,или как да ги извиквам в програм-ченджа на миди файловете на песните ? един малко сложен начин http://forum.muzikant.org/index.php?showto...rt=#entry345860 но тук се ползва и компютър мога да изпратя и видео как се правят тези неща
  11. gggttt

    Класика

    няколко красиви неща http://www.youtube.com/watch?v=stWPxV-_O1E...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=qa0Z6g1XJkU http://www.youtube.com/watch?v=8jCVK5gdbdE...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=Jgm3Wy11FIs...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=0Wddtne7KSs...feature=related http://www.youtube.com/watch?v=nl-wRbJoWVA http://www.youtube.com/watch?v=_pY08e_tdtA и т.н. и малко веселба http://www.youtube.com/watch?v=2IQ_Ejhsd_g...feature=related и т.н.
  12. gggttt

    Класика

    ***Секта на музикантите от последните дни така е , не беше в тази тема мястото за такива философии ***пишман-проповедници като теб изискваш добър тон от мен а ме обиждаш ***тонове и тонове приказки реших че вместо да кажа харесвам BWV565, ще е интересно да чуете нещо различно, противно на обичайното но дори класическата музика да е толкова непопулярна у нас, излиза че е забранено говоренето срещу нея. сектант не може да критикува своята си секта. който свири класика може ли да критикува класиката?! ако не може, то какъв се явява ?!! --------------------------------------------- защо не подмениш RD-700SX със GX вярно ли е че в софия xxxx го дават за 3500лв с ддс
  13. gggttt

    Класика

    ***кажи поне каква музика слушаш за да знаеме кое е правилно и кое не вече писах но пак ще повторя аз харесвам от класика до техно и от народна до метъл и не съм като металистите който не признава нищо друго особено чалгата ***Момичето много хубаво си зададе въпросите в темата, ти започна да се заяждаш с момичето се разбрахме даже се извиних ***много Велики Български композитори които явно са били под влиянието на загниващия капитализъм не казвам загниващ, както виждаш и аз харесвам музиката на капитализма но казвам че е поробващ възгледите ни историята (музиката, възгледите) се пишат(налагат) от победителите а ние сме победени вече шест века и аз споделям част от това което съм открил в поробените ни мисли ***Петко Стайнов, Любомир Пипков, Панчо Владигеров както виждаш тези хора все отиват на запад и биват обучавани от западни преподаватели а панчо е и евреин(в смисъл той си е с друга култура, не победителите ) т.е. това потвърждава думите ми че ни се налагат възгледи (чужди) а не ние да им налагаме наши, ако ще е народно хоро то трябва да е пречупено през техния мироглед и само тогава ще е елитно, а защо да не е ако ще е техен валс да е направен в чалга стил това стана много смешно, и естествено ще се счита не за елитно а за просташко. ето ти унижение от победител към победен а за валса не се тревожи. ако бяхме империята завладяла америка, щяха да си тропват хорце и нямаше да се усещат че нещо е нередно а даже ако някой кажеше че хорцето не е елитно, щяха да му скочат в форума, но думата форум щеше да е примерно говорилня, нали уж българите щяха да са населили америка че и затова щяха да тропат хорце ***Какви пристрастия те гонят твоите пристрастия ме гонят, и искам ти и всички българи вместо пристрастна да имат безпристрастна преценка към музиката и всичко останало ***какви са тия размътени мисли и измислици да бяха преди време размътени, вече се поизбистрят, но както виждаш е трудно щото другите пак искат да ме върнат в гьола ***ти си член на АлКайда как научи тази дума? тя лоша ли е или хубава? да не би да си гледал телевизия? може би американска? ти си бил много вярващ, каквото ти кажат там и е истина?!?! по добре вярвай в христос а той е казал "Мъдростта е по-добра от скъпоценни камъни" като човек е евреин но като бог си е бог на всички народи
  14. gggttt

    Класика

    здравейте колеги ясно е че не те мразя Марина, ти дори имаш смелостта да си кажеш името (за разлика от мен) въпреки че трябва на вяра да го приемем всъщност ти ми даде повод да се развихря в мислите си и те използвах за нападение но по точно ще е да кажа че моите думи са отправени общо към всичко неправилно което ме дразни в тази област така че ти се извинявам хубаво е че другите от форума харесват разни стилове, може би музикантите са такива хора за разлика от не свирещите които май нямат толкова широк вкус а за други неща май вече не ми се спори че ще стана много отегчителен и последно усещайте се кое не е редно, мислете когато си обработен в лошия смисъл, е трудно дори да се сетиш да си зададеш въпрос и това не се отнася само за музиката, а примерно за телевизията, киното, вестниците. какво ни дават , на къде ни насочват мислите без да се усетим. всички тези неща са все не материални , те са информация, слово както казах , вече няма нужда да ни бият, важното е ............. да ни излъжат
  15. gggttt

    Класика

    "Аз не съм голям фен на класиката, не знам защо толкова я превъзнасят," --- ето, доближи се до целта. класиката е...........пропаганда, тя е оръжие използвано срещу нас и другите поробени народи. стана много антиглобалистично но фактите говорят това. и не че класиката е лоша а се използва от лошите срещу нас. как? налага се на сила понеже за всеки народ тя е странна и чужда музика. и ето кое е лошото. тя се обявява за по ценна и по висша от всяка музика на даден народ и по този начин народната музика , не само българската, се принизява като долна, срамна недостойна, унизена. и от първи клас започват да ти промиват мозъка с пианото. как? ами ти не учиш пиано, ти учиш класическа музика и западен мироглед. както примерно с бойните изкуства. не учиш да се биеш а направо ставаш "покръстен" китаец или японец също така простите народи са ги учили на четмо като четат не буквар а библията. ето така ти не учиш просто четене а учиш библия т.е. докато учиш уж едно те покръстват и им ставаш роб. така прави запада във всички сфери. това е война, идеологическа или нещо като духовна. то е като християнството, няма нужда да превземаш телата на хората с бой, превземи душите им, и ще ти се поклонят и телата им пред "великата класическа музика" а после и пред президента за това казвам че класическата музика е пристрастие т.е. накарали са те да я харесваш макар и понякога де не ти изглежда разумно всяко нещо само по себе си не е нито добро нито зло. с нож се убива и с нож се прерязва въжето на обесения и го спасяваш. т.е. лоши са делата на човека който използва даден инструмент. това не е оф топик(още една наложена насила дума) това е тема за музиката и нейното много важно свойство. голямото и влияние в живота ни или по точно голямото и влияние което се използва умишлено в наша вреда върху живота ни. и сега да не я ли слушаме. ами щом не е нито зло нито добро, си слушаш това което ти харесва и спокойно си казваш за други произведения че са голям боклук, но това е трудно защото вече една невидима власт не ти го позволява. ако е така, значи си поробен. всичко това важи и за другите западни стилове не харесвайте защото са ви казали че е хубаво аз харесвам от класика до техно и от народна до метъл но не и да съм металист който не признава нищо друго особено чалгата
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.