Jump to content
Българският форум за музиканти

bigjav

Members
  • Мнения

    521
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно bigjav

  • Рожден ден 03/10/1977

Previous Fields

  • Инструмент
    поялник

Profile Information

  • Location
    София

bigjav's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Обществена Репутация

  1. Грешно си ме разбрал..., което не е нещо ново за теб. За мен е все тая дали има апаратура или няма, защото си имам и съм гъвкав. Като трябва, си нося. Не искам обаче, да изплащам тази на заведението, като за това ми взимат от хонорара. Примерът с готвачите, които си носят тигани и хладилници е толкова ясен, че какво повече да добавим...
  2. И ти ще ми разправяш, че комунизма бил свършил... трябвало да си отиде... Както казах и в предишната тема - никой не те кара на сила нали? Като не те кефят клубовете - направи си еди нсам и дава на бандите 100% вход + 50% от консумацията. А до тогава ... приказвай ги тея на Позитано. Знаеш кой номер. Говорих за пост-социализма ала Л. Пенев, иначе, комунизма, който споменаваш така и не дойде, няма и да дойде. Като казвам държавни стандарти, говоря за някакъв минимум, а не за 100% държавна намеса. По конкретно за бизнеса по морето, от който контекст извади мойте думи. Иди следващото лято с твоята банда да посвириш малко по морето. Ако нямаш договор, който се урежда на базата на държавани постановки, рискуваш да бачкаш за тоя щу клати главата и на третия ден кебапчията да ти каже, че не му вършиш работа, щот можел да си намери one man цинго шоу за 3 лева, примерно. Аз си действам за варианта с договора, ти избираш за теб си. И за да сме все пак по темата, вижте как работят сериозните заведенията лятото на морето, какво е отношението към музикантите и може и да обогатим опита по въпроса. Плаща се твърдо и има място, където публиката оставя бакшиш, ако работа е сполучлива. Работи се на периоди, така че музиканта да остане такъв и шоумен, а не да се превърне в кръчмар. В този тип заведения свирят най-често групи, които работят редовно по корабите и в Скандинавия. Нека да не бутаме тук столични кръчмета с измислени правила на действие за сравнение, а помислим как всички заедно, като музикантска прослойка да ги направим повече на брои в ,,скандинавски стил", образно казано. Иначе, като не ме кефи някой клуб, елементарно - не го посещавам. Проблемът, обаче, оства за клуба, тъй като не съм единственият отказал се. Щом има пушек, значи има и огън. Вижте какво сте сложили в него и успех за в бъдеще.
  3. ОК, сорка, сега виждам, че Рафо е писал за 100% от входа. Не съм съгласен с това. Заведението дали ще ми плати отделно транспорта и хамалската работа по поставяне и свързване? Ако да, разбира се, че ще си донеса колони, апаратура. Не е като да нямаме! Барабаните във Фенса, например, струват колкото 1/3 от единия клавир на нашия човек. Така че на ,,безплатен обяд няма", бих противопоставил ,,с пръдня боя не става". Като иска собственикът, плаща както си трябва, включително и за охрана от собствения си джоб. Аз нямам притеснения от сбивания, а той. Освен това, не желая с огромния труд и средства, които съм вложил и влагам в музиката, да хрантутя някакъв див бек, наречен охрана, който няма завършено средно и отделно Мр. Вход, който е взет, подчертавам отделно, за да изкара за капли на балканчето. (Моля, за справка виж горния пост) Билети?!?!? Рафо, тука се изказа несериозно, нали? Нека правим разлика между билети, хартишки и флаерчета. Всички са на хартиена основа, но само първите имат данъчна такава. Нещо, за което болшинството клубове не искат и да чуят.
  4. Не е лоша идеята!!! Не бива да забравяме, че това едва ли обаче, ще промени месечната програма на столичните клубове? Иначе, съм напълно съгласен, че трябва да има орган за контрол и по-скоро държавни стандарти. Примерно, един лекар взима толкова и толкова за еди какава си работа-същото трябва да е и за музиканта. В такъв случай, например, ще изчезнат всички цигани тарикати, дето за 10 лева на вечер на морето ти правят one man show на playback и така подбиват пазара на всички останали музиканти. Също така, учудвам се как още не сте го казали - музикантите трябва да взимат 100% от входа, като ще са само на вход, а не до болйка познатите мизерии в стил 70-30%, от които 70% ти скатават някой друг човек от входа в клубове като Фенс, например. Последният път като свирихме там нарочно с колегите се бяхме зарекли от всички страни да следим кой влиза и кой плаща. Имахме и човек в публиката, за да наблюдава, докато свирим. Накрая се оказа, че Mr. Sombrero си е оставил входа от точно двама човека за него (т.е. 8 лева). И до днес помня как гузно и като мишка ми подаде парите, не ме погледна и в очите дори. Ше кажеш, е кво са 8 лева. Ами днес 8, утре 4, после 10 и т.н. той си събира ежедневен хонорар. А 8 лева е таксито или бензина ми. Та за тия работи иде реч! Айде, до скоро!
  5. Идеята е свежа, но трябва, може би, да се пипне леко, за да не прилича на просия. Това разбира се, води след себе си едно задължителното преглъщане от страна на музикантите на факта, че ще има някой-друг процент хора, които ей-тъй нарочно няма да сложат нищо в кошницата. Това безспорно ще са музиканти в голямата си част и ще реагират с възвишеното: Кви съ тиъ, бе, че им даам пАри?!?!" А зависимостта между качествено заведение и процент хора, дали в кошницата, ще е правопропорционална, т.е. колкото по-долнопробна кръчма, толкоз по-малко пуснали парички. Аре, да не цитирам имена, че ше има засегнати заведения! Приятна вечер!
  6. Eвала, пичове, много добра тема! Знаете ли само... (Тони, Рафо, вие знаете) колко неща могат да се кажат? Не знам откъде да започна. Ще си подредя мислите тия дни и ще пиша по-подробно, ако темата остане актуална. Може дори и малко снимков материал да се подбере. Основно съм ЗА правилното пазарно ориентиране на дадена банда и ПРОТИВ абсолютно неадекватното и отживяло събиране на вход още от вратата!
  7. bigjav

    Хеви Звук

    Да. Струва ми се също, че китарите са доста по силни от барабаните, а като се прибави и бас ще се получи необходимия пънч, който за момента липсва. Така, както са китарите в момента не може да се каже със сигурност дали ще се впишат добре или зле в целия микс. Ако коментираме само китарния звук, то тогава
  8. bigjav

    Ibanez Parts

    Това няма ли да свър6и работа? Ibanez accessories
  9. Много се е изсилил тоз човек, бре!
  10. Малцина сме наясно. Останалите отиват в магазина и си купуват Рандал Г3, 6тото кърк бил свирил със съ6тата марка. А оня си забива с Triaxis, че ясно се виждат дори два на видеото, ръгнат в Marshall. Успех в емулирането!
  11. Обърни за това в подсекция Изработка и ремонт. Там има лютиери, които ще помогнат на драго сърце. Успех!
  12. Спомням си, че преди около две години отидох до Динакорд да пробвам тези колони и имаха тогаз в наличност варианта 1х12. Тестът беше с Marshall VS100 head и не ми хареса как звучат - дразнещи високи и много среди. Явно нещата опират до това с какво ще я вържеш колоната? С едно нещо звучи, с друго - не. Пробвай и ако те устройва, отнасяй!
  13. Бравос, евала, че правите авторска музика! Харесва ми парчето. Единствено момента с ,,Ооо" трябва да оправите! Успехи!
  14. bigjav

    Toto - Rosanna

    Кефите яко, продължавайте в същия дух!
  15. Ок, сорка за забавянето! Ето положението на микрофона по тракове, както следва: Трак 1 - в долния ръб на центъра на говорителя Трак 2 - съ6тата височина, но леко вляво от центъра Трак 3 - пó към основата на говорителя, в центъра на основата. Трак 4 - микрофона е по-скоро в успоредно стоене спрямо говорителя (а не сре6ту него) така, че цели леко горе вдясно от центъра му. Тук микрофонът е на по-голямо разстояние от самия говорител, докато на другите 3 е почти долепен. Добре, че поне аз си разбирам на писанията, брато!
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.