фалцета си е 4аст от атрибутите на певеца, но не влиза в това, което аз разбирам под диапазон и child in time викането представлява една вокална линия, над нея терца и над нея секста. е само най-ниската 4аст е на фалцет. смея да твърдя това с много голяма сигурност, защотоаз самия от доста време изу4авам песента понеже 6те я записвам и съм говорил с много по-запознати хора от всички нас, които взимаме у4астие в този форум. съжалявам, ако е прозву4ало грубо, но тази песен ми е наистина голяма слабост. не искам никого да засегнапросто изказвам мнение. ае успех!!
Абе пеенето си е субективна работа.
Истинското певческо изкуство се постига с белканто.Болшинството от поп и рок звездите са далече от тва ама тва не ги омаловажава като изпълнители.
Един от феномените на които аз съм голям фен е Боби МакФерин. На него съм му разследвал изпълненията около 3 октави е.
От фалцет до фалцет разликата е пак от земята до небето
ей тука си поствам едно изказване от говорилнята да натрупам малко бройка
Относно певците - универсалните певци са истинска рядкост а и е кажи речи невъзможно.
Не случайно в класическата музика тенорите например се далят на лирични, драматични, спинтови и контра тенори(тенор алтино).
Павароти е наистина феноменален лиричен тенор драматичните му роли минават ама в сравнение с голям драматичен тенор в конкретната роля...........
При високите гласове най-много си личат тея неща.
Та същото е и в Конкратния случай за лиричен тенор имащ представа от някой тънкости впеенето не е проблем да пее без никво напрежение високи партии на Стинг които стигат до а1,h1 - начина на пеене на Стинг е със сериозно участие на гърлото.
За лиричните тенори не е проблем с лекота да пеят с2, d2 като естествено са много по слаби в долния регистър и низините им не са плътни вследствие на недостатъчен гръден резонанс.
Всичко това са си природни фактори които не зависят от техническите способности на певеца или в малка степен.