Jump to content
Българският форум за музиканти

palio

Members
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Previous Fields

  • Инструмент
    Ibanez RG550

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Варна

palio's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

3

Обществена Репутация

  1. Добър музикант е този който може да свири и с другите!

  2. Определено на гриф. На визия бих казъл, че Фендер-а ми е по-симпатичен. Но както каза един човек- Мексикански Фендер винаги можеш да си купиш. Докато RG-550 се намира доста по-трудно и на по-висока цена. Благодаря момчета. Общо взето работата беше там, че не можех да преценя точно дали япоснкия айбанец е по-класен от мексикански фендер. Иначе наистина много различни китари и сравнението почти не може да стане. Най-добре е двете. И Гибсън. Иначе тя жената не е виновна. Даже имаше жълта светлина и ми вика- Абе ясно ми е,че ще си оставиш и двете ама...... Ама на мен ми е малко съвестно, че тука последната година здраво пазаря все такива неща а както казах съм си домашен музикант. Но си обзаведох едно мини-студио и тя цената на всички неща досега стана около 3500лв. Лоша дума не съм чул а и дето вика колегата за дограмата, сменил съм я вече....... Въпроса беше по-скоро технически щото не съм наясно като класове как стоят двете китари. Или по скоро за мексикански фендер нямам много инфо. Ама то най-важно е как я усещаш а не какъв клас е китарата. Иначе това за адаптерите съм си го мислел ама ми казаха, че нямало да се постигне голям ефект. А може и да не е така. Принципно тези с които съм в момента вадят доста добър звук. И нек-а почти ме радва като Фендерския. Само дето на айбанеца е хъмбъкар а на фендер сингъл. Мислех си ако сложа пуш-пул потенциометър дали няма да наклоня още малко везните. Трябва да се пробва май. Имам познат който си смени адаптерите на американския фендер с ноизлес и може да пробваме да сложим оригиналните на айбанеца. Макар че пак той ми беше казал, че свалили цялата електроника от американския и я сложили на мексикански фендер и не било същото. Сигурно има защо. Както и да е. Общото мнението клони за "отглеждането" и на двете китари виждам. Което при някои други условия щеше да си е най-разумното решение. Ама то знае ли човек..... как ще се завъртят нещата.
  3. Бе точно щото не зависи от жена ми каква китара ще имам я имам и дилемата.Иначе щеше да е лесно. И тази дилема идва точно от това,че знам какво искам и то е японския ми айбанец да изкара фендерския звук (тъй като е много лесен и приятен за свирене) На всички е ясно,че няма как да стане и за това се чудя струва ли си да оставя мексикански фендер само заради звука а да не ми е толкова удобен при свирене.А жена ми няма отношение към това каква китара имам а колко китари имам. Тъй като свиря само в нас за удоволствие и не получавам по 3 бона всеки месец смятам че е редно да се съобразявам и със семейството си. А иначе ще и споделя за предложенията за развод пък дано наклони това в полза на две китари у дома. )) А за това да продам двете и да купя американски фендер...... бе свириха на такъв и то висок клас със сменени адаптери ама нещо......сякаш очаквах повече от такава китара. 2600лв струва все пак. Та айбанеца доста по ми ляга.Ама пустия фендерски звук ме гложди..... Благодаря на всички за мненията. Аз също мисля,че айбанеца е по-висок клас. И точно това беше въпроса ми чийто отговор ми беше горе-долу ясен.И за това писах тука щото жена ми тез неща не ги отбира а тука пишат хора дето имат представа за какво става въпрос.А иначе за килимите бих питал определено само нея. С добри чувства към всички.
  4. Първо се извинявам ако има подобна тема,но с търсачката никога нищо не намирам.Както и сега стана.Незнам къде ми е грешката. Та...... дилемата ми е следната: имам Ibanez RG550 1992г. КЛАСИКА. Страхотна китара.В много добро състояние е и я взех на страхотна цена. Проблема ми е, че съм фен на фендерския звук. Мидъла и Нек адаптера са сменени и китарата докарва донякъде подобен звук.Особенно усилена на 3-4. Но все пак далече от това за което говорим. Та не можах да издържа и си купих от EBAY един мексикански фендер. Точно такъв какъвто исках. Светло син с светлия гриф. Много запазен също със сменени два от адаптерите с fender lace. Та тъй като заради жена ми не мога да си позволя и двете китари (щото не са само те на клона) трябва да махна едната. Япоснки Айбанец ми е бил мечта винаги а както разбрах в последствие точно този модел е един от най-успешните им.Особено от тези години 86-94 май бяха. Освен това на японеца се свири много леко. Ясно е, че е въпрос на вкус,но мойта дилема е следната. Мексиканския фендер според мен се равнява на индонезийски айбанец. Или бъркам? Та струва ми се, че айбанеца е по-висок клас от фендера. Но пък от друга страна трябва ли да има значение това? Ясно ми е че са различни китари, но въпроса ми е коя е по-стойностна не според личното предпочитание на всеки а чисто технически и "исторически" ако щете. Ще се радвам да чуя мнението и на други китаристи. Благодаря.
  5. Ок. Значи забравяме Tascam. Ще я използвам за домашни записи на китара,клавир и понякога глас. Ама и аз смятам, че в този клас няма кой знае какво профилиране.Нямам кой знае какви изисквания към звук защото досега съм си правил записите все с вградената карта на лаптопа и всичко друго ще е по-добре. Благодаря за отговорите.
  6. Tascam US-122, M-audio Fast Track или E-mu 0202? Те това е въпроса.Тъй като не съм добре технически подготвен от описанията им не мога да преценя коя е по-добрият вариант.Видях че има мнения за тях,но исках да ги противопоставя в директен сблъсък за да може някой да изкаже мнение.И трите са горе-долу една цена в eBay. Мисля че за втора ръка 100-140лв си струват и трите.Моля някой ако има инфо или преки наблюдения върху тях да сподели.
  7. Това е доста добро решение, но идва по-скъпо от китарата. Иначе е много добро адаптерчето. Ако инструмента беше по-висок клас си струва. А това с цк ключето....., то трябва дупки да се правят, да се прокара кабела и т.н Иначе е добър вариант ама за хубава китара. Пък и ми се струва, че по-скоро са го разработили за конфигурация H-H(да си сложиш направо два таива). Като на Лес Пол примерно. Ако се комбинира с други адаптери незнам дали няма да повлияе на звука.
  8. Такааааа. Не очаквах да има такъв сериозен отговор темата(за което и много благодаря) за това не дадох повече подробности. Всичко което прочетох ми беше полезно. За P90 знаех но точно това което пише docc ме съмняваше и мене. Работата е следната. Китарата е Yamaha RGX 121Z. Спечелих я на търг от ebay за 46 паунда. Чисто нова. Човека свирил два пъти и я оставил. Знам че е нисък клас и т.н, но пък се оказа че ми е удобна. Но тя е метълска китара и адаптерите имат съвсем различно звучене от фендерския тип. Средния адаптер е готов за смяна. Взех си на Willkinson. Тъй като свиря само в нас и на слушалки ме удоволетворява. Та мислех да си вземам един мексикански фендер с три единички, но реших първо да пробвам с тая работа дето я нищим. Викам си може и да излезе нещо интересно. Китарата няма пикгард за това не мога да сложа сингъл и да скрия дупката. Ще потърся това за което е писал docc. Ако естествено излиза много скъпо няма да е разумна инвестиция тъй като китарата не е някоя класна пушка. Наясно съм че с жигули няма да е като с toyota примерно ама........ То накрая ще отидат нещата на мексиканче ама да видим кога. все пак 850лв за свирене у дома......... Ама пък който е свирил знае. Както и да е. Ще пробвам нещо пък ще пиша какво е станало. Може да е интересно за някой.
  9. Имам китара сконфигурация H-S-H. Но тъй като най ми допада strat звученето от H-S-S да си сменя нек-хъмбъкера с единичен. До колкото успях да намеря инфо в нета може да стане. И има и адаптери които са единични но за позиция хъмбъкер. Но май са много ограничено разпостранени. Така че ако някой има идея или е правил такова нещо може да сподели. Най-добре ще е ако има направо адаптер който да се замени.
  10. Доста потърсих но не видях нещо което да ми помогне. Може би защото проблема е някакъв елементарен и никой не го е зачекнал до сега. И искам да попитам направо. Правя си запис в нас, като вкарвам примерно китарата в един смесителен пулт който няма усилвател и после в компа. Когато записвам и си обработвам нещата се чуват силно и добре. Но когато ги експортна в wav или mp3 записа става много тих. Примерно ако песента която съм записал я слушам на 90% сила, една нормална песен трябва да я намаля на 50%. Не мога да разбера проблема дали е в това че нямам предусилвател някакъв или нещо не пипам в настройките както трябва. По принцип знам, че при запис силата трябва да е нагласена така, че да няма голяма амплитуда която да се вижда на канала. Незнам дали е правилно това. Като цяло се съмнявам да е от липсата на предусилвател защото имам за усилване още и от компа и от миксера а когато записва синтезатор обикновенно съм го усилил на 50%. Или да синтезирам пак въпроса си: Как да запиша песента така че като я миксирам накрая да е с нормално ниво на сила. Дали трябва да сложа някакъв компресор примерно и нещо друго? Или правя записа на макс , като само гледам да няма пикове в червено?Дано съм обяснил добре.И се извнинявам пак за елементарния въпрос ама ми е голяма болка.
×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.