Е, не знам тогава. Хубаво, според теб е еди-какво-си. Аз споменах на мен, че не ми е плътен микса, но аз например се водя от съвсем друга стилова линия. За моя скромен опит на аудио-карта Creative за 30 лв. съм установил, че хубаво записаните неща (с предварителна концепция и желание за звук) се нуждаят от простичък баланс и тук-там нещо, ако пък чак толкоз боде в ухото да се парира пикче я с компресийка, я с EQ. Изобщо не говорим за творчески украси по звука като вокодери и разни ротари и подобни неща. Хубавият, качествен запис със собствена и желана акустична среда - те това е то. Справки има хиляди. То само на звукозаписния инженер на Джако като прочете човек методите на запис (някои) и разбира, че такива записи вкъщи, не малко, ами доста ще ти е трудно да ги постигаш. То са обеми, то са стерео-микрофони, едните пред Джако един централен - да има. Два отсрани и два в дълбочина. Не че ги ползва задължително в микса, ама да има за всеки случай. Ясно, не са имали плъгини тогава. Сега тези неща са малко по-автоматизирани, но ако нямаш идея как и какво означава нанасяне на акустичен обем върху сух звук по-добре иди и си купи наръчник "Как да станем аудио-инженери за две седмици" и да връткаме decay-я.
Той sw1tched го спомена. Не се е очаквало кой знае какво от записа, макар че е просто видно, че се е постарал доста добре. И се радвам, че не залитна по оная безкрайна хистерезисна крива от сорта на: увеличете 260 Hz на снеъра с 1.3dB или нека бъдат с 1.34dB, че тогава би станало нелепо, но съм слушал и такива препоръки и даже нещо като общи насоки, предварителни - силно заблуждаващи и подвеждащи. От опит го знам. Затова за мен - максимум половин час за микс.