Jump to content
Българският форум за музиканти

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

СБОГОМ МОЯ ЛЮБОВ

 

Интро:

C, C, C, C

 

Куплет І:

C, C, Am, Am, F, G, C, C

C, C, Am, Am, F, G, E/G#, E/G#

Am, Am/G, D/F#, G, Csus4, Csus4, C

 

Припев:

C F, G, G, F, F---C F, G, G

Fm Eb/G, Fm/Ab Bb, C

C F, G, G, F, F---C F, G, G

Fm

 

Куплет ІІ:

D, D, Bm, Bm, G, A, D, D

D, D, Bm, Bm, G, A, F#/A#, F#/A#

Bm, Bm/A, E/G#, A, Dsus4, Dsus4, D

 

Припев II:

D G, A, A, G, G---D G, A, A

Gm F/A, Gm/Bb C, D

D F, A, A, G, G---D G, A, A

Gm

 

Соло:

Bb, Bb, Gm, Gm, Eb, F, Bb, Bb

Bb, Bb, Gm, Gm, Eb, F, Bb, Bb

Bb, Bb, Gm, Gm, Eb, F, Bb, Bb

 

(Fade...)

Редактирано от Ивелин
Отговорено (Редактирано)
C, C, Am, Am, F, G, E/G#, E/G#...
Един фундаментален акорд - не е ли E7/G#?

А, сега да видиш хубаво ли е? :hysterical:

 

Не съм 100% сигурен(около 98% съм сигурен), че е точно така, но определено става по-завършено. Трябва да си я сваля да я чуя.

 

И тука на припева има една хава:

Припев:

C F, G, G(под тоя акорд баса свири нещо от сорта: G,A,B ), F, F(и тук F,G,F)---C F, G, G

 

 

Едит: Сега чух, че в същност си спомням за варианта на Слави! :greenball:

Значи вметката ми не важи за оригинала! Освен май за 7-маца в куплета.

Редактирано от Sandman
Отговорено (Редактирано)
C, C, Am, Am, F, G, E/G#, E/G#...

Един фундаментален акорд - не е ли E7/G#?

 

По-точно:

C, C, Am, Am, F, G, E/G#, E/G# E7-9/G#...

 

Не намирам този акорд за фундаментален, а за преходен, защото се появява на 4-то време

и то единствено в ограна (7) и вокалната линия (-9), а не в цялата хармонична секция!

Не съм писал преходните акорди, защото по тази логика трябва да разпиша и целия аранжимент

(освен вокала и органа има и цигулки, които също влияят на хармонията).

Ако обръщам внимание на всички тези неща - хармонията доста се усложнява...

 

Считам коментара ти като заяждане, защото не си чул оригинала на песента, преди да коментираш!

Редактирано от Ивелин
Отговорено (Редактирано)

Забравих да поясня, че за мен фундаментален е акорд, в който се променя баса - т.е. фундамента на хармонията!

За това те бях хапнал тогава... (все пак оргелпункта е важно нещо - има доста писани неща за него)

 

А относно Слави - защо изобщо говориш за кавъри?

Кавъри много... оригинала само един! :hysterical:

Редактирано от Ивелин
Отговорено

Много погрешно си ме разбрал! Аз просто се шегувах - ясно е, че не е фундаментален този акорд, че даже изобщо не е задължителен за свирене(идеята му е да загатне, че темата не е свършила). Последното нещо, което бих направил в този форум е да се заяждам с хора, които помагат на други хора! Музиката е забавление и се опитах да го принеса и във форума, но явно не ми се е получило. Моля за извинение.

А и още в предишния пост пропуснах да те поздравя за изчерпателната помощ - в смисъл, че не навсякъде може да се срещне такъв точен прочит най-вече на българско парче.

Още веднъж - сори за недоразумението!

Отговорено (Редактирано)

Аз също се извинявам, че не съм хванал скерцото... ;)

 

Като говорим за смешки - на мен най-смешно ми е, като прочета нещо от сорта:

- Може ли някой да ми прати хармониите на "Еди-кво-си", че в момента нямам време да ги вадя...

А акордите са 3... и са тоника, субдоминанта и доминанта :rockon:

 

нямам време = не мога :)

Редактирано от Ивелин

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Предишното ви съдържание бе възстановено.   Свободно редактиране

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...

Важна информация!

Поставихме "бисквитки" на вашето устройство, за да направим този сайт по-добър. Можете да коригирате настройките си за "бисквитките" , в противен случай ще предположим, че сте съгласни с тяхното използване.