Jump to content
Българският форум за музиканти

pakodelucia

Members
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Относно pakodelucia

  • Рожден ден 03/25/1981

Previous Fields

  • Инструмент
    Klassic Guitar

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    studiobojo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    София
  • Interests
    Класическа музика и звукозапис

pakodelucia's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Казвамс е Божидар Симов. Завършил съм Националната Музикална Академия и преподавам класическа китара. Телефон за връзка: 9611967. еmail: pakodelucia@abv.bg
  2. Здравей, Разбирам те напълно. Той все пак е от старото поколение. Изтъква се заради възпитанието, което тогавашната конституция е налагала. Преди всичко е разбран човек. Неговите опитности са в аналоговата апаратура, живите инструменти. Именно в това отношение мен ми беше полезен опита му. Чудно е, че класическата музика изобщо не се разглежда. Аз влязох с идеята да се уча как да записвам живи инструменти, пък Янев ме учи на неща, които за нищо не ми трябват. Само Тимнев ми е давал практически съвети. Как се записва китара – слагаш и жака и ефектите. Но хайде опитай да запишеш една цигулка, едно чело, една класическа китара? Микрофона може да го слагаш където искаш, но ако в залата температурата, влажността на въздуха, не са подходящи, инструментът ще звучи неприятно. Може после да го кастриш с еквалайзер и да му правиш куп ефекти, но щом чуя такъв запис, чувам една смотана работа. Една изкуствена история. Как се записва орган и чело, някой учил ли ние? Как да запишем например един старинен ансамбъл? Учат ни на простотии, а после ни критикуват, че сме чалгари. Що се отнася до цифровите технологии, той сам ми е казвал: От компютри и сегашните цифрови неща, не разбирам. Често го питах за много неща, на които въпроси никой не щеше да ми отговори, но той ми обръщаше внимание, виждаше, че искам да уча. Желаеше да ми покаже нещо, да ми предаде. Обяснявал ми е практически съвети за записи, които ми се е налагало да правя. Сега нещата много се промениха и той не е в крак с технологията, но като основа, на която да стъпиш има какво. Че се изтъква и че разтяга локуми понякога, ще го преглътна защото има малка полза. Пък и аз се хванах като удавник за сламка за него, може би това, малко или много, ме прави афектиран. Поздрави.
  3. Здравей, Ноти за кирата имам всякакви, обаче на пощата няма да стане. Големи файлове са. Относно избора, не мога да разбера кои точно Бахови творби са това. Бах има стотици куранти, сарабанди и т.н. За другите пиеси тази е много хубава: Е. Вила Лобос - Мазурка - шоро. Сложи си мулето и търси следното : By GuiTop, seet music guitar, Sheet, Scores, Partitions. Този "By GuiTop" е маниак всичко е качил в оригинални ръкописи. Иначе аз всичко съм изтеглил. Освен това натната ми библиотека хич не е малка. Ела и ще ти дам всичко. Ако не си от София, тегли мулето и действай. Поздрави.
  4. Здравей, Не искам да те разочаровам, но ще ти споделя мнения от „обучението” по тонарежисура в НБУ. Тъй като се интересувам любителски от този занаят, реших да науча нещо повече. Относно изпит, не съм карал нищо не мога да ти кажа. Мен ме приеха по друга графа, признават ми години в ДМА. Значи 2005 аз се намърдах в университета. Всичко започна много ентусиазирано, и аз бях много доволен. Обаче каква беше изненадата ми, когато не се минаха два три урока и видях, че всичко е типичен български бит пазар. Повечето хора бяха влезли само заради дипломата и не се интересуваха дали разбират в действителност от тази професия, а друга част от тях знаеха много, защото вече имаха частни студии и работеха – дипломата им трябваше за легализация. Тъй че аз се оказах единствен човек който не знае и иска да научи нещо. И понеже се плаща скъпо аз бях много взискателен към моите учители. Не пропусках урок и курс. Курсът по монтаж е индивидуален. Веднъж учителката не дойде и аз я чаках 1 час. На другият път питам: „Кога ще може да си вземем часът” тя ми отвръща много ядосано: ама вие какво, мислите, че ви лъжем нещо ли. След това в час при Ивайло Янев започнах да изисквам „прекалено много да ми обяснява” и той се оправдаваше все с това: Миксирането е изкуство. Аз питам: да но какво се изисква от нас да направим, каква е нашата цел – при което той започваше да ми държи лекция по морал, колко е труден живота в България и как съм можел да го занимавам с тези неща. Другото е, че не съм го видял без водка в час. Даже си предлага на студентите да си пийнат. Всички се мазнят и въпреки, че нищо не ги учат те търпят, което приех като типична чалгаджийска работа. Никой не ме подкрепи. Също така пак един от груповите часове беше пропуснат и аз повдигнах въпросът кога ще го вземем и реакцията беше повече от ужасна. Лекция по морал и изтъкване на моето несъвършенство и неговата лирична и престрадала личност. Това трае 1/3 от учебното време, през другото време той ни каже нещо, по точно смота и ни накара да чешаме фейдърите на миксера, а той нещо си чете и гледа или си говори с някой и по някое време се обади. Демек, ако изискаш да те учи, той ще ти губи времето. Ако не изискаш, ще ти го губи по закон. Прави си заключението. Обаче трябва да кажа, че имаше един човек, с който идеално се разбирахме. Това е Делян Тимнев. Всичко, което съм научил, той ми го каза. Прие ме като ученик и ме учеше. Само заради него търпях всичките глупости. Добър, разбран и нормален човек. Заради него, може да търпиш всичко друго. Ако той си иде, там няма смисъл да се учи! Това е от мен!
  5. Здрвей, Благодаря за отговора. Но все пак, трябва да има някакъв начин, да дадеш "split the system, or staff" и да се появи нов ред и т.н. Известно ми в, че има курс по Finale в НБУ. Учих известно време тонарежисура и изобщо не съм доволен от преподавателите в тази област. Относно програмата Sibelius, я имам и съм работил на нея, но така се бях ядосъл веднъж, за едни тактове. Трябваше само 4 такта да сбия на един лист, какво ли не правих и не поиска. От тогава изобщо не я закачам. Много добре се сработвам с Finale, и това е единствената трудност, която срещнах, тъй като до сега не ми се е налагало да пиша на листа повече от едно произведение. Относно предлопжението ти за съвместна работа благодаря, за сега нямам подходящ материал. Набирам ноти за мое лично ползване. Със здраве.
  6. Здравейте, От няколко дена се мъча да разбера, следното нещо: представете си, че съм написал 2 реда, но иска на същият лист да започна друго произведение, да му напиша заглавие и номерът на тактовете да ми започне от 1. Е мъчих се чудих се, но не мога да разбера как да създам независимо петолиние от предишното. Ако прибавя тактове и сменя тоналноста независимо, че в първото произведене съм сложил финална черта, то непосредствно зад нея показва смяната на тоналноста. Това трябва да може да стане, поне колко ноти има напечатани с по две три произведения на лист, но не мога да разбера как. Във видеоматерияла не мога да намеря информация за моят проблем. Да имате някакви идеи как мога да си създам независимо от предишното петолиние със свои номера, тоналности размери и т.н.? Със здраве.
  7. Благодаря това върши работа
  8. Имам си разни неща но не тея които съм описал. Nuedno го имам ама като е кракнато не си е работа.
  9. В такъв стил не.
  10. Чувал съм че продуктите на Lexicon са едни от най добрите в цифровата професионална аудио техника..? Да не би това дето сте го взели да е нещо... :killyou: Незнам...имам един reverb(soft) phateon - много гадна реверберация прави...
  11. Ти как се казваш...? Той ми е казал че нещо май не му дават да влиза в чатове или некви текива...ще му пиша..може да се навие.
  12. Благодаря за инфото
  13. Само дето е Станислав Хвърчилков. Той е голям пич и като си няма друга работа в Лондон само ми праща някакви бесни мейли от типа:
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.