Определено на гриф. На визия бих казъл, че Фендер-а ми е по-симпатичен. Но както каза един човек- Мексикански Фендер винаги можеш да си купиш. Докато RG-550 се намира доста по-трудно и на по-висока цена.
Благодаря момчета. Общо взето работата беше там, че не можех да преценя точно дали япоснкия айбанец е по-класен от мексикански фендер. Иначе наистина много различни китари и сравнението почти не може да стане. Най-добре е двете. И Гибсън. Иначе тя жената не е виновна. Даже имаше жълта светлина и ми вика- Абе ясно ми е,че ще си оставиш и двете ама...... Ама на мен ми е малко съвестно, че тука последната година здраво пазаря все такива неща а както казах съм си домашен музикант. Но си обзаведох едно мини-студио и тя цената на всички неща досега стана около 3500лв. Лоша дума не съм чул а и дето вика колегата за дограмата, сменил съм я вече....... Въпроса беше по-скоро технически щото не съм наясно като класове как стоят двете китари. Или по скоро за мексикански фендер нямам много инфо. Ама то най-важно е как я усещаш а не какъв клас е китарата.
Иначе това за адаптерите съм си го мислел ама ми казаха, че нямало да се постигне голям ефект. А може и да не е така. Принципно тези с които съм в момента вадят доста добър звук. И нек-а почти ме радва като Фендерския. Само дето на айбанеца е хъмбъкар а на фендер сингъл. Мислех си ако сложа пуш-пул потенциометър дали няма да наклоня още малко везните. Трябва да се пробва май. Имам познат който си смени адаптерите на американския фендер с ноизлес и може да пробваме да сложим оригиналните на айбанеца. Макар че пак той ми беше казал, че свалили цялата електроника от американския и я сложили на мексикански фендер и не било същото. Сигурно има защо. Както и да е. Общото мнението клони за "отглеждането" и на двете китари виждам. Което при някои други условия щеше да си е най-разумното решение. Ама то знае ли човек..... как ще се завъртят нещата.