-
Мнения
16 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
valerian's Achievements
Newbie (1/14)
0
Обществена Репутация
-
Вий гледате на тоз Рудес като на съвременния Бетовен ли, кво ли... Хайде холан! Това ми напомня за един мой приятел китарист, за когото допреди няколко години Ибанес беше най-великата китара. Ама откак любимеца му Петручи я смени, моят човек въздигна в култ Мюзикмен. Та същото е и с отношението Рудес/Курцвайл, струва ми се...
-
Красимир Христов, орк. "Кристал" от класическия му период Лъжа, лъжа. Гласувах за Кърия, но също Кийт Емерсън, Джон Лорд, Стив Уолш ("Канзас"), Ян Хамер, Дон Еъри... :read:
-
Петручи, реплика към теб. Очевидно е, че не познаваш добре музиката на Малмстийн. Та затова: изтегли парчето му Never die от албума "Седмият знак" (има го в mm.gen) и чуй солото. Ако приемем, че критерий за бързина са броя ноти, изсвирени за най-кратък времев интервал, какво ще кажеш за това соло?Искам ти мнението като на китарист (понеже се изказа по отношение на бързината на Дебелия). Далеч съм от мисълта, че бързина е синоним на качество, но нещата първо трябва да се познават, а после да се отрицават (както правилно отбеляза в умно написания си отзив Миро).
-
Третият албум на Алкатраз "Dangerous Games" (1986) е с някой си Дани Джонсън
-
Предложените във форума реплики в по-голямата си част са смешни . Аз се сещам за две "сериозни", които са на мои любими китаристи и са ми направили впечатление. Понеже на няколко пъти беше цитиран Блекмор, ето нещо от него. Разпространено е мнението (явно с основание), че е голям особняк и самовлюбен тип. Затова не можах да повярвам, когато по ВиЕйч1 се появи Ричката с мазен, коцкарски мустак (записът бе от наши дни) и в предаване за рока на 80-те призна директно и открито Еди Ван Хален за един от най-значимите и самобитни китаристи на нашето време! Изумих се - признание, изплъзнало се от устата на Блекмор, при това за китарист, крайно различен от него самия! Явно с напредване на възрастта наистина се помъдрява Ще цитирам и една мисъл на прославения китарист на "Йес" Стив Хау, насочваща към отношението рок-класика - изказана е в началото на 70-те, когато тази тема е повече от актуална: "Усвоих до съвършенство класическата китара. Но по-класическа започна да ми се струва електрическата"
-
Е,уважавам мнението ти Нали все пак форумът е за това - да се споделят и обосновават мнения А това със секса е чудно сравнение!Браво!
-
Страхотен барабанист. Но чак да няма аналог...Несъмнено дължи много на друг невероятен музикант, негов предходник - барабанистът на "Ръш" Нийл Пиърт. Справка: концерите на "Ръш", особено този в Рио през 2003-а
-
За Линч спор няма. Проблемът при него обаче е, че така и не успява да свърже таланта си със значима група. Аз също слушам "Докън", обаче честно казано са една доста обикновена група. Мелодични, хитови парчета, но нищо повече. Причината да ги слушам е единствено Линч. При "Линч моб" нещата стоят малко по-иначе сякаш. Това за мен е по-ценната формация - дори и само заради невероятното парче "Tangled in The Web". Чудно!!! Да живей!!!
-
Така е. Албумът "No Parole For Rock`n`Roll" е великолепно доказателство защо в средата на 80-те години Малмстийн е на практика най-титулувания млад китарист. Изчистени и изпипани сола, лишени от помпозността на негови по-късни проекти (напр. "Одисея"). Очевидно е, че през 1983 (а и след това) НЯМА ДРУГ толкова способен в техническо отношение китарист (плеядата бързоръки китарджии от типа на Гилбърт и МакАлпайн изгряват след това, тъкмо под явното влияние на Малмстийн). Сред изпълненията в албума, както каза някой вече, заслужава да се открои класиката "Хирошима мон амур" с едно от най-невероятните сола (според мен) на китара, изсвирени някога. Албумът с Ваи "Disturbing The Peace" (1984) е приятен за слушане, но само толкова. Композициите са много далеч от класата на първия, и както твърди един американски критик - заслужава внимание единствено като стъпало в развитието на Ваи.
-
Металний маниако, странен вкус показваш. В "Джъмп" да ти е любимо китарното соло разбирам - на мен ми е!!! Ама клавирното?
-
Сакън! Стикса не го давам!
-
Джерекаров, съгласен съм с теб като цяло. Само че нещата с Фрийдман стоят малко по-иначе като че ли. Мелодичните му и обмислени неща идват комай доста по-късно (напр. албума "True Obsessions"). Ранните му солови неща ("Dragon`s Kiss") издават доста по-различна нагласа, не мислиш ли? Там свиренето "като за състезание" взима връх над добре обмислените и изпипани композиции. Аз не съм му почитател, та ми е интересно твоето мнение на негов познавач
-
ФСБ са големи!Ей сега си пуснах въпросния "Празник" с двете сола - синтезатор на Бояджиев и ел. пиано на Цеков! Газят!!!
-
Моите уважения към вкусовете на всички, но аз така и не успях да се очаровам от клавиристите на "Театъра". Особено пък от Ръдес - с какво ви изненадва тоя бе? Преди да е почнал да свири, е ясно какво ще последва. Вярно, изключително талантлив пианист, ама какво оттук нататък?Да не е само той? Аз имам чувството, че негови ценители са основно почитателите на "Дрийм Тиътър". И ми е странно, че заговори ли се за прогресив-свирене, нещата все се свеждат до Шериниън-Ръдес. Да не би с тях да започва (или свършва?) прогресив-рокът? Почти не видях във форума името на Кийт Емерсън - а мисля, че всички тия малко или много тръгват от него (за Уейкман не отварям дума, щото беше обсъден като че ли по-обстойно). Оставайки с добри чувства към всички, ето няколко от моите любими (по-различни ) клавирни сола: Jan Hammer "God Bird Change" (Al Di Meola "Electric Rendezvous" 1981) Steve Porcaro/David Paich "Waiting For Your Love" ("Toto 4" 1982) Jon Lord "Bach Onto This" ("Before I Forget" 1982) Jon Lord "Burn" (Deep Purple) Rick Wakeman "Roundabout" (Yes "Fragile" 1971) И, естествено, Румен Бояджиев/Константин Цеков "Празник" (ФСБ "Кълбото" 1979) :read:
-
Toto 1978 Toto - The Seventh One 1988 Steve Lukather - Candyman 1994 Asia 1982 Styx - The Grand Illusion 1977 Styx - Pieces Of Eight 1978 Foreigner 1977 Foreigner 4 1981 The Alan Parsons Project - I Robot 1977 Deep Purple - Machine Head 1972 Това са 10 от любимите ми, но САМО 10. Всъщност вътре е и всичко на Тото, доста неща още на Алън Парсънс, доста на Стикс и Форинър. Да не забравя и Рейнбоу - без тях накъде?