DaftFunk Публикувано Януари 31, 2005 Share Публикувано Януари 31, 2005 Моля Ви дайте някаква разбираема и лесно смилаема теория за пустите ладове онлайн, че най накрая да ги науча. Предварително благодаря за помоща ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=1474 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Glacierise Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 Modal thinking - Guitarnoise Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AXE Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=1474 Ама тва там са гами, не ладове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 (Редактирано) лидийския мажор и дорийския минор например спадат към така наречените стари ладове, май... Система от група тонове, поставени в определено съотношение, в резултат на което някой са придобили значение на устойчиви, а други на неустойчиви, се нарича лад. Изява на лада, при която тоновете му са подредени по височина постепенно във възходяща или низходяща посока(наречено още гамовидно) от тоника до тоника , се нарича гама. разликата между лад и гама е, че второто има точно определени по височина тонове, докато първото е теоретично понятие. Редактирано Януари 31, 2005 от kitaratapesho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AXE Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 ...както и миксолидийския и някои други. Става въпрос че пича първо му тряба обяснение за старите ладове и после да се хвърля на гами. Тъй ще се оплете много. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Steve_Vai Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 ...както и миксолидийския и някои други. Става въпрос че пича първо му тряба обяснение за старите ладове и после да се хвърля на гами. Тъй ще се оплете много. Точно щях да кажа за миксолидийския Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AXE Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 Точно щях да кажа за миксолидийския По бързият печели :green: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rimo Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 choveka taka i ne razbra za ladovete ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 еми да прочете темата за ладовете, която топси си е правил зор да пише. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rimo Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 e toi hubavo e obiasniaval , ama tam stava vupros za majorna i minorna gama , ne za ladove i tehnite vidove Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AXE Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 Ицо нали даде линк. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 повтори си определението за лад и гама и си редактирай мнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DaftFunk Отговорено Януари 31, 2005 Автор Share Отговорено Януари 31, 2005 (Редактирано) Мерси ! Ще прегледам и двата линка .... а относто ладове и гами ! да.... интересува ме конкретно ладовете ! Така че отивам да чета ! П.С. Ако ми дадете малко теорийка и за хроматизмите няма да се разсърдя ! Редактирано Януари 31, 2005 от DaftFunk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kitaratapesho Отговорено Януари 31, 2005 Share Отговорено Януари 31, 2005 (Редактирано) ами при хроматизмите вече е малко по-свободно. опира до чувството. хрома значи цвят. значи слагай цвят ама не мацай. номера е да имаш готови пръстовки за всичко - примерно ако имаш акорд ре минор 7 да знаеш как да изсвириш ре мелодичен минор, да знаеш как да изсвириш ре минор с алтерации(хроматизми) или пък да изсвириш ла минорна пентатоника, но да знаеш защо. за тия работи вече не е толкова лесно в нета. трябва даскал. аз все се каня да отворя една тема за импровизацията и да пиша теория ама се чудя дали някой въобще му пука. Редактирано Януари 31, 2005 от kitaratapesho 1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts