Jump to content
Българският форум за музиканти

Ignis

Members
  • Мнения

    29
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно Ignis

  • Рожден ден 08/11/1964

Previous Fields

  • Инструмент
    Keyboards,Drums,Guitar

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sofia-Bulgaria
  • Interests
    Live sound and studio recording....

Ignis's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Здравей Руснак, Roland илиYamaha или KORG или GEM или Solton или Kurzweil или Nordlead….Това е като да запиташ : Volvo или Opel или Mercedes или BMW или Renault или Peugeout...както и когато си купуваш Hi-Fi : Panasonic Sony или Technics или Marantz или Onkyo или Denon или Revox или Teac или Pioner…също така и бяла техника:AEG или Husqvarna или Elecrolux или Samsung или Gorenje или Bosh или Siemens или Phillips! Какво искам да кажа...дилемата “To be or not to be…” e винаги и по-всяко време в самите нас.Кое да изберем?Защо? Бих могъл да изкажа моето мнение и поглед в/у нещата тъй-като имам събран опит. Музикантите които си вадят хляба със т.наречените SMF (Standart Midi Files) или онези,които си видял на прослушването в Сл.Бряг и ползващи Roland са достигнали до това си решение поради незнайната (аз знам защо) причина,че 90% от тези SMF звучат единствено добре(в зависимост как са направени) на Roland!!! На всички останали марки и модели звучат никак...и ако трябва да ги “вкараш в пътя” ще ти трябват нерви,време и много познания за разликите в звуците,Control Change,Program Change,Velocity функции както и Еxclussive Message които са различни за всяка марка и модел и които трябва да пренаписваш за всяко едно парче!!!! Идва момент в който трябва да се вземе решението как да си изкарваш хляба по възможно най-безболезнения и кратък път!!!За това обаче ти трябва репертоар...минимум 200 песни за да си в час! Представи си сега как вземаш 200 SM Files,и трябва да започнеш “голямата борба” за да ги накараш да звучат в една Yamaha – Motif или Korg Triton например...след като в първия срещнат Roland те си звучат без много усилия!Не че няма да можеш,но ще минат месеци докато го направиш,а през това време няма да има как да работиш,нали? Т.е. достигаш до решението че ти трябва един “Working Horse”(както се изказват англичаните) който да може да ти върши работа,да си изкара парите (които си дал за него) както и да “изработи” още за да можеш да живееш и ти самия!Тръгваш под ръка с 200 песни и започваш да слушаш всеки един синтезайзер в магазините.Сам достигаш до решението,че за цената и за онова,което този работен кон трябва да ти свърши можеш да разчиташ на Roland!Следват обаче и множество други въпроси които ти сам трябва да си зададеш и да намериш решението за самия себе си! Каква музика свиря или ще се наложи да свиря?Рап?Реге?Рок?Диско?Фюжън?Хип-Хоп?Ска?Денс?Метъл?Ню-уейв?Грънч?....(и стотици други разновидности).Мога ли само с един синтезайзер да постигна тази палитра или във всеки един от тях има недостатъци?Какви са те?Какви са предимствата в случая с/у останалите модели и марки?С коя най- бързо мога да реагирам в случай,че дойде някой клиент и размаха 100.00,-лева за някаква песен?Ще мога ли веднага да я изсвиря и да му взема парите,които иска да ми даде?И на края кой е МОЯ РАБОТЕН КОН,който ще тегли цялата работа? Вярвай ми че именно за това повечето музиканти харесват или по-точната дума е избират Roland!Аз съм извървял този път досега през последните 20-на години и опитът ми ме накара да взема такова решение!Започнах с Roland D-50 и Vermona Synthesizer 1986/87г.Благодарение на тях (все още работещи безотказно) изкарах 15 години работа извън Бг и тук,закупих си Kurzweil PC -88 Master Performance Keyboard,Yamaha – Motif Rack,Korg Trinity-Rack,Korg-Triton Rack,Roland SC 880 SMF Module( за midi files )Roland JV 2080 Rack и цялото оборудване в студиото ми!!!И ето че имам един прекрасен арсенал от звуци,които (повярвай ми) не може да има само в един синтезайзер!Та...сам можеш да избереш онова решение,което ще ти е най-необходимо за самия теб и за твоя собствен живот!Никой не би могъл да ти дава мнение кое е по-добро,най-добро или други такива,както и да четеш всякакви тестове,които ни зомбират и манипулират, залъгвайки ни да си купуваме именно само този определен модел. В момента едва ли не всеки 2-ри в БГ си купува Yamaha Motif или Korg Triton(смятайки че това са единствените в света звуци???)Не забравяй все пак,че Yamaha купиха Korg през 1990 година и единствено им оставиха възможността да запазят логото си.А това е именно с една единствена цел да държат два пазара в повече вместо само един под едно име!За какво ти е тогава да имаш две Yamaha които се различават по имената си:Motif или (Korg)Triton и по няколко видоизменения.В основата на звука всичко е почти едно и също.Или да се повлияваш че почти всички от световните звезди свирят с такива на концертите си у нас???Та те рентират инструментите от нашите музиканти...аз самия съм давал под наем....това не означава,че те записват именно и само с Motif или Triton….Знай също така че най-добрите семплирани звуци и фирми винаги са били в този ред: Kurzweil,Akai, Roland,E-mu & Ensoniq(които са притежание вече на Creative.Labs)...сега има вече и стотици хиляди VST-та. Та..... Roland илиYamaha? Намери си Работния Кон...той ще ти “Изработи” всичко останало!Поздрави!
  2. Здравей...риска да ни разсмееш явно се размина(поне доколкото прочетох отговорите на останалите).На въпроса ти бих отговорил така.През далечната 1985 година,докато отбивах военната си служба тук в София,през един от отпускарските си дни на месец март реших да навестя един музикален магазин.Точно в същия момент разтоварваха така наречения и прословут Vermona-Synthesizer. Попитах продавачката за какво точно става въпрос,каква е цената и мога ли да го пробвам.Тя отговори,че това е първия експериментален модел и първия Synthesizer Vermona,който е доставен в БГ(похвали се че едва ли не го отмъкнала от склада за нейния магазин,тъй-като бил единствен).Както и да е с това направо ме впечатли и на 50% бях готов да го купя,без дори и да съм го чул.Като един от първите създали "млади" рок-банди в Плевен направих група още като ученик в музикалното у-ще и в периода 1979-1983(до завършването си и след казармата до 1989 година)...бях изпробвал всички възможни произведения на завода Vermona!!!Това бяха още първите лампови бас усилватели MV-3,Regent - 60,Regent 100,Vermona H-1000,Vermona B колони....strings,el.piano,organ-и "Formation-1" "Formation-2"(единия едномануален,а другия дву-мануален с педали)...Та на въпроса за Synthesizer-а.Цената му беше 2300.00,-лв!!!По онова време една къща струваше толкова!Взех едни слушалки от магазинерката и го включих!Разбира се...бях впечатлен (ще кажете от какво) много от блендите,които можех да направя ставаха по най-бързия начин,само с превключване на копчета и комбинацията помежду им,както и ефекти на вятър,хеликоптер и т.н.,които по онова време нямаше от къде другаде да се намерят освен от някой Moog или подобен Synth...(за семпли VST...и прочие не сме и помисляли дори). Закупих го!Използвах го и го ползвам по най-драстичния начин до ден днешен.Песни на ФСБ,Щурзите,Пинк Флойд,Рейнбоу,Пърпъл...навсякъде където имаше моно-синти той се вписва прекрасно!Мога да ти демонстрирам достатъчно звук с него,разбира се...хубаво е все пак да премине през някакъв ефект,като delay,reverb,chorus,phaser,flanger,doubler...тогава когато започнеш да свириш определена мелодия,която дори и сега е топ-класациите(например...O-Zone - Dragosteq din tei или подобни модни денс-чекии)можеш спокойно да ги постигнеш с именно Този Vermona-Synthesizer!Повечето PC-VST-Synth....звучат далеч по-отвратително от него!Изключи им всички ефекти и ги остави само на един моно генериран звук и ще чуеш и разбереш!Ако този Vermona-премине през същите ефект-процесори като на...да речем един произволем модерен клавир...ще звучи 10 пъти по-яко!Има и нещо друго,което искам да споделя....след като закупих Моя Първи Синтезайзер за 2300.00,-лв...прибрах се в поделението(където естествено бях направил банда...изненосхме няколко концерта на войската и го прибрах в къщи(поради причината да не му се случи нещо неприятно).Командира на поделението обаче се изхвърли да купи един такъв-същия за групата ни.Когато пристигна и го отворихме....????На вид бе същия,но копчетата му изхвърчаха при включване,клавишите се счупиха при натискане,ЗВУКЪТ МУ БЕШЕ ДРУГ!Не можах да позная че е същия като моя!!!Та напълно вероятно е да съм притежател на първия "мострен" модел както продавачката тогава ми каза,който работи и досега и свири та се цепи.Който изглежда като в деня на покупката ми и е напълно здрав!С достатъчно добър звук!(Само да спомена,че в студиото си имам:Kurzweil PC 88,Roland D-50,Yamaha - Motif Rack,Korg Trinity-Rack,Korg Triton-Rack,Roland JV-2080 - Rack....т.е. база за звуци и сравнение колкото желая!Затова именно написах това за Vermona-Synthesizer-a с желанието да помогна на въпроса ти!По едно време се бях замислил да го продам за 300.00,-лв...но едва ли щеше да се намери някой и го оставих!Поздрави!
  3. Здравей "The Voice"! Аз съм свирил с такъв тип но от моделите 90/92 година на Cerwin-Vega!Moга да кажа,че свиреха много хубаво!Но за тези спецификации,би трябвало да ги "клатиш" с мощност около 1200/1300W-8 Ohm-на колона(а това означава 2500W усилвател)!Бих ти предложил друг вариант-тъй-като Вегите(от снимката) са екс-потенциални(т.е. вълните от високоговорителя не излизат директно напред,а след "завихряне" да го наречем из вътрешни рупори и канали на колоната и след това се появява звука)!При озвучаване на открито-порблем Nr.1- не се чуват отпред добре,а започват да звучат след около 20-на метра(заради вълните)Това е добре,когато сцената е на разстояние от слушателите,но когато е наблизо-е проблем!Другия вариант е-колоните с директен говорител от същия вид(18" или 15" Subbas-Woofer)които са за предпочитане при живо свирене!Тогава "ритника" от касата,баса е много-по различен и по-силен(чуваемо и усещаемо)защото е директен!Мои колеги си купиха 8 бр. такива за около 550 лв. на брой(заради бройката) и направо къртят глави...представи си 8-18"Subbas-Woofer и 4-15" с хорни средно/високи тонови!Тогава имаш възможност да ги "клатиш" по две колони паралелно на стъпало(4 Ohm) с по-голяма мощност(същия усилвател на 4-Ohm ще свири поне на 2х 1500W,a дори 4-те на 2-Ohm по 1800W)После и звука,който се "появява" от една колона колкото и да е силен-не се равнява на същия от 4 колони!(тъй-като всяка една от тях вече ще има Sensitivity (1w/1m): 108 dB )Значи моите колеги си купиха: http://www.phonic.com/partner/modules/prod...p?product_id=73 или: http://www.phonic.com/partner/modules/prod...p?product_id=81 а дистрибутор на Phonic за БГ е:"Шарк-Арт"
  4. Kaкто и Gate-ове,защото след като наредиш много микрофони-неизбежно е миокрофона на 1 том да не хваща и останалите томове...е тогава вече става данданията!Както и трудното да направиш звука така,че дори и да се "ловят" останалите томове и ресонанси-да не пречат на този микрофон!Иначе....само GATE-oве спасяват положението!
  5. Много уважавам марката SLINGERLAND...Спомням си през '83 или '84 имах приятел(който свиреше в LZ- а сега живее в Дания) със SLINGERLAND и често свирех на тях!А колкото до репетициите,за които си говорите...моето мнение е....записвайте се по време на репетиция,когато и с каквото можете-никой друг освен вас самите не би могъл да отсъди най-добре след това,когато се чуе какво е "сътворил" през една репетиция с "НАДСВИРВАНЕ"!Репетициите са за да се твори музика,а не шум!Не напразно и метъл бандите(които си бичат безспорно с голям саунд.....но в огромни халета)се уважават един друг,докато ТВОРЯТ!И си пазете ушите...със или без слушалки..идва ден в който ще са ви необходими! Имал съм случаи с млади момчета-метъли,които бяха репетирали "УСИЛЕНО" за демо песен преди време....когато я записаха при мен и се чуха-не коментирам,но това,което запомних бе-те не чуваха определени честоти от записа,който им пуснах!Искаха да ги повдигам....но след 3 дни се върнаха за да "го оправяме" отначало!Не си причинявайте това!Знам какво е да се репетира в 5 на 5 стая!От '80 до '90 година репетирахме с мойта банда в такава репетиционна в Младежкия дом-Плевен!В началото моя китарист искаше и вързахме 20-те си колони вътре(който иска да вярва-8 ниски,8 средни и 4 хорни) и свирехме с ТАКАВА ЖЕГА!До първата седмица,след което си направихме запис и се чухме как всеки свири САМ ЗА СЕБЕ СИ!А ТОВА НЕ Е ГРУПА,ТОВА ВЕЧЕ НЕ Е ЕДНОТО ЦЯЛО,КАКТО И ЗА ЗВУКА,ТАКА И ЗА ДИНАМИКИТЕ,ЗА МЕЛОДИИТЕ,ЗА ОТПЕВИ,ЗА ВОКАЛИ,ЗА ПРИПЕВИ и ИЗОБЩО ЗА ЦЕЛИЯ АРАНЖИМЕНТ НА ПАРЧЕТО! Успех.......
  6. Искам да ти се извиня за това там за комплексите ....смисъл че аз съм малко импулсивен (зааради СКГТ (столична компания градски транспорт)може би)незнам преди да дойда в София не бях толкова нервен.....както и да е ами виж твоя човек Ignis верно бая информация има в главата си(малко се заяжда с Итсе Джем ма то понякога и аз тъй правя...Сори Итсе аз от любов )и така де интересно ми беше да прочета и останалите мнения на Ignis....Respect А когато аз успея да се въздържа от заяждане ще го искам и от останалите. Кацко това за Дружба и Младост...ми така е лафа бе....смисъл смешно е И НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ С НИКОГО,ДОРИ ЗА МЕН БИ БИЛО УДОВОЛСВИЕ ДА СЕ ВИДЯ И ДА РАЗГОВАРЯМЕ ЗА ТЕЗИ НЕЩА С ВАС,А НЕ САМО ДА СИ ЧЕШЕМ ЕЗИЦИТЕ...КОЙ КОГАТО МОЖЕ!ЕЛАТЕ ПРИ МЕН,КАКВАТО ИНФОРМАЦИЯ ИМАМ-Е И ВАША!
  7. Нещо не мога да схвана в този форум....той ОТ МУЗИКАНТИ ЗА МУЗИКАНТИ ли е създаден или за хора заяждащи се и опитващи се да се изкарат НЯКАКВИ ВЕЛИКИ??? Някакви живеещи в ЦЕНТЪРА на най-мръсната столица,която съм виждал,на които им пречат накакви от КОМПЛЕКСИТЕ....това детска градина ли е,забавачница......или НЯКОЙ С НЯКОЙ ИСКА ДА СИ ОБЩУВА и ДА ДАВА МНЕНИЯ И ЗНАНИЯ....СЪЗНАНИЕТО НИ Е "КЕНЕФ" а не СГРАДИТЕ и комплексите.... ИМЕНА ХУБАВИ (tupoto kopele????)ПОДХОЖДАЩИ им явно...Това че съм написал КEYBOARDS-не означава че СВИРЯ само на такова НЕЩО!!!СВИРЯ И НА КИТАРА,БАС,ЦИГУЛКА....а на БАРАБАНИ СЕДНАХ В 7 Клас,приятелю!Това беше през 1977 година!!!САМ СИ СВИРЯ ТРАКОВЕТЕ НА ПАРЧЕТАТА,А ТИ? САМ СИ ИЗБИРАМ,КУПУВАМ И СМЕНЯМ КОЖИТЕ,НАСТРОЙВАМ БАРАБАНИТЕ,ИЗБИРАМ ЧИНЕЛИТЕ,САМ СИ СМЕНЯМ СТРУНИТЕ НА КИТАРИТЕ,САМ СИ СМЕНЯМ ГУМИЧКИТЕ ЗА АТАКА НА КЛАВИШНИТЕ------А ТИ? Само такива неща ли можеш да напишеш във форума???Каквито си отговорил?Само с този жест от снимката ли се оправяш,когато нещо не е на твоето?Само толкова ли неща си научил от живота???Браво! И знаеш ли...ти не си единствения такъв РАЗБИРАЧ НА ВСИЧКО...за жалост!ЗАЩОТО СИ ЗАПОЗНАТ САМО С НЯКОИ НЕЩА,КОИТО САМО ТЕБ ТЕ ВЪЛНУВАТ И ЗАТОВА ДРУГИТЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ ИЗКАЗВАТ-ТАКА ЛИ?Ей за това сме на това ДЕРЕДЖЕ!В тази БГ!Защото само се ГЛЕДА СЕИР!!!.....500 ГОДИНИ МАЙКА,не са никак малко! Не съжалявам че пиша това,но...от 14 години съм в западни форуми и там такива разговори не се провеждат!Там всеки иска да научи нещо от някой-БЕЗПЛАТНО,ЗАЩОТО ВСЯКА ИНФОРМАЦИЯ СЕ ПЛАЩА,А ТУК-КОГАТО НЯКОЙ РЕШИ ДА ДАДЕ ИНФОРМАЦИЯТА-СЕ НАМИРА ВЕДНАГА КОЙ ДА ГО ОПЛЮЕ!ДОРИ И БЕЗ ДА ИМА ПОКРИТИЕ!Благодаря за вниманието! И ДА НЕ ЗАБРАВЯ-НЕ СЕ ЧУВСТВАМ НИКАК ДОРИ ЗАСЕГНАТ,САМО ИЗКАЗВАМ МНЕНИЕ!
  8. Aз използвам ето този микрофон за касата си: http://www.audixusa.com/Acrobat/D6_Gig_Review_4_03.pdf ...и ето този за барабанчето си (on top): http://www.audio-technica.com/cms/wired_mi...0c27/index.html или SM 57.... 1 x C 3000 Big Membrane Condenser-под барабанчето 4 x D 440(AKG) Toms 1 x D 550..........Floor Tom 1 x C 451..........HiHat (или 2 за Overheads) 2 x RODE NT 1A Overheads..... ...и мисля че звучат прекрасно!Не мога да давам някакви съвети,кой микрофон на кого ще му звучи добре,но бих могъл да кажа че добре настроения комплект барабани звучи и се прави от микрофони(дори и по-ефтини) без проблем и често без кой знае какви фрапиращи корекции,докато хубавите микрофони винаги "показват лошия звук".....така че който си има хубав комплект барабани-биха му отивали хубави микрофони,за да се чуят както трябва,за останалите правила няма....просто да си простират краката според чергата!
  9. Аааа,забравих да вметна....Албума на Norah Jones миналата година спечели 7 "Grami"-та...за звук,а барабинстът и Andrew Borger...свири с Bosphorus!A пък аз имам само един фус!
  10. Разбира се...надявам се да е така...но при ръчната изработка съществува момента всеки да е доста различен от останалите...може би аз съм попаднал на единствения хубав!!!Пак зависи и от серията му!Те имат 4 серии-"Ferite"-s 6 разновидности на HiHats,"Master" с 8 вида,"Traditional" и "Signature" като във всяка серия можеш да си правиш избора на Top и Bottom HiHat...oт Light/Medium/Heavy/Medium-Heavy/Heavy Rock и Extra Heavy!!!И моя са го млатили с "клечки за зъби" и с "тояги"!Дори няма леко изкривяване!Колкото до звука му....мога да ти пратя запис на комплекта си за да го чуеш!!!А иначе може и да видиш koй свири с такива,ако изпитваш интерес разбира се...Ето: http://www.bosphoruscymbals.com/artist.htm
  11. Аааа,забравих да вметна....Dave Weckl вече свири със Sabian!E доколкото се показва по рекламите!А аз ползвам 13" Bosphorus" Hand Made Turkish HiHat!И съм много доволен от него!Между другото бях се свързал директно с изпълнителния директор на "Bosphorus" в Инстанбул и той ме покани на място,заедно да ми помогне в избор на чинели,като ми изпрати и цените им!Не знам дали някой знае,но когато единия от братята Zildjian избягва в Америка със технологията и започва Машинното производство там-другия остава в Турция и продължава Ръчната традиция!И това е "Bosphorus"!(поне доколкото го пише в тяхната брошура)Хайде!
  12. Здравейте и от мен!Наистина Dave Weckl през '80-те за първи път изполва смесено фусове от K/Z комбинация,която се нарича "Cross-matching"!Всеки барабанист знае че Zildjian-New Beat and K/Z Combination,са най-популярните и на-много продавани "cross-matching" Hi-Hats в света!Новите "Mastersound" Hi-Hats на Zildjian са още по-детайлни във всяко отношение!Но НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ КАКЪВ СТИЛ НА СВИРЕН ИЗПОЛЗВА И КАКВА МУЗИКА ПИЩЕ ТОЙ!!!Затова ще напиша нещо,което би ви обърнало внимание(от ежегодното издание на Z-Time Magazine,издавано от дъщерята-Craigie Zildjian!) ".....Because of the original design of the Masterclass Hi-Hats,crossmatching the bottom cymbal of a Mastersound and the top cymbal of the Zildjian Hihats you already own will add presence,body and noticeably brighter and more pronounced "chick" to your HiHats! For instance,Steve Smith uses a K Custom Dark HiHat Top with an A Zildjian Mastersound bottom! There is,however,no guarantee that cross-matching will work with every configuration.You should be careful to give it a test run in the store before you make a purchase......" Всички производители на чинели продават така наречените "matched-set"(подбрани еднакво по звук и обертонове комплекти)Така че,все пак съветите дори и на самите собственици са....да не се смесват какви да е чинели,ако не ви харесват...пробвайте,разменяйте горни с долни...никой не знае дали долен "Аmati" и горен "Zildjian"(или обратното) не е точно това,което търси някой от вас и ако това е звука,който търсите-купете си ги!Но все пак имайте впредвид,че еднофирмените чинели се правят от сплави,който да имат общ обертон или хармонически да са еднакви.Именно поради тази причина трудно се намират "Хубаво" звучащи чинели от различни фирми в една комбинация!(Това всеки може да си го направи-не е погрешно....но ще му е необходимо доста време в някой Голям Западен Магазин със почти всики модели и размери,за да си ги изпробва....и то върху точния модел барабани,които той ще използва и музиката,която ще свири!Само тогава,би могъл да "чуе" Комплекта Си!Защото барабаните са КОМПЛЕКТ от различни по големина и фукционалност(имам впредвид позлването на ръце,педали,машинки и т.н.)инструменти!И всеки комплект е личен като звук за всеки от вас!Защото всеки различно вади тон от тях!Именно затова чинелите биха могали да придадат на комплекта цялостност и съзвучие или да го съсипят-дори и да са от скъп модел!И после един мой съвет.....не слагайте по-големи чинели от размерите на барабаните ви(за не запознатите)....Не може "fusion" модел с 20" Bassdrum и 8",10"12" 14" toms да "звукнат" с 18"20" или 22" Метъл или Рок чинели...по-добе биха зазвучали като комплект с 8"10" Splash's,12" 14" 16" Crashes & 18"(20"Ride-China)т.е. около големините на томовете и до касата!Същото е и с фус-овете,на такъв комплект му отива до 13" HiHat-Medium/MediumThin и не много агресивен,с по-малко брилянс(поради по-високите настройки на томовете и касите)не би му отивал "Heavy",Hard Top & Thin Bottom(хард-рок или метъл фус)Тогава има нужда от 22/24" инчова каса,има нужда от 20" Crash,22" Ride & China,твърди-двойно пластови кожи и по-ниска настройка!А именно според стила,който свирите-барабаните,които ползвате сами си искат чинелите и фусовете за да се "облекат" в тях!А и .......ако свирите на живо-само с по-големи чинели и барабани,за студио и малък комплект и чинели вършат работа!Успех!
  13. Здравей Хубавице!Разбира се че ги пазя...дори ги умножих...ами влез в сайта ми,може би няма да ги видиш хубаво на снимката,но все пак!Какво да направя като тези наши "инженери" от радиото ми направиха такъв сайт,че да починеш!Ама карай!Радвам се че ме позна!Бих се радвал когато имаш път към София или ако си тук-заповядай да се чидим!Хиляди усмивки!
  14. Здравейте Господа! Аз не съм спорил с никого!Изказвам само мнение!И моето мнение е,че в последните години около 85% от популярните....повтарям ПОПУЛЯРНИТЕ(а не рокаджийй,метъли и траш)ГРУПИ свирят и записват с по малък инч барабанчета!Знаете размерите на барабанчетата,които ползват RED HOT CHILLI PAPERS,MAROON 5....и да не изреждам още 100-ци сегашни групи и записи с какви размери барабанчета записват!Е.....аз не съм енциклопедия,но чувам,чета,интересувам се и търся!!!Sorry,но..такава е тенденцията за правене на Хитове!И аз имам в студиото 6,5" Рок барабанче,но от 98 г. досега никой не го е ползвал за запис.....а само 13" х 5,5" или 14" х 5,5"!А колкото до това кой с какви кожи си свири-не ме интересува!Мен ме интересува да направя звук на барабани,КОИТО ДА СЕ РАЗЛИЧАВА ОТ БЪЛГАРСКИЯ!А пък вие си свирете с каквито искате кожи,само че слушайте западните барабани и чуйте и българските записи!!!!Не искам да обидя никого...както повтарям!!!АЗ ИСКАМ ДА НАПРАВЯ ТАКЪВ ЗВУКІКОЙТО ДА ЗВУЧИ ПО ЗАПАДЕН "ТЕРТИП"!!!А кои се избиват за 6,5" барабанчета-не знам! Katsko[.....иначе ето ви едно интересно мнение по принцип:не слушайте индорсъри(endorsers)демек рекламни лица на различни марки кожи(или каквото и да било друго)-щото на тия хора им плащат за да хвалят РЕМО(например),слушайте свирещи редовно и при различни условия барабанисти,които все пак имат достатъчно знания за да могат да ви дадат съвет.....] Аз много бих искал ЛИЧНО да чуя тези "endorsers",но няма как да стане-нали???Бих ти казал че съм взел мнения от 50 тон-режисьори от Германия,Швеция,Норвегия и Англия за последните 14 години,докато пътувах-така че се опитах да изрази тяхното мнение за кожи чрез моето!Който иска да го разбира така,както на него му е най-добре!Само че от групите,които съм виждал да записват ТАМ 90% ползваха Ремо!Поздрави на всички!
  15. Здравей "niki123bg"! Съсвсем естествено е да не намериш някаква огромна разлика в звука!!!Ами виж през какви конзоли и пре-ампове са прекарани!(Не говорим изобщо че е mp3-ка,а не оригиналния 24bit/96 kHz-ов запис,който предполагам са направили!И български микрофон да прекараш през Amek / Neve system 9098 и той ще обади хубаво!Проблемите възникват когато сравниш Studio Projects B1 and C3 compaired to a Neumann U87Ai на миксери от "достъпното" финансово ниво на повечето Home-Studios или когато ги вкараш директно в някой посредствен смесителен пулт-без някакви пре-ампове!!!Не бих искал да ме разбира някой отново неправилно,но както пише и много често по световните списания,където се тестват много неща:"За тези пари,това ще ви свъши работа и ние бихме ви го препоръчали"!Щом теб те кефи-всичко е О.К.Никой не убеждава никой да си купува Neumann-след като 3/4 пъти в годината ще си пробва в къщи някой и дуг демо-запис!Аз лично също нямам и не бих си взел скоро време Neumann-имам достатъчно други качествени марки(не толкова по-ефтини)но с много добри спецификации и тех-награди!!!Знаете за Audio-Technica,Rode,Sennheiser,AKG-там има микрофони,който не отстъпват по нищо на Neumann-ите,освен с цени!Така,че според чергата всеки да си простира краката!Така е....но и истината със БГ-звука и Американския звук си е все още налице-дори и да се започне само от микрофоните,затова и цените там в студиата са други!Затова всеки човек е "търсач и творец"!А за разликите между Yamaha MG12/4 i Beringer-UB1204Pro...не съм забравил,просто имам много работа в студиото и когато мога-тогава отговарям или влизам във форума!Ще ти напиша и за тях тези дни!Поздрави на всички! Kurt Foster - Studio Projects B1 and C3 compaired to a Neumann U87Ai A short acoustic guitar snippit comparing a Studio Projects B1 and C3 to a Neumann U87ai. Both mics were through "Amek / Neve system 9098 mic pres". The last two snips are the Studio Projects B1 and C3 through first a Studio Projects VTB 1 mic pre and then a "Mackie SR 24 vlz mic pre".
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.