Бицев Публикувано Март 23, 2009 Публикувано Март 23, 2009 В друг раздел и тема (за дистрибуцията на албуми) споделих една-две идеи, които имат място и тук. Става дума за радикално нови подходи (илюстрирани с 2 световни примера) които са доста печеливши за музикантите - и за публиката им. Единият модел се базира на свободно ценообразуване на продукцията - решението е предоставено на потребителя. Убедително се доказва как цената, определена от слушателите (дори когато 62% от тях избират 'безплатно' като цена!) е в крайна сметка по-изгодна от всяка друга цена, фиксирана от продаващата страна. Другият модел е още по-интересен: в него слушателите хем не плащат за музиката, хем плащат на изпълнителя (Как става това?). На всичкото отгоре, те (слушателите) даже получават пари - повече, отколкото са дали! (А' стига бе - нема такова животно!) Има - дал съм пример, всеки може да го види (и дори да опита). За да не копирам (има смисъл оригиналният пост да си остане в другата тема) - прочетете с пълни подробности тук. След като сте се запознали с горното, ако някой има апетит за подобни експерименти - да ми се обади директно/лично. Имам с какво да помогна да се реализира и в БГ нещо такова. Ако пък имате свои, още по-оригинални и по-радикални идеи, с удоволствие бих ги чул и (ако стават) дори бих инвестирал в тях. Как ви звучат тия работи? Цитирай
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.