
s.y.n.t.h
Members-
Мнения
59 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Profile Information
-
Gender
Male
s.y.n.t.h's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
На профила ми в myspace http://www.myspace.com/dopebuzz може да чуете новите ми тракове 'Revolver','Revolver Remix',и 'War Beats' с участието на британската вокалистка Shahin Badar(женския глас от PRODIGY' s 'Smack My Bitch Up','Get Up Get Off').Нещата са записвани в лондонското студио 'Strong Room's' с помощта на тонрежисьора на PRODIGY!Enjoy!
-
64 са waveforms във VIRUS-a!
-
За BLOFELD-a и аз съм за,имам WALDORF MICRO Q,разликата между двата е,че BLOFELD-а има всчките wavetables на MICRO Q+тези на MICROWAVE и MICROWAVE XT,а има и повече памет до към 1000 звука и модерното за новите инструменти USB,което си е удобство де!Иначе е по-слаб като възможности от MICRO Q,има по-малко полифония,3 осцилатора(при 5 в MICRO Q).Аз съм много доволен от MICRO Q,много уникални звуци може да се създадът с него с това съчетание на аналогово моделиращ синтез + wavetable синтез,пък и има и FM модулация,страшен звук! За DSI Evolver съм също за,мисля да си купя една такава машина,спрял съм се на Polyevolver-a(4 гласа полифония,Evolver-а и Monoevolver-a са монофонични)!Има два аналогови+два дигитални осцилатора с всичките wavetables на PROPHET VS! Иначе за VIRUS-ите не съм съгласенДоста синтове имам и смених,като него като звук просто няма!Има синтезатори,които се опитват да звучат като други,има и такива,които са уникални като звук,VIRUS-а е и двете!Чист VA синт е примерно YAMAHA AN1x,ROLAND JP8000,жанровата му насоченост идва от това,че доста примерно транс продуценти го използват заради дълбоките му бас и режещите лиид звуци,но VIRUS-а е способен да създаде и куп други звуци,доста експериментални!А иначе и той има wave,освен стандартните за аналоговите синтове saw,sine,pulse,има и някъде още към 100 други waveforms!Просто за мен е уникална и неповторима машина!
-
Само забравих да спомена,че ROLAND SONIC CELL си е саунд модул,за разлика от WALDORF BLOFELD и ACCESS VIRUS SNOW,които си имат синтез,но пък е тъпкан със звуци,полифонията му е 128 гласа,има USB и т.н.Не бих го предпочел пред другите два де!
-
Зависи какви пари си готов да дадеш,иначе се сещам за WALDORF BLOFELD,ACCESS VIRUS TI SNOW,ROLAND SONIC CELL!Всичките модели си имат хубава полифония,компактни са и същевременно много мощни!
-
Днес излиза EP-то ми "In The Mouth Of Madness" в i-Tunes!Албума ще се издава от лондонския лейбъл Just Play Records UK !Съдържа 7 трака,ето линк за всички желаещи да го имат: http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore...mp;id=291217859 Ето и myspace-а ми: http://www.myspace.com/dopebuzz
-
1.Rachmaninov-Piano Concerto N-3-за мен е концерта на концертите от тези за пиано 2.Beethoven-Piano sonatas Moonlight,Pathetique,Appassionata,Piano Concerto N-3 и др. 3.Chopin Ballade 1,3,4,Fantasia Impromptu,Grande Valse Brillante и др. 4.Bach-Preludes and Fuges,особено тази в C moll и др. както и доста други симфонични и оркестрови произведения,прекалено много са,за да ги изброя всичките,просто от горе споменатите съм ги свирил(с изключение на Rachmaninov 3-тия концерт,само отделни части,може би някога ще го мина и него...)
-
Yamaha Motif Xs7, Roland Fantom G8 или Korg Triton Extreme
topic отговори на s.y.n.t.h's Misunderstood в Клавишни
И трите модела са със сходни възможности,но бих избрал FANTOM-a,вярно YAMAHA-та е малко по-скъпа(което би трябвало да говори и по-добра),има повече sample RAM памет,но като звук предпочитам ROLAND и КОRG пред YAMAHA.На YAMAHA харесвам старите аналогови синтове- CS10,CS80,имам AN1x,която ми е доста любима,но като цяло не съм голям фен на YAMAHA.Струва ми се,че MOTIF-ите като звук отстъпват на TRITON и FANTOM,използвал съм TRITON,KARMA на KORG,имал съм възможност да пробвам и MOTIF,но пак ROLAND и КОRG като звук ми харесаха повече.Преди време и аз имах същата дилема MOTIF или TRITON,спрях се на TRITON и определено не съжалявам.Просто AWM2 синтеза не ми харесва(YAMAHA са го използвали в доста други синтове и машинки също,с някои от които съм имал възможност да работя).Затова от 3-те workstations бих избрал ROLAND FANTOM(пък и ми харесва повече като дизайн)!Иначе по другите параметри като sequencer,effects и т.н. са почти едни и същи,MOTIF-a даже има повече вградени ефекти и т.н.,но като звук ги предпочитам другите.Това е мойто мнение де! -
Аз по-принцип ги имам и 3-те модела,интересно ми беше и друго мнение.За мен най-уникален като звук и възможности е CLAVIA NORD MODULAR,не само че може да имитира перфектно старите аналогови синтове,но е способен да създаде и собствени уникални звуци.Просто там нещата като синтез ми се струват безкрайни,има и FM,и аналогово моделиращ синтез,и какво ли още не,просто може да свържеш всичко с всичко,има над 100 модула,секвенсери,дръм машини и т.н. VIRUS-a също е доста уникален,доста добре влиза като звук в микса на траковете,някак си прави старите звуци да звучат по нов начин,и бас,и lead-овете са уникални,а за SUPERNOVA-та на NOVATION-много чист и дълбок звук,страшен бас и доста възможности като цяло!Звучи ми доста ORBITAL.
-
Интересно ми е какво ви е мнението за тези три синта,всеки представител на аналоговия моделиращ звук на 3 различни държави,и кой от трите бихте избрали и защо?
-
Здрасти! Ако си вземеш YAMAHA AN1x ми пиши,ще ти изпратя на пощата доста звуци за него+едитора за него,с който по-лесно можеш да редактираш звуците и параметрите на синта,също да получаваш и изпращаш звуци.Имам даже същата банка със звуци,която си гледал и чул от youtube.com За самия синтезатор мога да ти кажа,че ми е от любимите,доста го използвам,доста добре имитира старите аналогови синтове,нищо че е цифров.Даже бих го сложил в една група с CLAVIA NORD LEAD и ACCESS VIRUS,нищо че е по-евтин от тях.Имам ACCESS VIRUS,наистина е по-добър,но YAMAHA AN1x не му отстъпва с много.Аз,както ти казах,ми е доста любим и го използвам в почти всеки мой трак,може да чуеш малко от нещата ми тук: http://www.myspace.com/dopebuzz Не всичко е изсвирено с YAMAHA AN1x,но участва пълноценно. За звуци можеш да му изпращаш по MIDI път с едитора за него,или ако звуците са в MIDI формат,пак през мидито,но с някоя секвенсерна програма,CUBASE,SONAR и т.н.И да нямаш хубава звукова карта става и с миди кабел през гейм порта.
-
Ако става въпрос за sysex - параметрите на гласовете са си записани в MIDI-то - и би трябвало да става просто като просвириш файла през секуенсерна програма; или пробвай с Sound Diver, той отваря MIDI-та като sysex банки Аз се оправих,просто е трябвало да го просвиря този миди файл за да се изпратят звуците към синта.
-
Не смятам че Karma е по назад от TRITON-ите(за CLASSIC,LE и TR става въпрос,защото EXTREME и STUDIO са от по-висок клас),тъй като съм свирил и имал и CLASSIC,и LE,в момента имам и Karma.Напротив,даже смятам че Karma ги и надминава.Единственото,което ми липсва в Karma е семплера,SCSI,нищо че имам и друг хардуерен семплер.Другото повече в TRITON CLASSIC е touch screen-a и ribon контролера,но не смятам че те са от голямо значение.Karma може да чете звуците и от 3-те горе поменати TRITON-и,много по-гъвкава е,по новаторска и оригинална,самата Karma технология добавя неща,които TRITON-ите не могат да направят.Както при TRITON-ите и тук може да се сложат MOSS board и expansion платките за допълнително звуци,ефектите и секвенсера са еднакви,но пак самата Karma технология,самите арпежи и глисанда които генерира,я правят според мен по-добра от CLASSIC,LE и TR на TRITON.Тази Karma технология от Korg я сложиха и в други два техни голями синта M3 и OASYS.Не смятам също и че е ориентирана повече към денс музиката,EXTREME ми се струва че е най в тази насока,става за всякаква музика,от класическа,до каквато се сетите.
-
Как го виждате този workstation сравнявайки го с TRITON CLASSIC,LE и TR,кой бихте избрали и има ли той почва у нас?Ето малко инфо и демота: http://www.korg.com/gear/info.asp?a_prod_n...p;category_id=1