Geo Публикувано Март 16, 2006 Публикувано Март 16, 2006 Здравейте, Обръщам се към хората,които слушат класическа музика за съвет. Моля да ми дадете мнение за баса в следното творение: http://geoalexiev.tripod.com/sitebuilderco...les/mixdown.mp3 Очаквам конструктивна критика. Цитирай
f1_sound Отговорено Март 16, 2006 Отговорено Март 16, 2006 Гео първо браво за идеята и куража да работиш в-у класическо произведение, макар, че не се очудвам, защото ти е във възможностите от всякъде на първо слушане нещо баса ми се губи на места :think: все пак аз мисля, че той е солиращият и трябва да се чува повече и като на места може да свириш унисончета с пияното особенно в бързите пасажи щото ти е апсолютно във възможностите Цитирай
Geo Отговорено Март 16, 2006 Автор Отговорено Март 16, 2006 Благодаря,ще го имам предвид.Както винаги си в час Цитирай
NoSoul Отговорено Март 16, 2006 Отговорено Март 16, 2006 Здравей. Първо на първо прави част на всеки които се опитва да обогатява с нещо класическо и пълно. Евала Гео. Според мен обаче басова линия на тази пиеса не звучи съвсем на място. Богато и звучно е и една басова линия се губи някаде. В тихата част обаче е напълно възможно да звучи добре един по-раздвижен бас. Цитирай
glezlata007 Отговорено Март 16, 2006 Отговорено Март 16, 2006 Любимите ми вариации ! Мисля, че баса е слабичък ( макар и да не е солиращия инструмент, според мен) и остава малко празно тук таме (почти навсякъде) ! Това е единствената "забележка" от моя страна! Цитирай
Geo Отговорено Март 16, 2006 Автор Отговорено Март 16, 2006 Здравей. Първо на първо прави част на всеки които се опитва да обогатява с нещо класическо и пълно. Евала Гео. Според мен обаче басова линия на тази пиеса не звучи съвсем на място. Богато и звучно е и една басова линия се губи някаде. В тихата част обаче е напълно възможно да звучи добре един по-раздвижен бас. да,опитвам се да поставя нещо съвсем ненатрапчиво и непретенциозно. Напълно съм съгласен с теб,че басът не е най-стандартно използваният инструмент за пиеси от такъв род. Но...трябва да експериментираме.така ще се научим. Цитирай
Geo Отговорено Март 16, 2006 Автор Отговорено Март 16, 2006 Любимите ми вариации ! Мисля, че баса е слабичък ( макар и да не е солиращия инструмент, според мен) и остава малко празно тук таме (почти навсякъде) ! Това е единствената "забележка" от моя страна! Благодаря ти за мнението.Кажи на кои интервали е слаб баса.Също много искам да ми кажеш мнението си относно празните места.Как да се запълнят?С повече вариации от баса ли? Цитирай
NoSoul Отговорено Март 16, 2006 Отговорено Март 16, 2006 Само забравих да спомена - направи ми впечатление че следваш темичката или на мелодията или на басовата част(съответно дясна и лява ръка). Напълно съм съгласен с теб,че басът не е най-стандартно използваният инструмент за пиеси от такъв род. Но...трябва да експериментираме.така ще се научим. Получава се страхотно, но не на всички класически пиеси. Мога да ти препоръчам да намериш класическите албуми на Vitalij Kuprij и да вкараш басова линия в тях. Не се съмнявам че ще успееш пък и че после ще ни изненадаш адски приятно Цитирай
Geo Отговорено Март 16, 2006 Автор Отговорено Март 16, 2006 Само забравих да спомена - направи ми впечатление че следваш темичката или на мелодията или на басовата част(съответно дясна и лява ръка). Напълно съм съгласен с теб,че басът не е най-стандартно използваният инструмент за пиеси от такъв род. Но...трябва да експериментираме.така ще се научим. Получава се страхотно, но не на всички класически пиеси. Мога да ти препоръчам да намериш класическите албуми на Vitalij Kuprij и да вкараш басова линия в тях. Не се съмнявам че ще успееш пък и че после ще ни изненадаш адски приятно Благодаря ти за съветите,ще се възползвам от тях. Ето затова се радвам,че членувам в този форум-винаги можеш да разчиташ на по-опитните колеги за съвет. Още веднъж благодаря. :hello: Цитирай
glezlata007 Отговорено Март 16, 2006 Отговорено Март 16, 2006 Geo, имах в предвид, че баса е слаб като сила и затова се губи на места! Много са малко празните местенца (само на втора и трета вариация по един-два такта, дето нищо не свириш, или пък не се чува..?..) и то по-точно на мен ми се иска ей тук например да се сложи това и това тонче, но няма как да го изпиша тук! Мисля, че спокойно може и нищо да не прибавяш, а само да усилиш баса и да ми пратиш парчето с усиления бас (На края на първия дял на втора вариация, където свириш арпеж надолу в минор, не завършва ли в мажор..?..) А като цяло идеята ти много ми допада и мисля, че баса звучи много добре и то точно на това произведение! Аз съм свирила например Моцарт-А ла турката в състав-пиано, бас, китара и барабани и звучеше супер, можеш и него да пробваш! Цитирай
Geo Отговорено Март 17, 2006 Автор Отговорено Март 17, 2006 Ще ти пратя новия и пълен вариант на парчето.Пресвирих го нацяло. Обаче е доста дълго-около 10 мин. Цитирай
glezlata007 Отговорено Март 17, 2006 Отговорено Март 17, 2006 О, супер, много ти благодаря Дължината е идеална Цитирай
MDFk Отговорено Март 17, 2006 Отговорено Март 17, 2006 За баса не съм сигурен...Аз поне го чувам адски добре, може би е заради новичкия събуфър. Уникално е! Аз имам всички стари неща на Евгени които е поствал тук, така че с голямо нетърпение очаквам всичко ново - включително на диск . Цитирай
jFog Отговорено Март 17, 2006 Отговорено Март 17, 2006 аз не съм с големи колони ,с субуфър-че съм само и да си кажа че баса го чувах като цяло много тих.Ако му сложиш повечко среди ли де да знам или просто го усили. конструктивна критика: земи ги изсвири тия пиана с баса , милиони микроби шъ умрът (от кеф) Цитирай
MDFk Отговорено Март 18, 2006 Отговорено Март 18, 2006 Извинявам се! Свалих си парчето с Евгени Куманов, но като давах коментар съм влязъл в грешната тема :wall: ... Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.