Jump to content
Българският форум за музиканти

Andrioman

Members
  • Мнения

    21
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    Китара

Contact Methods

  • AIM
    andrioman
  • Website URL
    http://www.youtube.com/Andrioman

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Пловдив

Andrioman's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Обществена Репутация

  1. Аз съм с активни EMG-та 3бр и със сигурност не трябва да ги замасяваш! Нямам абсолютно никакъв шум или бръм и т.н!Няма никаква разлика като пипам струните,адаптрите и пр. защото не са замасени! Хората са го измислили както трябва,така че побългаряването според мен е = на проблеми. В крайна сметка шума не идва само от китарата,но и от кабели,трансформатори в близост до кабелите и куп други неща :-) Поздрави!
  2. Това е жестоко!!! Уникален китарист и музикант!
  3. Мойте са EMG-81TW и EMG-89R купувани от щатите и са със златисто лого! Разликата от обикновените EMG-81 и EMG-89 е че се делят на сингли.Мисля че за това са със златист цвят.
  4. Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-) По-далече от истината не може да си! Значи, сметката е много проста - колкото повече фактори се добавят към уравнението, толкова по-вероятно е да има проблеми и главоболия. Когато имаш апаратура (която изисква различни настройки в зависимост в каква ситуация свириш) и кабинети които трябва да озвучаваш и времето ти на саунчека се удължава, а да не говорим за поддръжката на лампова апаратура напът (не знам на колко от вас се е налагало това...). Нали се сещате, че промяната само на една лампа в усилвателя се променя всичко. Хипотетично, ако нямаш нужните лампи се налага да ползваш каквато марка има под ръка... (това е само пример, не е задължително да са лампи). Звука никога няма да ти е абсолютно еднакъв, но чрез въпросния симулатор елеминираш фактори от уравнението, които по презумция са склонни да променият звука... а PA системата е фактор, който не можем да елиминираме, така че него няма много смисъл да обсъждаме в случая. Аз свиря с изцяло лампова апаратура от поне 4 години и повярвай ми много съм я мъкнал!(само триаксиса ми има 5 лампи и повярвай ми сам съм си ги подбирал според това какъв звук търся и знам какво влияние имат различните лампи върху саунда) Почти всяка седмица съм я носил на различни места.Никога съм нямал проблеми с лампи и каквото и да е от тоя сорт.Също така и никога не съм базикал неща по време на саунд чек,защото винаги при мен китарата си е звучала както аз искам т.е. настройките ми са винаги едни и същи! :-) А дали ще узвочиш една колона с микрофон или ще се ръгнеш директно в миксера мисля,че ще отнеме еднакво време на тонрежисьора да направи саунда! Относно многото неща в уравнението... те същите тези неща си съшествуват и в уравнението ако свириш с процесор само че са виртуални ;-)
  5. Съгласен съм,че мъкненето е по-малко,но изобщо не съм съгласен с това,че звука ти навсякъде е еднакъв,даже напротив! Когато свириш с процесор директно в миксера,винаги си зависим от PA-системата,която никога не е една и съща,и следователно твоя звук е винаги малко или много по-различен от това което ти искаш да чуеш! А при варианта с глава и колона на сцената,ти винаги си чуваш твоя звук такъв какъвто си го направил и такъв какъвто искаш да го чуеш,а за отпред,просто един добър микрофон и си готов :-)
  6. Аз лично мисля,че симулациите на ампове,колони,микрофони и т.н. винаги ще си останат опит за наподобяване на истинското! Аз лично имам доста скъпа апаратура изцяло лампова (става въпрас за рак система със лампово стъпало,изцяло лампов преамп на Mesa Boogie-Triaxis,много голям педал борд и колона 2х12).Всичко това повярвайте ми тежи много и мъкненето му е доста трудно! Преди време реших да си взема Line 6 POD X3 Live (за да не мъкна толкова неща).Много добър процесор с възможност за дуал саунд и като цяло симулациите на ампове бяха много добри.Къде обаче е проблема?Проблема е там че на запис или това което чуват хората отпред наистина "лъже" доста успешно,че свириш с добра апаратура,но самия музикант(китарист в случая) не си усеща добре инструмента.Т.е. чувството което някой хора наричат (да си усетиш пръста в говорителя) го няма при процесорите и според мен никога няма да го има! За това големите "глави" не правят компромиси с апаратурата! :-)
  7. Unbelievable!!!!!
  8. Guitar - Dunlop 95Q Wah pedal - Boss CS-3 Compressor Sustainer - "TriAxis" by Mesa Boogie - G-Major by TC Electronic - Garland 2x50 (лампово стъпало) - Peavey Box 2x12 - Black Widow Speackers Всичко се контролира от Behringer FCB1010 Midi Footcontroller
  9. Аз лично ползвам M-Audio FireWire 410 от доста време и съм супер доволен.Бих я сменил с Digidesign Mbox pro 2 в близко бъдеще.И двете карти обаче са FireWire.За M-Audio-то мога да кажа,че съм правил много тежки проекти с по 10-ина vst инструмента (някои от които много тежки) и съм нямал никакви проблеми.За сравнние същите проекти съм опитвал да ги подкарам с Digidesign Mbox 2 (за проба) на същия компютър,но без успех! Между другото M-Audio FireWire 410 може да се намери за доста добра цена втора употреба (около 200лв), но ако ще се ползва с лаптоп,задължително трябва да има захранващия токоизправител (който по принцип си върви в комплект заедно с картата).Пиша това за изпривителя,защото някой хора я продават без него! Успех! :-)
  10. Няма да опоменавам точно кои карти са професионални,защото са доста.Може ли само някой да ми каже в кое професионално звукозаписно студио ползват USB аудиокарта? Пример за наистина добра звукова карта мога да дам с Digidesign Mbox 2 Pro която е FireWire,но е доста по-скъпа от бюджета който си е заделил колегата.За сравнение,пробвал съм и Digidesign Mbox 2 която е USB и трагедията там е голяма!Говоря за качесво на звук и латенсия.Но пак казвам,зависи какво се разбира под професионална аудиокарта! Може би полупрофесионална карта за Home Studio е по-правилния въпрос :-)
  11. Наистина за тези пари M-Audio ще е най добре.
  12. Професионална USB аудио карта според мен няма.А и за тези пари... Друг е въпроса какво разбираш под професионална! Като гледам на каква резилюция искаш да записваш не мисля,че евтина карта ще върши професионална работа.Успех! :-)
  13. Andrioman

    80s Rock Ballad Jam In Dm

    Моето изпълнение върху този трак е от 2009 година,но се надявам да ви хареса :-) Поздрави!
  14. Съмнява ме да е от драйвери,но може и да си свали последните,ако вече не е със тях.
  15. Проблема изобщо не е в хард диска,а в процесора и рам-паметта!Никаква дефрагментация няма да ти помогне в този случай.Натисни F12 докато плейваш и виж до къде отива индикатора на процесора.Дава ли ти пикове... просто не става!(съответно ще видиш и индикатора за хард диска,който според мен няма да минава и 50%) Вдигни си латенсията до колкото е възможно и свали резолюцията .Най-много рам-памет дърпат wav. файловете,защото те винаги се буферират там,(съответно всякакъв друг софтуер от рода на еквилайзери,максимайзери,реверби и т.н. товарят процесора,защото той извършва изчислителната работа) а при теб ще са доста големи,след като записваш на 24 бита и 96000 килохертца.Така че ти си направи изводите.Това е мое мнение от личен опит и доста години занимаване с компютри.Успех! :-)
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.