SauroN Публикувано Септември 11, 2009 Публикувано Септември 11, 2009 (Редактирано) Значи аз съм начинаещ ,и искам да си купя нова електрическа китара и усилвател но незнам точно какво да гледам , каква цена да търся като за първа електрическа китара и къде да търся .Какво бихте ми препоръчали като китара [каква марка] и какъв усилвател да взема към ния [също марка , колко вата да е като за тренировки в къщи] .Също бих искал да питам за адреси на магазини в София в които евентуално да закупя китарата и/или усилвателя . Единственото което ми спря окото до този момент е тази китара и този усилвател или този . Като последно искам да кажа че аз съм начинаещ и търся нещо за не много пари но предпочитам да дам повече пари но за нещо което ще ми е от полза повече от нещо по ефтино . Моля помогнете на един започващ китарист . Редактирано Септември 11, 2009 от SauroN Цитирай
hristov_hr Отговорено Септември 11, 2009 Отговорено Септември 11, 2009 А каква музика ще се свири на тази китара ? С колко пари горе долу си склонен да се разделиш ? Цитирай
SauroN Отговорено Септември 11, 2009 Автор Отговорено Септември 11, 2009 А каква музика ще се свири на тази китара ?С колко пари горе долу си склонен да се разделиш ? Еми незнам точно какъв стил се води но Rock падам си по стила на Bullet for my valentine ,Slipknot Metallica . За пари някиде до 400 лв. Цитирай
rockozaurus Отговорено Септември 11, 2009 Отговорено Септември 11, 2009 (Редактирано) ето ти китара ето ти кубе ето ти за метал кубенце перфе Айде на дрънкане Редактирано Септември 11, 2009 от rockozaurus Цитирай
SauroN Отговорено Септември 11, 2009 Автор Отговорено Септември 11, 2009 ето ти кубе Айде на дрънкане Този линк нещо се е объркал ,иначе мерси за офертите сега виждам че има доста оферти за втора рака . Цитирай