Fortissimo Публикувано Февруари 16, 2006 Share Публикувано Февруари 16, 2006 Надявам се да помогнат: http://www.saecollege.de/reference_materia...s/placement.htm http://www.soundonsound.com/sos/Feb03/arti...045286fdd2be627 http://www.soundonsound.com/sos/jul99/arti...045286fdd2be627 http://www.soundonsound.com/sos/1997_artic...045286fdd2be627 http://www.soundonsound.com/sos/jan98/arti...045286fdd2be627 http://www.musiciansbuy.com/mmMBCOM/html/a...g_the_drums.pdf http://www.sweetwater.com/support/summits/drum_recording.php http://www.dpamicrophones.com/page.php?PID=20 http://www.legendarytones.com/the_home_rec...chronicles2.htm http://homerecording.about.com/od/usingmic...s_Drum_Tips.htm http://emusician.com/mag/emusic_capturing_kit/ http://www.acousticdrums.com/members/esp-aug01.html http://www.homerecordingconnection.com/new...ew_story&id=133 http://www.prorec.com/prorec/articles.nsf/...625699C006D968A http://www.recordingwebsite.com/rwtip/archive/rw69.html http://www.prosoundweb.com/recording/misc/...her/drumkit.php http://www.kimcheerecords.com/articles/drums/ http://www.javajivestudio.com/article11.php http://www.indie-music.com/modules.php?nam...rticle&sid=1118 http://www.shure.com/shurenotes/may2004/default.asp#drums http://www.drumdojo.com/tech/mikinglive.htm http://www.drumdojo.com/tech/mikingstudio.htm http://www.dummies.com/WileyCDA/DummiesArticle/id-1122.html Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tupoto kopele Отговорено Февруари 16, 2006 Share Отговорено Февруари 16, 2006 якооооооо Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Anakon Отговорено Февруари 16, 2006 Share Отговорено Февруари 16, 2006 Еййй това е страшно Сега ще падне яко четене Еваларка ти правим! Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
f1_sound Отговорено Февруари 17, 2006 Share Отговорено Февруари 17, 2006 Страхотна извадка благодарско Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fortissimo Отговорено Февруари 17, 2006 Автор Share Отговорено Февруари 17, 2006 задачка-закачка: който е чел внимателно статиите, може ли да каже какво гласи правилото "3 към 1" ????. За първия познал ---- еднааааа бирааааа от мен. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobalan Отговорено Февруари 17, 2006 Share Отговорено Февруари 17, 2006 задачка-закачка: който е чел внимателно статиите, може ли да каже какво гласи правилото "3 към 1" ????. За първия познал ---- еднааааа бирааааа от мен. разстоянието от микрофон до инструмент да е 3 пъти по-малко от разстоянието между двата микрофона Не съм чел още статиите, но списъка е внушителен, ще ги погледна. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fortissimo Отговорено Февруари 20, 2006 Автор Share Отговорено Февруари 20, 2006 ОК, печелиш бирата, само трябва да дойда до София. Имам още много статии за озвучаване на барабани, но са на хартиен носител ( списания ЕQ mag,Recording,AudioMedia) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobalan Отговорено Февруари 20, 2006 Share Отговорено Февруари 20, 2006 за да прдължим закачката - давам една бира на този, който разкаже, кога тонинженерът слага кондензаторен микрофон и кога динамичен на фуса Знам че е труден въпроса, ама айде да се пробваме Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fortissimo Отговорено Февруари 20, 2006 Автор Share Отговорено Февруари 20, 2006 Ето малко извадки: "The dynamic mic gives you a trashier sound and the small diaphragm condenser mic produces a bright sound" "The extreme high frequency transient is easily handled by the 4004/7 without the typical smear " става дума за кондензаторен. "Condenser mics are typically more sensitive and accurate than dynamics. Thanks to their extended frequency response (especially on the high end) and more accurate handling of transients, they capture the true sound of instruments better, whether at close range or from a distance. That makes them ideal for hi-hats" "When close-miking with a dynamic, you can also affect how much “air” you put around the drum" Сега сте вие за изводите, аре ве барабанисти каде сте Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobalan Отговорено Февруари 20, 2006 Share Отговорено Февруари 20, 2006 Форти, то се видя че с теб ще се напиваме. Но наградата остава обявена, чакам отговорите ви. Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Февруари 20, 2006 Share Отговорено Февруари 20, 2006 с динамичен излиза повече "клик" звук от палката върху фуса спрямо кондензаторен....или :think: ? Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tupoto kopele Отговорено Февруари 20, 2006 Share Отговорено Февруари 20, 2006 Кво ти пука ние сме звезди тон инженерите да четат книги :read: Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobalan Отговорено Февруари 20, 2006 Share Отговорено Февруари 20, 2006 бирата не е спечелена все още, продължавайте Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Katsko Отговорено Февруари 21, 2006 Share Отговорено Февруари 21, 2006 добре де...щом трябва...кондензаторния микрофон по принцип има по-малка диафрагма и бля-бля,не разбирам от микрофони но хваща повече високи честоти елиминирайки излишните по-ниски и прави фуса по отчетлив и "светъл"...ок?къде ми е бирата,манафе (затуй и познайте за овърхеди дали па не се ползват кондензатрони микрофони-просто за чинели са по-добри,оти ....оти така пък,фащат високите и туйто!!-казах че не разбирам от микрофони) Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
The Crow Отговорено Февруари 21, 2006 Share Отговорено Февруари 21, 2006 За не разбиращ си екстра Цитирай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.