-
Мнения
25 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Previous Fields
-
Инструмент
китара
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Gender
Male
BlackSmith's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Няма спор. EDIT: Да импровизираш - не означава да се перчиш (репчиш, големееш, тежкариш и т.н.) Свиренето на китара, било то бързо или бавно, семпло или виртуозно, се определя от интелекта на китариста и всеки един от тези четири начина, може да звучи, както красиво, така и грозно. п.с. Сори към автора, че звуча много ОФФ ТОПИК, но тук нямам възможност да чуя семплите в темата. споко, то темата не е да чуеш семплите:]
-
4 страници изписахте вие. На мен работа ми вършеше и 1 пост. Поставих конкретен въпрос и исках конкретен отговор; вие решихте да си мерите пишките и да показвате колко опитни музиканти сте. Някакси смешно и жалко беше за пред човек, който нито претендира да е музикант, нито да иска да стане такъв. А песните са под 2 минути, защото не слушате такъв стил:] Така и не разбрах защо очаквате да ви хареса нещо, което по начало не ви харесва. Нямах никакво намерение да пускам квато и да е песен и да чакам да я оценявате, но вие ми извадихте душата за некво 10 секундо "соло" Забравете за групата, темата, мен и си слушайте лигавия 40 минутен прог! Край на темата.
-
Много ясно, че няма вие да ми измисляте солата, питах просто коя пентатоника да използвам. Добре, че имаше хора, които разбраха кво ми трябва. Аре на - http://www.myspace.com/krqsak Солото се отнасяше за песента "Модерно".
-
На мен ми харесва стабилно
-
Хаха, ами то всъщност е моно и не съм го качвал още. На мен ми трябваше да видя дали звучи с ритъма (който също е моно) Другата неделя ще записваме заедно с групата и ако се получи свестен запис, ще го постна... дотогава ще изгубите желание
-
Ми на мен ми харесва. Записах ритъма и солото в компа, смесих ги и звучи добре. Не знам колко е супер солото, но важното е, че на мен и на групата ни харесва. След четене на теория, заучаване на скали и т.н. следващите ще бъдат по-добри Стига сте се зъбили... не съм чак толкова зле, а и няма кво да ми се доказвате. Може познанията по теория да са ми откъслечни, но тва не значи, че вчера съм хванал за пръв път китарата. Айде със здраве и благодаря още веднъж на хората, които ми помогнаха
-
Благодаря, пич, изтеглих книгите и ми свършиха работа. Общо взето тва исках. Прегледах скалите в книгата, видях един генератор за скали в нета, сравних ги със готовото ми соло и се оказа, че е вярно.
-
Няма сега да дискутираме солата в пънка и музикантите от този стил. Нито колко е градивен и колко деградивен. Благодаря за насоките, ще пробвам Си и Ми минорните пентатоники и ще цъкам докато се получи нещо. Непременно ще се самообразовам по теория и ще потърся из нета материали.
-
1) Изкомпозирай си соло (по слух), заучи го и го свири с готин звук и ритмика. Няма да импровизираш, но поне ще имаш готино соло в песента (евентуално). Ми то май друго не ми остава за 2 дни... А относно онези неща, които съм питал за схемите? На прав път ли съм?
-
Хубаво, квинт акорд, се тая... разбрал си ме. И за "удрянето" си ме разбрал, знам, че се възпроизвеждат. Да, митовете трудно се разбиват. Веднага давам за пример Olga от Toy Dolls. Всепризнат китарист и фронтмен е. Има уникални сола и музиката им хич не е лесна. Друг пример - Matt Freeman (Rancid, Operation Ivy). Мултиинструменталист и умопомрачаващ баист най-вече. Завършил консерватория, свирил е на тромпет и тромбон в джаз група. После на китара и окончателно се спрял на баса. Свири сола, използва скали и има множество арпежи. Всъщност повечето пънк банди имат сола (включително The Exploited). Музиката е такава, каквато си я направиш. Може да е сложна, може и да е проста, независимо от стила. Пък и всеизвестен факт е, че сложното не значи непременно добро. Ами аз горе-долу така свиря и ми се получават някои неща. Просто имам известен проблем с композирането на солата. @lizardman, знам си грифа. Знам кои тонове на кои прагчета са и горе-долу как звучат. Научил съм го с практика. Нямам възможност да тръгна на уроци, защото по принцип уча във Виена и другата седмица си заминавам. Нямам постоянно местонахождение. @black_waltz, благодаря за линка, виждал съм подобни страници. Това, което не разбирам е коя скала да използвам за въпросните акорди Си, До, Ми, Ре. И изобщо как се разбира коя пентатоника да гледам при дадени акорди. Щото по такива сайтове пише само за разновидностите - за До мажор, за До минор и т.н. "A C major pentatonic scale is "C, D, E, G, A"" - това означава, че ако имам акорди C, D, E, G, A, мога да използвам тази скала, нали? А ако имам Си акорд, коя да използвам? Имайки предвид тази страница (http://jguitar.com/harmonizer/scale2chord?scalelist=B+Major+Pentatonic), означава ли, че след като имам До акорд в конструкцията, трябва да използвам 2 скали примерно, защото Си мажор скалата не е съвместима с просто До, ами с До диез разновидности?
-
Така. Имам група, с която свирим street punk или така наречения Oi!. Моля предварително да си спестите коментарите относно стила, знам, че не го харесвате. Та проблемът ми е много "lame" - имам готов риф (с акорди B C E D), но не знам как да направя кадърно соло и не разбирам от пентатоники и схеми. По слух си измислих едно, като започнах с тоновете на рифа, а после се разхождам по струните на 9, 5 и 7 прагче и уж звучи ок, но не всички тонове. Търсих разни схеми, прегледах теми оттук, а и в други сайтове, но нищо конкретно. А нямам никакво време да чета дебели книги, било то и в електронен вариант посветени на хармоника и мелодия. Да не говорим, че тук имаше някъв pdf, но за джаз. Трябва общо взето за 1 ден да измисля 2 сола за 2 песни и нямам друга възможност освен днес. Това, което ви моля е да ми пуснете линк, картинки, може и видео материал... абе общо взето да ми дадете схеми за въпросните pow акорди (B C E D). Пък ако може и да обясните как става да композираш соло върху съществуващ риф с точен пример. Да речем ето това е акорда Си и ето тия тонове/прагчета са подходящи за него. Има и още нещо. Стигнал съм до извода, че не звучи фалшиво да натискаш тонове, които са част от акорда и горе-долу по този начин измислям солата и разнообразявам бас линиите на басиста. Но! Задължително ли е винаги да се старая да удрям тези тонове? Смисъл мога ли да почна на акорд Си с тон Си (но от друга октава да речем) и после да не продължавам по същия начин? Надявам се да сте ми разбрали въпросите и благодаря предварително за отделеното време.