Jump to content
Българският форум за музиканти

GuitarRoyalty

новаци
  • Мнения

    11
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    китара

GuitarRoyalty's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Първо благодаря на всички за отговорите по темата. Извинявам се че не спазих приетия етикет в България. Позитивните коментари се тълкуват като неразбиране, не като добро възпитание, единствено коментарите "Момчета, гледайте сега - вие всъщност нищо не разбирате, сега бат' ви Жоро ше ви обясни" безпрекословно доказват expert level. Живейте както знаете. Аз няма да споря с никого. Конкретно, за "много приятно изненадан как общото техническо ниво (в раздел Звукозапис сме) изглежда доста високо" - Първо очевидно става въпрос за общо "любителско" ниво. Хората които си плащат сметките (единствено и само) чрез звукозапис вероятно се броят на пръстите на едната ръка в този форум. А и вероятно са заети да работят, не да обсъждат "пътя, истината и живота" във форума. Така че за любители нивото е високо. Който се мисли за професионалист, нека живее от музиката само няколко години, тогава може с право да претендира. Според мен основния проблем в бг не е нито беднотията, нито липсата на "музикален пазар", нито липсата на особени традиции в производството на музика (на живо или на запис). Основния проблем е че поради изброените (не малки) проблеми, ние българите решаваме че единствения начин за реална "изява" е да покажем един на друг (на сънародниците си), как сме много по-голяма работа от тях. Тогава вече може да се спи спокойно нощем. Това според мен са големите радости на дребната душа. Успехи на всички в "музикалната индустрия", аз мисля че в общи линии се нагледах на "хубост" в този форум и вероятно няма да прекарвам време тук повече.
  2. Parker Fly Classic, 2007, Dusty Black, DiMarzio pickups (Air Norton - neck and Tone Zone - bridge, custom wound for Parker) http://yfrog.com/0xffa41jx Реших да пробвам да се измъкна малко от категорията Ibanez, тъй като всичко живо изглежда свири в нея вече. Но малко ми е дебел грифа на тази... май май ще се разделяме...
  3. Браво момчета, барабаниста ви направо (excuse my french) дере п**ки без упойка
  4. GuitarRoyalty

    Dimarzio X2n

    Като собственик на адаптера и аз да кажа своето мнение. Използвам го на bridge позицията за където е и проектиран, и смятам че в описанието добре е характеризиран като адаптер със силен гейн. Не смятам че "маже", аз лично много го харесвам и на чист звук и с дисторшън. При мен е комбиниран с PAF Pro в neck position (от който не съм напълно очарован, но като цяло е нелоша комбинация. ). Buckethead използва X2N и в двете позиции, т.е. свири с два X2N адаптера. Като цяло определено го препоръчвам като bridge адаптер. Alexi, надявам се това да помогне да решиш
  5. Точно това имам и аз предвид. Благодаря на Бицев за детайлния отговор, според мен удари в десятката. Аз за себе си отдавна съм решил, че моето "експертно мнение и дейност" приключва със композицията, аранжимента и тракинга - записването на китарите и клавирните инструменти. Барабаните както винаги са най-големия проблем - в момента го разрешавам с жив барабанист който записва с Roland midi drum kit, после midi трака може да бъде редактиран (от мен или от него) и да се route-не през качествен sampler или VST инструмент. Барабаниста има купен и иска да използва Drumagog. Плана е всички проекти да бъдат експортнати по тракове на отделни .wav файлове (барабаните на мулти тракове), с цел пълна съвместимост с работната платформа на инженера който ще миксира (Cubase, Cakewalk, ProTools и т.н.). Въпросният "инженер" още не е решено кой ще бъде. Има няколко варианта засега, но ще съм благодарен ако някой ме насочи към професионалистите в този форум които се занимават с миксинг и мастеринг. Бих се радвал да получа генерална представа (линк към миксирани парчета) за качеството, което може да се очаква.
  6. GuitarRoyalty

    Baroque&roll

    Благодаря на всички за коментарите. Относно "набързо" - ставаше въпрос най-вече за качеството на микса (също и за факта че е записано на един тейк цялото парче). Така че - отворил съм тема в раздел звукозапис, като ми е интересно какво мислите и вие по въпроса. Дали човек трябва да бъде all-in-one - музикант и студиен инженер и да си прави сам миксовете, или е по-добре да ги даде на някой "професионалист" (или поне някой който повече се интересува от миксиране) за по-добри резултати? http://forum.muzikant.org/index.php?showtopic=56313
  7. Тъй като все още съм нов във форума, преглеждам доста теми информативно. Трябва да кажа че съм много приятно изненадан как общото техническо ниво (в раздел Звукозапис сме) изглежда доста високо. Имайки предвид че повечето софтуер е платен и повечето информация е на чужди езици, изглежда българите пак сме "напред с материала" (съвсем в позитивния смисъл на думата). Моята лична позиция е, че самият процес на миксиране и мастериране е отделно изкуство, различно от композирането, записването или свиренето на музикален инструмент. Имайки опит в изброените насоки безспорно помага на миксинг и мастеринг инженера, както и на всеки музикант би помогнало поне основно разбиране на процесите на смесване. Но точно тук винаги за мен е била дилемата - аз лично нямам (почти) никакъв интерес в процесите на миксиране и мастериране. Експортвам си "демо" миксове спазвайки основни правила, като резултатите ми дават възможност да чуя (добре) какво е записано. Но качеството на микса е далеч от "пазарно". От друга страна съм убеден че някъде там има други млади, способни хора, които напротив се вълнуват точно от тези процеси в по-голяма степен от колкото от останалите "съставки" на музиката. Какво е вашето мнение? По-добре ли е човек да "разчита на себе си" и да се разрови и да напредне с миксинга и да си прави всичко сам? Или е по-добре да даде вече записаните тракове на "специалист" (не задължително инженер в професионално студио), който далеч по-бързо и ефективно да превърне суровите миксове в завършен продукт? Какъв е вашия опит в това направление, и как решавате този проблем? Благодаря предварително за всички отговори.
  8. GuitarRoyalty

    Baroque&roll

    По желание на Orion и Crimson записах набързо една мп3ка с цел "демо" на звука на китарата за която говорехме. Целият файл е един take, така че който търси грешки ще намери. Солото е импровизирано. Ако ви хареса или не ви харесва - уважавам мнението ви, но нека запазим добрия тон във форума. http://www.4shared.com/file/93109882/e1cda...aroqueRoll.html
  9. По желание на Orion и Crimson, записах набързо една мп3ка с китарата. Upload-нал съм я на форума в раздел "Кавъри".
  10. Мерси на всички за коментарите. Neck е Seymour Duncan '59 SH-1N. В описанието се характеризира като vintage 60's адаптер. Dimebag е използвал различни адаптери, на някои от неговите китари е имал този на neck position. За семпли може да пусна, но незнам дали ще успея скоро. Мерси за коментарите. По сайтовете я няма, понеже е custom.
  11. Здравейте, нов съм във форума. По темата - това е новата ми играчка
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.