____
Members-
Мнения
65 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
____'s Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
мани малко стагнация в момента че и китара си поръчах най-накрая че и май месец до бг ще се пътува (най накрая) ))
-
всъщност Real traps (modno и mini ... че и другите стават...) са доста по добри за bass management от Auralex, имат по-добре свойства за absorption. Auralex обаче се справят доста добре със mid to high (reflections, flutter, slapbacks...) така че оптимално е комбинациа от двете ... а и изглежда много маниашко....
-
а loudspeakers къде забравихме има все пак и по -големи от 6' говорители които позволяват все пак някаква представа за това какво става под 50hz...
-
Абсолютни глупости!!!!! Не знам на какви форуми ходиш ама аз това за първи път го чувам а не е като да съм от вчера по интернета и малко по-професионалните форуми от този.... Не се излагай така плийз!!!!!! Каква точно полза ще е за някой в БГ да му кажа че интерфейс-а ми съм го взел за $950 от samedaymusic, които не доставят навън а в същия аспект моля ти се кажи колко са компанийте които доставят изобщо в БГ....... Малко се пооля със хваленето на "gear"-a ти..... пък като гледам и какви очакваниа имаш от Омни-то ми е ясно и колко си наясно с това какво може да прави ..... а за "Eventides".... аз ползвам един DSP7000, уж върши работа ама като че ли ако почна да го наричм правилно ще вади по -добръ саунд, а? Какво мислиш? Нещо не съм много наясно, сорре!!!!
-
има бая шум защото картата ти не е с добре преампс ..... но при добри такива е направо грях да мианваш през Behringer-a...
-
How Lame!?!?!?! (i ne Mitak, ne govoria na tebe)
-
ми не точно.... humanization (правилната) е с off-set на началото на сампъла и със вариране на velocity на всеки индивидуален удар.... както и със вариране на quantization на нотите Не! Reason няма абсолютно никакви преимущесва пред Cubase, нито пред другите хостове -- напротив -- стращно е дървен по отношение на всичко -- качеството на аутпут-а е просто гадно.... не можеш да ползваш VST/DirX/AU/MAS/RTAS ефекти а само тези които са във Reason, да не говорим че веднъж вкараш ли си самплите във РеФил формата с който работи Reason не можеш да си ги изкараш просто а трябва да рендерваш към аудио при което пада още повече каачеството на самплите .... Просто на мен лично ми е гаден Reason.. .. става за губене на време -- като нямаш какво да правиш а не ти се занимава сериозно със музика в момента....
-
на АКАЙ ЦД-тата единственната защита е това че са в АКАЙ формат -- ниама нищо за крак-ване ... Аз имам почти всичко от Spectrasonics и техните Цта обикновенно се намират най лесно по торентс и от сорта....
-
аз сам с това: http://mackie.com/products/mackiecontrol/index.html и е просто прекрасно ...имам познати които са сас контолер като твоя... ще разпитам и ще пиша...
-
с какъв точно контролер си? По принцип триабва да видиш на компакта кой cc# на кое отговаря -- не зная как се прави точно със Нюендо (в логиц по принцип може да се види -- другото нещо което можеш да направиш е да запишеш аутоматион на параметъра който искаш да контролираш и после през Event List (трябва д аима нещо подобно на това във нюендо) и да видиш кой е cc#. След това през контролера ти му даваш assign на дадениа cc# към дадениа потенциометър. Имай в предвид че все пак триабва да имасх дадениа канал селектиран във arrange-a за да пращаш миди към него ( а също така сяс мулти инструменти ще триабва да му кайесх и на кои миди канал да приема миди съобщениа.... Това е принципно все пак а не специфично за нюендо....
-
ами аз за това и ти обясних ....... Хехех аз му писах .......... Другото нещо -- не става въпрос за филмов саунд а просто го дава като пример (чети правилно на английски де :П ) ..... Изобщо не съм съгласен щото си има волюм контрол на всички състеми за възпроизвеждане и като му е тихо може да си го усили ама преебе ли хеадроом-а ..... айде върви го оправиай след това.... В интерес на истината това за лоуднесс са изказваниа на некадърни мастеринг инжинери които си мислиат че качеството и нивото са едно и също нещо ...... pathetic!!!!!............. Или просто Боб Кац, Дейв Колинс, Джей Фриголлето и другите не знаят нищо за мастеринг.......... ХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕХЕХХЕХЕЕХЕХХ Тва е писано заради тоя софтуеър Jamin, които всъщнос е УЖ за мастеринг ама има много поздрави, и просто изглежда като евтина кражба на ПроТоолс........!!!!!! dBFS= decibel full scale . Като Full Scale е максимум-а който може да бъде възпроизведен като ниво ( за това винаги има "-" пред единиците за дб защото де факто дб е съотносхението от максимум-а надолу ... хммм не знам как по елемнтарно да го обясня....... да но се разбира)....
-
Само лека поправка-- първо винаги като говориш за дб трябва да казваш за какъв дб става въпрос-- в случая 0dBFS. Дб само по себе си не значи нищо . Другото нещо е че не може да се мине 0дбФС, клипинг-а де факто е реженето на пийк-а, което го прави флат! Просто в дигиталниа домайн ниама стойности над 0dBFS..... Другото нещо е че няма връзка с "загубата на звукова информация при възпроизвеждане на евтини аудиосистеми " а просто е относно контролирането на нивата!!!! Другото нещо е че тойа смешник дето го е писал представа си няма за какво говори и от коментарите му просто си проличава кои е некадярника които не знае как се постига качество..... Ей тоя е пример за поддръжник на "Loudness Race".... и според мен еи текива глупаци (а и не само според мен) са за разстрел точно понеже пълнят главите на хора които не знаят със глупости..... и общо взето допринасиат наи много за деградациата на качеството в последните години.....
-
Ми с две думи: Perceived Level на 24битов аудио файл няма да има Perceived Level на 16битов файл -- винаги ще е по тихо...... Тая работа ne е kato оная работа!