-
Мнения
21 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Относно LaughingSkull
- Рожден ден 08/11/1989
Previous Fields
-
Инструмент
Китара
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
ICQ
0
Profile Information
-
Location
София / Единбург
LaughingSkull's Achievements
Newbie (1/14)
7
Обществена Репутация
-
black_waltz, благодаря за филмчето и упражненията! Прави ми впечатление, че движението на Мат Хийфи се получава доста плавно, докато при мен има огромно "мятане" на китката. Забелязвам го, че специално си позиционира и самите пръсти, които държат перцето, което за мен е новост, щото при мен движението идва само от китката и лакътя.
-
Изпитвам сериозно затруднение с тази маневра от alternate picking-а. В случай, че терминът не е много разпространен, пояснявам: инсайд пикинг е, когато up-pick на дадена струна е последван от down-pick на долната ней струна. Или обратното: когато down-pick на дадена струна е последван от up-pick на струната над нея. След две години на постоянно пробо-грешкване, сменяне на постановки, упражнения за контрол над лакътя и китката, прогресът ми е мизерен, да не кажа почти несъществуващ. Просто има една бариера, примерно темпо от шестнайсетини на 110 bpm, при която физически, механически вече съм неспособен да бъда прецизен и да извлека отчетлив звук при инсайд пикинг. Засега временното ми "решение" е, когато мога, да си нагаждам ръновете и да използвам оптимално легато, така че да не ми се налага да прибягвам до инсайд пикинг. Обаче е ясно, че това е само заместител, а и наистина искам да усвоя истинското нещо. Съвети?
-
Кои са скалите/ладовете в тази музичка?
topic отговори на LaughingSkull's LaughingSkull в Теория и Композиране
Мерси за разборите и подробните обяснения! Не съм достатъчно учен, за да ги възприема изцяло, но ги оценявам. -
Това е част от саундтрака на играта Warcraft 2. Интересува ме кой/кои лад/ладове се използват в основната тема (дето започва от 0:09). Не може да се отрече, че е адски мелодична. Въпреки това, когато я просвирих на китарата, не можах да разшифровам точно в каква тоналност е. Заключавам, че или тоналността се сменя постоянно много ловко и неусетно, или че умело е използвана хроматика без да има замазване. Някой може ли да направи кратък разбор? Отделно искам да питам дали музичката е вдъхновена от някое специфично движение или период в класическата музика, и ако да - кой?
-
Малко странно звучи заглавието, но честно казано не мога да измисля как по-добре да формулирам проблема си. От 2 години свиря на ел. китара - Jackson JS30, индийско производство. Взех я за около 600 лева, нова. Доскоро не се бях докосвал до друга ел. китара, освен може би няколко скапани скуайъра - от най-евтините. Наскоро обаче имах възможността да посвиря малко на китарите на двама познати, които са прилични китари за 800+ лева, и бях стъписан от това колко по-'лесно' се свири на тях. Под "по-лесно" имам предвид най-вече гладкостта на движение по грифа и натискането на струните - лявата ръка като цяло. И изведнъж свиренето на моята китара ми се стори като голямо мъчение - струните са вдигнати твърде високо (но максимално ниско, за да се избегне buzz), а плъзгането по грифа също е тегаво. Уверявам ви, че не става въпрос за "тревата винаги е по-зелена от другата страна". Разликата е АБСУРДНА. Та, къде е проблема? Грифът ми си ми изглежда прав, а ако сваля струните дори малко, ще има бръмчене. Просто ми е кофти китарата, или какво? п.п. Също имам отделен въпрос: Ако съм започнал с деветки струни, после съм сложил десетки, мога ли пак да върна на деветки? Питам, защото знам, че веднъж сложиш ли по-големи струни, после няма връщане назад, понеже нали си дълбал улеите в нъта, за да ги разшириш. Обаче, когато слагах десетките, те си влязоха в улеите за деветки без проблеми сами, т.е. не съм дялкал. Та, при положение, че не съм барал нъта, мога ли пак да се върна на деветки?
-
Хм, мислех, че на тази възраст гласът на един човек горе-долу вече се е наместил в границите си, но явно съм грешал. Още колко време ще протичат промени?
-
М-моля?! Финалът на Fade to Black е един от най-сюблимните моменти в метъла. Истински триумф. О_О
-
Аха. Е, жалко, че не мога да задържа това състояние за по-дълго. По-дълбокия глас по си ме кефеше. За Единбург - бива. Супер е, всъщност. Тука нямам основание да се страхувам от задните улички, както в Глазгоу.
-
Добре де, всичко точно, ама не видях отговор на въпроса си :D
-
Мъж съм, на 21. Забелязал съм, че понякога, в първите няколко часа след събуждане от нощен сън, гласът ми е станал осезаемо по-дълбок и мога да удрям иначе недостижими тонове. Обикновено възможностите ми стигат до фа втора октава, но в тези особени моменти след събуждане съм стигал и до до-диез втора октава. (!!) И то без да усещам някакъв дискомфорт или нещо нередно. След няколко часа, обаче, всичко се връща по старому. Пропуснал съм да проверя дали мога да достигам и по-високи височини. Следващият път ще видя :Р На какво се дължи това, и вещае ли нещо?
-
Готино е да се гледат кадри от онова време.
-
Отлично. Браво. Само, както казаха по-горе, гледай да заглушаваш по-добре струните.
-
Малко хитруваш като свириш куплетния риф на една струна. Ключът към интрото е да започнеш с up-pick. Пробвай.
-
Браво за Family Tree, Trust и Disconnect. Добре сте се справили. Angry Again също не беше зле. Отново се подсещам колко по-солидно е творчеството на Мегадет през 90-те и началото на новия век, в сравнение с това на Металика. Нооооо да не изместваме темата.... Train of Consequences не я слушах, щото не ме кефи много-много. За Торнадото ще отделя специално внимание, понеже ми е любимата им песен. (Всъщност, това е най-добрата им песен) Първо, с изключение на солото и евентуално последните два рифа, песента не е особено трудна. Не мога да повярвам, че на другите песни успяхте да забиете толкова добре, а тука - толкова зле. Брутални разминавания в ритмирането, фалшивости и т.н. За пеенето - или да се пее през цялата песен, или никъде Избрали сте да свирите основния риф с мютване, което си е ваша воля (все пак е кавър), но все пак си мисля, че има причина оригинала да си е без. Но все пак е репетиция, нека не бъда толкова суров. Добре свирите. Само така.
-
Първо, прости ми, ако не ти повярвам, че свириш от пет месеца. Обзалагам се, че опитът ти е по-дълъг. Кавърът е добър. Казаха ти вече за дясната ръка. Оправиш ли я нея, ще оправиш и някои дребни проблеми като неритмичността на някои места и др. . Но добър кавър. А да, и да не прозвучи като предизвикателство или неверие, но на тоя етап не можеш да изсвириш Cowboys from Hell. ;]